/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bilforstærker
Fra : mvoigt
Vist : 549 gange
40 point
Dato : 24-01-04 21:57

kan man sætte en dvd-afspiller til en bilforstærker?????? hjæææææææææææææææææææææææælp

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 24-01-04 22:02

Hej, Hvad er det du har tænkt dig ???? Det lyder lidt mærkeligt !!! Er det en DVD til bilen eller ?? Prøv at uddybe dig lidt mere .... Så kan jeg hjælpe, ellers er svaret nej.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 24-01-04 22:18

Ja det kan du da... Du skal jo bare bruge dine Phone stik så den sender lyden over i forstærken

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 24-01-04 22:22

en bilforstærker på mit værelse og en dvd-afspiller som cdafspiller kan man koble dem sammen????

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 24-01-04 22:26

Ja det kan man sagtens gøre, men har du også bilbatteri på værelset ???og bilhøjttalere ???

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 24-01-04 22:36

skal man have et bilbatteri er der ikke andre muligheder? bilhøjtalere, ja

Accepteret svar
Fra : zibas

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-04 22:40

Jo så skal du da bruge en omformer eller en strømforsyning der kan køre 12 V og gerne med mange ampere..

Godkendelse af svar
Fra : mvoigt

Dato : 25-01-04 12:31

Tak for svaret zibas.