/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Procedureindgangspunkt
Fra : lanther
Vist : 729 gange
325 point
Dato : 02-04-02 22:03

Hej jeg har win xp prof. som jeg har et problem med når jeg starter op kommer der en dialogboks der skriver "Procedureindgangspunkt ThunkConnet32.dll blev ikke fundet i DLL-biblioteker KERNEL32.dll" så kan man trykke ok og så kommer der til at stå "Fejl i NVQtWk mangler: NvCplDaemon" det trykker jeg ok til og så ser du ud til at det virker men hvorfor gør den det? hjælp....... det er s****irreternde..

Kommentar
Fra : lanther

Dato : 02-04-02 22:22

hmmm - hvor svarer jeg nej til at gemme system filerne for jeg har prøvet en re-instalering og det hjalp ikke. Der er ikke virus og der er ikke spy.

Kommentar
Fra : CarstenB

Dato : 02-04-02 22:38

Hej Lanther,
Hvis du benytter Netscape kan du muligvis hente lidt hjælp på flg link:
http://www.pctip.ch/helpdesk/kummerkasten/archiv/internet/16685.asp
Håber det hjælper dig videre

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-04-02 06:37

Det ser ud til at det er dit "NVidia-kort" der er nogel galt med, eller som forårsager fejlen.
Prøv denne adresse:
http://www.nordichardware.com/guider/coolbits/index.php

mvh
Catbody

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 325 point
Dato : 03-04-02 08:14

Hej

Hej ---som catboy skriver, tyder det på manglende support til dit Grafikkort, jeg vil nu foreslå dig at gå ind på:
http://www.guru3d.com/guide/detonator-install-guide/ for at hente en Detonator driver,--denne driver understøtter WinXP.

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : lanther

Dato : 03-04-02 20:21

Tak for svaret PARKENSS.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-04-02 22:19

Lyder som et problem med Nvidia driveren Prøv at geninstallere den
seneste oficielle version.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Tue, 02 Apr 2002 20:03:29 GMT, "lanther" <lanther.news@kandu.dk>
wrote:

>Hej jeg har win xp prof. som jeg har et problem med når jeg starter op
>kommer der en dialogboks der skriver "Procedureindgangspunkt
>ThunkConnet32.dll blev ikke fundet i DLL-biblioteker KERNEL32.dll" så
>kan man trykke ok og så kommer der til at stå "Fejl i NVQtWk mangler:
>NvCplDaemon" det trykker jeg ok til og så ser du ud til at det virker
>men hvorfor gør den det? hjælp....... det er s****irreternde...kandu.dk/
>"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Painkiller_34

Dato : 02-05-02 08:46

Dette skyldes et kompabilitets problem mellem NvTweak da dette kun understøtter drivere op til ver. 27.xx
de nyeste drivere er ver.28.xx

Man kan bruge msconfig og fravælge de 2 rundll32.exe nvtweak checkboxe

Mvh. Per

Kommentar
Fra : ekper

Dato : 26-05-04 15:58

jeg har xp pro og jeg gik ind i Systemkonfigurationsprogrammet og dianostisk start.
REsultatet er at den nu er gået i fejlsikker tilstand + at den skriver i dos mode følgende cdm\: og så kommer den med en rød besked at den bl vil genstarte. Jeg kører så i et genstarts-sløjfe , hvor dette bare gentager sig og selvom jeg trykker f8 for at skifte med disse muligheder er der ingen af disse muligheder der kan ændre på det!!

HVA pokker gør man ?
v h ekper