/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
downloader og se nyhedsgrupper
Fra : Odense
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 25-01-04 18:52

hej lige to spørgsmål
hvordan downloader man film fra nyhedsgrupper ? skal mn bruge et program ? (de ligger jo spillitet op i mange filer)

når en nyhdesgrupper er på eks mange 1000, hvorfor kan man så kun se nogen af dem ??

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 25-01-04 19:02

Du markere de filer du vil hente højre klik kombiner og afkod
som regel er filerne kodet med yenc, søg på google

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 25-01-04 19:03

Funktioner hent de næste 1000.

ups jeg går udfra du bruger outlook express

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 25-01-04 22:34

Hej Odense

Du kan også vælge at benytte en rigtig "newsreader". Den mest brugte hedder Xnews og er gratis: http://xnews.newsguy.com/

Inde i Xnews højreklikker du blot på filen, så klarer den resten.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:18

Tak for svaret srhansen.