/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
PDA og T610 arbejde sammen..
Fra : altformaend.dk
Vist : 389 gange
350 point
Dato : 27-01-04 19:37

Hejsa Alle,

Jeg har netop fået installeret navigation( tomtom + HP Ipaq 2210 ) og en S.E. T610 i bilen!

Mit spørgsmål er måske kompliceret eller umulig, men jeg håber I kan hjælpe mig.

Jeg vil gerne have det sådan at;
Når min mobil ringer kan jeg se på min pda skærm hvem det er, evt. "løfte" røret fra den, og at jeg kan taste nummeret via min pda skærm ( tal-tastatur) og at min mobil så ringer op til det indtastede nummer.

Kan dette lade sig gøre, hvad skal jeg have af programmer, og evt. ekstra udstyr??

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-01-04 20:34

Det skal du ikke rgne med, men ideen er fin

Kommentar
Fra : altformaend.dk

Dato : 28-01-04 08:18

Man har vel altid lov til at håbe

Kommentar
Fra : the_killer_1989

Dato : 28-01-04 08:46

jaaa det er je godnok ked af jeg tror faktisk ikke det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 28-01-04 09:24

Alt kan lade sig gøre inden for teknologi - Du skal bare være hård nok I dette tilfælde programmering, mere kan jeg desvære ikke hjælpe dig Men hvis du kender en der er god til den slags, så spørg ham/hende.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-01-04 09:29

Zerg911-->

Det er sandt at alting kan lade sig gøre, men det kræver at teknologien er udviklet, uanset hvor dygtig du er til at programmere kan man ikke lave applikationer i maskinel som ikke er forberedt til disse, det er givet at den ønskede funktion vil blive udviklet på et tidspunkt, men så vil det være fordi en stor flok udviklere har brugt en masse tid og penge på at finde ud af hvordan, og ikke fordi en studentermedhjælper i en smørrebrødsforretning har sidet og leget med pascal i fritiden

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 28-01-04 09:32

Tjaa.. Nu skal man ikke undervudere folk.. Studerende der "opfandt" f.eks CS.. dem der startede programmereingen af det, Og det samme med Linux.. sårh.. Nogle folk kan bare det pis der. Så hvis det nu f.eks er IR eller bluetooth på begge ting så kan det nok godt lade sig gøre.. ville ikke udelukke det ihvertfald.

Kommentar
Fra : altformaend.dk

Dato : 28-01-04 18:25

Zerg911 ---> Der er IR og BLUETOOTH i både Hp Ipaq 2210 og T610, så hvis du evt. hører noget, vil jeg gerne lige have besked ......

Tak for alle indlæg, so far--------

Kommentar
Fra : fjelle

Dato : 29-01-04 11:26

Prøv at stille samme spørgsmål på www.pdamed.dk eller kig lidt rundt i forummet... der er nemlig et program der kan gøre det du beder om....

Accepteret svar
Fra : fjelle

Modtaget 350 point
Dato : 29-01-04 11:30

Jeg fandt linket til dig, www.smartsoftworks.com her skulle man kunne købe programmet og bruge sin pda som mobiltelefon via bluetooth til en mobil .... håber det var svar nok.

Godkendelse af svar
Fra : altformaend.dk

Dato : 06-02-04 21:57

Tak for svaret fjelle, og alle andre.

/AltForMaend.dk