/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
NTFS partioner og xp.pro men hvordan?
Fra : return
Vist : 315 gange
6 point
Dato : 25-01-04 12:55

Hej !

p.s har prøvet pmdos boot disketten og fik også lavet to partioner en pri og en udvidet og
fik også lavet dem om til NTFS format så er man vel klar til at skrive install fra sit drev eller hvad, men den vil ikke installere en disse og jeg skal jo ha xp lagt ind hvad gør jeg så nu ????
er der noget jeg har overset ?

hilsen return

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 25-01-04 12:59

prøv at boote fra din xp cd

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-01-04 12:59

normalt kan du ved at boote fra xp cdrom (sættes til boot fra cdrom først i bios)
formatere og derpå indstallere xp.kan du ikke det

Kommentar
Fra : technet

Dato : 25-01-04 13:41

xou>>>> se lige på dette så forstår du hvorfor han ikke kan ( pirat og manglende forståelse)
http://www.kandu.dk/dk/spg/31099

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-01-04 15:58

ok technet,men der er nok mange der har pirat kopier,hvorfor ikke købe den
når den er så billig:
825,- med mus
http://www.microsoft.com/Danmark/Products/Windows/windowsxp/goodWinXPOffers.asp
misbrug af hjælp,selvom det er indressant at man kan indstallere ved 1 disk istedet for 6,
for hvor mange har en - ikke boot able cdromdrev - næppe mange tror jeg.
så return return din hjælp her,og køb en,i bios kan du sætte den til cdrom boot først,derpå
indstallers XP.

Kommentar
Fra : X2000

Dato : 26-01-04 02:23
Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 6 point
Dato : 26-01-04 02:47

skriv winnt istedet for install

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 05-02-04 09:17

Tak for svaret technet.