/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Kartotek over dvd og dhs
Fra : Oldboston
Vist : 1764 gange
100 point
Dato : 27-01-04 21:28

Findes der ikke et nemt kartotek, som man kan bruge til at holde styr på sine dvd og vhs. Helst et, der kan downloades, som er enkelt og let at bruge og som er gratis. Det skal også kunne printes ud, så man har listen stående i reolen ved siden af filmene.
Tilsvarende må det gerne kunne bruges til CD og LP-plader,

Er der nogen der har gode erfaringer, som I vil dele med mig?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 27-01-04 21:46

Prøv at kigge på download.dk
Der findes masser af den slags databaser (gratis)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-04 22:11

Man kan osse bruge access, hvis du har microsoft office?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-04 22:11

Man kan osse bruge access, hvis du har microsoft office?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-04 22:12

Tjah et godt svar kan vel ikke gentages for til *LOL*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-04 22:15

Her er også muligheder - freefiles.dk
Access har den store ulempe at hvis kommer til at ændre et eller andet opdager du det måske ikke (den gemmer det bare uden advarsler).
Det er desværre en ulempe access altid har haft i alle versioner.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 28-01-04 09:27

Du kan også bare bruge cmd(commando prompt) kan dog ikke huske commandoen men der findes 1 så den laver en lister over alt hvad der står i en mappe, den er rigtig god til f.eks Musik & Film.

mvH
zerG

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 28-01-04 21:53

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 28-01-04 21:55

Tak for svarene, alle sammen, jeg gav point til refi, men jeg synes også de andre svar var gode, så nu har jeg noget at arbejde videre med. Tak igen. Jeg er ikke helt kalr over, om jeg skulle have fordelt pointene imellem jer, og ved heller ikke, hvordan man kan bære sig ad med det, for så ville jeg måske have givet refi halvdelen af pointene og I andre kunne dele de øvrige points. Men det kan nogen måske forklare. Men jeg har et nyt spørgsmål, jeg skjal til at skrive, så jeg slutter her.
Venlig hilsen Oldboston

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 21:56

Selv tak. Håber du fandt noget der kunne bruges.