/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
"rapport" for afsendte sms Nokia 3310
Fra : SACA2
Vist : 525 gange
50 point
Dato : 24-01-04 21:53

Jeg synes det er rart at min mobil (Nokia 3310) sender rapport om modtageren "afventer" eller har "modtaget" min sms...men lige i øjeblikket er min mobil gået agurk..den sender både "afventer" og "rapport", ved alle afsendte sms...Hvordan får jeg mobilen til at rapportere rigtigt igen???

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 24-01-04 22:40

hej SACA2.
vil lige sige at det er min også begyndt på.jeg har telia er det det samme som dig.
mvh.
johnni.

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 25-01-04 08:14

ja jeg har også Telia

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 25-01-04 18:43

jeg har haft samme promlem på sonofon

prøv at send en sms til en telefon som er slukket
og så prøv igen at send til en som er tændt det hjalp mig
ca 4mdr siden havde jeg problemet på sonofon
Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 25-01-04 19:24

Det er muligt?????? at det hjalp dig, men nu har har jeg forsøgt, og det hjalp ikke en sk......
Så jeg håber, at en anden kan finde en langt bedre løsning på problemet....