/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sidder fast i NFS Underground
Fra : Befan
Vist : 270 gange
60 point
Dato : 25-01-04 15:01

Hey alle sammen...
Jeg kan ikke komme vidre i Need For Speed Underground, for når jeg prøver på at starte bane (progress) 31, ser det ud til at den starter med at load, men et par sek. efter hopper den bare ud... ogjeg har prøvet at geinstallere den, den gør det samme.
HJÆÆÆLLLP
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
HVH Befan

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 25-01-04 19:25

Har du opdateret spillet på EAgames homepage?
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/patch.jsp?skin=default

Med Venlig Hilsen
Brommi

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 25-01-04 23:25

ja og det hjælper ikke noget.....

desværre
BEfan

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 26-01-04 00:00

Er det det origniale du har? Hvis ikke, så mail mig... Jeg vil ikke diskutere hvad du skal gøre her, men mail mig hvis det er en kopi af spillet... Ellers så skriv lige her hvis det er et spil du har købt!

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 26-01-04 02:05

Har du prøvet at rense cden?
Hvis det ikke hjælper kan du prøve at installere spillet igen og lave en FULL install.. Hvis det ikke hjælper så prøv at downloade en "nocd patch" så behøver du ikke cden...
Mvh Brommi

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 26-01-04 18:22

HEy takker for alle forslagende... men jeg har prøvet det helle hjælper ikke noget :(

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 26-01-04 18:26

hey ostemanden....

Det er en kopieret version.....
Men hvad er din mail... eller hvordan skal vi gøre det...???
Håber at du kan hjælpe mig...
MVH Befan

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 60 point
Dato : 26-01-04 20:36

min mail er ostemanden@sutiglu.dk

Bare skriv til mig der, så forklarer jeg hvad du skal gøre...

Note til jer andre:
Grunden til at dette bliver hemmeligholdt er fordi det ikke opfylder kandu.dk's krav om indhold i deres forum... Så hvis i andre sidder derude med samme problem, så mail mig...

Dem der har den originale version vil ikke opleve dette problem!

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 01-02-04 02:46

Tak for svaret ostemanden.
Det hjalp..... MVH Befan