/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
brænding af DVD.
Fra : cccf
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 26-01-04 16:03

Jeg har kopieret en dvd film i DVD Shrink.3 og brændt den på Nero Burning 6.
Hvorfor kan min DVD afspiller ikke kende den DVD ?? den skriver NO DISC. når jeg lægger den i.
Jeg kan se filmen på min PC uden problemer.'
Hilsen cccf.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 26-01-04 16:21

her inde er der guide http://www.sikkopi.dk/

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 26-01-04 16:47

Prøv at kigge her om de er kompatible http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 29-01-04 13:19

Jeg tror at mit problem er at jeg ikke kan formatere mine DVD+RW ordtenligt.??
Findes der et formateringsprogram for dem. ??
Hvis jeg formaterer i Nero 6 skubber den disken ud inden den er helt færdig med formateringen. Hvis jeg tager en ny DVD og kopiere en hel film og brænder den i nero er der ingen problemer. Formaterer jeg en DVD (som jeg har brugt før på PC)
i min dvd optager melder den fejl på DVD skiven.
Hilsen cccf.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 29-01-04 23:37

Prøv at se hvad din dvd optager kan brænde(køre) den kan nok kun det ene eller det andet
Prøv at kigge her om de er kompatible http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php

Kommentar
Fra : Shifu

Dato : 03-02-04 01:52

Jeg forstår det sådan at du kun har forsøgt med DVD+RW
Jeg har selv det samme problem. Min dyrt købte "Sony" DVD kan ikke læse DVD+RW! Min "lavpris" DVD læser derimod alt!
Men DVD+R er en helt anden snark. Den læses og afspilles fint på min Sony! Så Prøv med en DVD+R!!

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 03-02-04 08:27

OK Shifu jeg prøver.
Hilsen cccf

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 03-02-04 09:39

Shifu
Af ren nysgerrighed :
Kan du se forskel på billedkvaliteten på den dyre og billige DVD afspiller ???
Hilsen cccf.

Accepteret svar
Fra : Shifu

Modtaget 50 point
Dato : 03-02-04 15:08

Nej! Slet ikke hvad angår billedkvaliteten. Jeg spurgte selv om grunden til at jeg skulle købe den sony, som "kun" kan afspille DVD og VCD, når nu jeg kunne få lavpris til under det halve, som samtidig kunne afspille mp3, SVCD o.m.a. Jeg fik den begrundelse, at en mærkevare er mere driftsikker. Jeg har opdaget at dette er rigtigt. Jeg har haft 2 lavpris, som af den ene eller ande grund pludselig ikke virker optimalt. Mens min min Sone nu har kørt upåklageligt i 6 år!
§ Det var en lidt længere udredning. Hvis du kan bruge det til noget er det fint!

Hygge Shifu

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 03-02-04 16:27

Ja bestemt. Tak for svaret Shifu
cccf.

Kommentar
Fra : Shifu

Dato : 03-02-04 16:37

Var da så lidt!! Vil gerne høre om det løste dit problem! (Så kan jeg klappe mig selv lidt på skulderen over hvor dygtig jeg er)

Shifu

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-02-04 01:45

Jamen jeg skal lige ud og indvestere i nogle DWD+R medier jeg har en hel masse DWD+RW
som jeg har købt i tyskland jeg har 10 pakker af 5 stk. dem skulle jeg jo gerne se at få brugt. eller solgt de koster 20 kr. stk.
Men nu har jeg sendt min DVD på værksted da den lavede fejl ved indspilningerne den frøs billedet i perioder og viste gamle optagelser som jeg havde slettet.
Det var ellers min mening at gemme hele "KRØNNIKEN" men det må vente til de genudsender den. Hvis du er interseret i at købe nogle DWD+RW i Cover og orginalpakning til 20 kr skal du bare sige til de har virket upåklageligt i 9 måneder lige til min DVD strejkede de mener den bare skal opgraderes men jeg håber at få den tilbage om ca 5 dage.

Kommentar
Fra : Shifu

Dato : 04-02-04 02:58

TIL!! Jeg kunne faktisk mægtig godt bruge 10 stk. Vi må så bare lige finde ud af noget hentning/sending som passer os begge!

Shifu

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-02-04 11:19

hej Shifu
Min adresse er tandberg@c.dk

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:49

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 05-08-06 12:37

Tak for svaret Shifu.