/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Forfatter hjælp
Fra : Sillepigen
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 25-01-04 20:35

Hej!!

Jeg kunne ikke finde ud af hvor jeg skulle stille mit spørgsmål, men tror her er passende. Ellers må I lige hjælpe...

Nå, spørgsmålet lyder på følgende:

Jeg har nogle forfatter-drømme og har nogle ideer til en evt. bog.
Men jeg er bange for at noget af det kan forage nogle...
Jeg har læst andre bøger, hvor det samme er gjort, men jeg ville gerne spørge forfatterne om de har fået nogen kritik på det.
Desværre er ingen af dem på forfatternet.dk , så jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få fat i deres e-mail eller telefonnummer.
Hvordan kan jeg få kontakt med dem?? Nogen forslag??

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 25-01-04 20:45

www.jubiioplysningen.dk søg på navn

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 60 point
Dato : 25-01-04 20:46
Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 27-01-04 02:09

Hej Kathrine.

Jeg ved jo ikke hvor langt du er i dine overvejelser, men du kan jo eventuelt kontakte et forlag.

Her er et link til forlaget Klim: http://www.klim.dk/
Det er et mindre jysk forlag, som udgiver en ret bred vifte af bøger..
Ellers, ja som Ofa har skrevet, søg på nettet.. F.eks kan Bent Haller findes på krak.dk..

Håber du kan bruge dette..
Held & Lykke.

Lyhne1

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 07-11-05 17:33

Tak for svaret ofa.