/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2000
Fra : giraffenshale
Vist : 331 gange
20 point
Dato : 24-01-04 22:58

Når jeg kopier en tekst på internettet, og indsætter den i word er teksten i "celler", jeg er ved at blive sindssyg kan bare ik få de skide "celler" væk... Nogen der ved hvordan man gør??

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 30 point
Dato : 24-01-04 23:08

Det kommer an på hvordan du markerer den tekst du vil kopiere.

Hvis du blot klikker på "marker alt" vil den automatisk tage de tekstbokse med som hjemmesiden indeholder, hvis du istedet bruger musen til at trække hen over den tekst du vil kopiere burde der ikke kommer disse celler med

Kommentar
Fra : JohnRN

Dato : 24-01-04 23:23

Marker den tekst du vil kopier. Tast CRTL C. Gå til WORD til indsættelsespunktet og tast CRTL V.
Herefter vil den kopierede tekst blive sat ind i WORD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-01-04 00:26

Et godt trick hvis du vil rense en kopieret tekst for formateringer er, først sætter du den ind i Windows Notepad, der efter markerer du teksten og kopierer den der fra så er det ren tekst, som du selv kan formatere.

Mvh.
Bjarne

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 25-01-04 01:45

JohnRN

Har prøvet virker ikke!

Godkendelse af svar
Fra : giraffenshale

Dato : 25-01-04 01:48

Tak for svaret Better_Performance.

havde den mest enklte og nemme løsning! tahakker

Kommentar
Fra : secret

Dato : 26-01-04 09:57

Du skal bare markere sleve teksten, d.v.s. kun trække musen fra den første bogstav - til og med den sidste punktum, ikke længere, så kommer rammer / celler ikke med.