/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp mig!
Fra : sfl17
Vist : 930 gange
50 point
Dato : 27-01-04 16:22

Kender du et sted i Kbh.området, hvor der stadig er en pornobladsautomat, der bruges? Sagen er den, at der ikke findes nogen længere - har set en del, der er smadret osv., men ingen i brug! Har du set nogen?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-01-04 16:31

I slagelse-området har vi en lige ud for Scan Mail på Valbyvej.... Men det er jo ikke helt Københavns-området...

Hvad skal du bruge det til?

Samler du på automater?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : tusneldada

Modtaget 60 point
Dato : 27-01-04 16:33

På Frederikssundsvej i Brønshøj. Vistnok på nr. 241 ved siden af en Akvarieforretning

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-01-04 16:39

hvad skal du bruge dem til???

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 27-01-04 17:15

Bare rolig, jeg skal ikke lave hærværk på dem. Er journalist og tænkte på at skrive en artikel om, at den slags automater desværre er ved at uddø. Det siger forhandlerne i hvert fald.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-01-04 17:18

jeg ville heller ikke fortælle hvis jeg ikke turde at gå ind i en pornobutik for at købe.

mvh
per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-01-04 20:08

Hvorfor skriver du "desværre er ved at uddø"??
Der er sgu da kommet en mængde alternativer
Min mor sidder faktisk lige og fortæller mig, at du hellere skulle skrive om automaterne, hvor man kunne trække flødekager i stedet

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 20:36

Jeg har set automater, hvor man kunne trække porno-film

..og der er da stadig mange der trækker ? ..men mener bestemt ha' set nogen trække i Istedgade

Ja, undskyld sfl17 Jeg er bare i godt humør

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 28-01-04 16:07

Tak for svaret tusneldada.