/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
trådløst netwærk holder små pauser
Fra : dkjoe
Vist : 502 gange
500 point
Dato : 24-01-04 23:11

Kører med en 714P+ dlink router og 2 pc'ere på wireless med 2 linksys usb WUSB11 netkort, og 3 pc'ere på ledning... der er altid fuld signal men den stopper med at modtage pakker på de 2 wireless kort stadigvæk fuld signal så 2-3 min. senere virker det igen . men på de pc'ere der er på kabel virker fint. nogle bud på hvad det kan være? har også prøvet et dlink wireless netkort det var det samme. der er den nyeste firmware på.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-01-04 00:16

slet speware med ad-ware ved scanning af software: http://www.adlkollegiet.dk/download.asp

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 25-01-04 01:43

jeg har brugt spybot og ad-aware 6 men prøvede lige igen. der var kun nogle cookies. og den har lige holdt en lille pause igen. og min antivirus er opdateret.

Kommentar
Fra : luther50

Dato : 09-02-04 16:26

du kan prøve at sætte din MTU lidt end, der er nok fordi at du sender for store pakker på det trådløse netværk, hvis der så er fejl i en pakke skal den starte forfra.

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 10-02-04 15:10

Jeg har fundet ud af hvis jeg kun har en maskine tænt gør den det ikke??? . kan jeg få noget udstyr så jeg kan dele 1 trådløs forbindelse ud på 2 computere??.. det er lidt mærkeligt da maskinerne køre fint hver for sig.