/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern harddisk virker ikke med firewir~
Fra : 47538084
Vist : 327 gange
100 point
Dato : 27-01-04 23:01

Jeg har en bærbar compaq 920 ea. Jeg har købt en 200 GB ekstern maxtor harddisk som forbindes til computeren via en firewire adapter. Når jeg tilslutter den eksterne harddisk til computeren gennem firewirekablet kan jeg se indholdet på den eksterne harddisk, men jeg kan ikke overføre større filer den ene eller anden vej så får jeg følgende fejlmelding og forbindelsen til harddisken bliver afbrudt. Fejlmeddelelsen er:Windows kunne ikke gemme alle data for filen E:\

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 110 point
Dato : 27-01-04 23:44

Er din compaq 920 ea af nyere dato "bios" ? Hvad er det for et operativ system du har ?
MVH ow

Godkendelse af svar
Fra : 47538084

Dato : 28-01-04 00:03

Tak for svaret oldwiking.
         Min computer er fra januar 2003 og jeg bruger windows XP som styresystem. Jeg håber at du kan hjælpe mig med at få løst problemet

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 28-01-04 00:11

Har du en installationsCD til bæstet ? Jeg vil gerne hjælpe dig med problemet men jeg har selv kun erfaring med USB2 opkobling, men det skulle ikke være noget problem. Jeg går udfra at du har formateret Hd'en.
Må i seng nu da jeg har en hård arbejdsdag i morgen.
Mvh OW