/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælpe med dvd brænder
Fra : gade22
Vist : 286 gange
10 point
Dato : 27-01-04 20:35

har lige købt denne dvd brænder ND1100-BULK NEC DVD-R ND1100 BULK.... men hvorfor skriver nero at det er en dvd+r....????

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 27-01-04 22:42
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-01-04 23:13

Det er vel fordi den kan brænde dvd+r **SS** Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-01-04 23:36

Fordi det er en plus som Sune so rigtigt siger!
ND-1100 is a DVD writer with support for the most compatible format DVD+R/RW. A maximum speed of 4x makes it possible to write a full DVD, 4.7GB, in less than 15 minutes. ND-1100 is also equipped with NEC's own technique AOPC, Active Optimum Power Control. During the writing process the reading quality is monitored and if the reading quality should go down the laser effect is adjusted so optimal reading quality is achieved. ND-1100 is of course compatible with ordinary CD-RW media so you can still use it as a CD-RW. ND-1100 is perfect for users who need to store large amount of data (max 4.7Gb), fast, flexible and simple.
Kan vis overhoved ikke skrive til dvd -

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 28-01-04 15:25

Det er ganske vist, men mener du den osse skulle understøtte dvd-r skulle du have vlgt 1300 da den kan begge dele og 1100 "kun" dvd+r

frostys say have a nice day