/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Jeg søger en program ???
Fra : Surf
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 26-01-04 13:17

igen kan jeg ikke finde noget software generalt. men her komme min spørgsmål

jeg søger en program der kan søger efter tabte bileder eller en program der kan få bileder som jeg hade slette med getdatback program til at lave de billeder igen

lad mig forklar jer det ordligt

jeg søger en program der kan søger efter alle murlig form som billeder jpg, gif img og lign og gøre at billedet er i sin normale form og ikke er i styrket osv. på en hurtig måde

eller jeg søger en program der kan få billeder til at vise hvad de vise før end da de bliv slette via en formatering

i må gerne komme med nogen link der til

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-01-04 13:48

Hvis du bruger din komputer til daglig og har installeret programmer siden, eller defragmenteret, har du så godt som ødelagt mulighederne.
Der findes mange programmer der kan genskabe billederne, hvis du ikke har ødelagt mulighederne, feks. kan getdataback genskabe.
Hvis man vil have noget genskabt, så skal hardisken ikke bruges, men feks. flyttes til en anden computer der har genskabelsesprogrammet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 14:17

Som pallebhansen : Har du lagt noget på disken efter formatteringen? Så kan du nemlig højst sandsynligt vinke farvel til dine billeder for evigt.

I fremtiden vil jeg råde dig til at installere en extra disk udelukkende til back-up af vigtige filer : *.doc, *.jpg, *.mp3 ..eller hvad du har mindst lyst til at miste.

Rigtige mænd tager IKKE back-up. De MISTER data

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 09:27

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-04 09:44

Surf : Hvis jeg forstår dig rigtigt efter at have genlæst dit spørgsmål :

Du har brugt getdatback som kan redde slettede billeder. Dette program gemmer muligvis kopier ved sletning i en komprimeret database. Så når man henter billederne tilbage er kvaliteten forringet pga. dekomprimeringen?

Du efterlyser nu et program der kan det samme, dog uden denne forringelse. Korrekt ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 15:09

Molokyle, hvis manden ikke har gidet at svare os i 4 mdr. så gør han det nok heller ikke nu?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:46

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-07-04 12:49

Molo gider du ikke nok holde et ½ års pause,ellers bliver der lagt landminer på cykel stierne
i aahus næste gang du kommer herover
Manse9933

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-04 07:30

Hov hov, vi andre vil da også gerne en tur til århus, så hvordan kender landminerne forskel, er det fordi Molo/Moby vejer lige så meget som en kampvogn?

Sidste chance:
Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Buller10000

Dato : 16-08-04 10:49

Easy recovery kan hente dine data raw

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 09:44

Jeg står af her.
VH Palle Hansen

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 09:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål