/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mirc script
Fra : gangster50
Vist : 430 gange
36 point
Dato : 27-01-04 17:17

1. jeg søger et script hvor jeg skal godkende hvis der er en der vil snakke med mig (private)

2. jeg søger et script hvor jeg automatisk siger "Don't Private Message Me! I Won't Answer This Message"

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 27-01-04 18:04

Hmm.. Nummer 1 er da bare at lade være med at svare ??
2: der laver du "bare" et remote script, der reagerer på query..

Desværre kan jeg ikke lige hjælpe mere, da jeg ikke ved hvilken version du bruger..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 27-01-04 18:09

Jeg bruger Den nyeste... indbygget I-N-V-I-S-I-O-N

hvordan laver man remaote script? jeg er ikke god til det...!!!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 27-01-04 20:07

Aner ikke hvad I-N-V-I-S-I-O-N er, men prøv at stille de spørgsmål på #Scripting @ quakenet, der kan de helt sikkert hjælpe..

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 28-01-04 14:30

Eller prøv et relevant sted http://www.invisionboard.com/

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 28-01-04 16:27

hallo spasser... http://www.invisionboard.com har ikke noget med mIRC at gøre!!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 28-01-04 22:36

Kan du ikke fortælle lidt mere om indbygget I-N-V-I-S-I-O-N, og prøv i mIRC og trykke Help --> About mIRC.. og fortæl hvilken version..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 29-01-04 07:20

den er version 6.12..... læs selv mere om I-N-V-I-S-I-O-N på http://www.I-N-V-I-S-I-O-N.com