/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Spar 40 point - Åhh , hvor er det synd J~
Fra : ram2
Vist : 1186 gange
500 point
Dato : 24-01-04 20:19

Til dem der ikke gider betale 40 point for at se, hvad og hvem der pissede på JMS lille sukkermad i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/30890

Herregud og jøsses lille JMS - er der slet inge andre end pallebhansen der tar' dig alvorligt

JMS Gruppen
Tak for svaret pallebhansen.
Nåhhh, i andre vil ikke vise jeres bommerter !!!!
Så forbliver min største også en hemmelighed.
Jeg vil i den næste lange periode, ikke være så meget på kandu, hvis denne oplysning kan glæde nogen
mvh
jms

*******************************************

Ram2

>JMS.
Jeg må sige, at det er imponerende så stor din trang er til at udstille dig selv. Dine "bommerter" på Kandu er jo kendt af alle brugerne, men hvilken du selv anser for den største, er selvfølgelig svært at vide, men vel osse fuldstændig ligemeget.

Om det glæder nogen, at du fremover ikke er så meget på Kandu, skal jeg ikke kunne sige, men igen undres jeg over din forbløffende trang til at orientere Kandu-brugerne om hvad DU gør og hvad du ikke gør, herunder osse dine mange bemærkninger om, at NU vil du ikke mere følge en given tråd. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget det interesserer andre, men personligt er jeg fløjtende græsk katolsk lige glad, hvorvidt du følger en tråd eller ej.

Ram

******************************************

pallebhansen

At komme med sin største bommert, viser da kun at man har lidt selvtillid, og godt tør at udstille sig selv lidt.
Mennesker der godt tør grine ad sig selv, uden at være så selvhøjtidlige, viser da kun at man godt tør blotte sig, derfor undrer det mig lidt, at ikke flere "turde". Hvorfor så komme ind i denne tråd, hvis de ikke ville.
Nå men jeg vil ikke komme med lange psykogiske udredninger, men blot tilføje at der var da gang i tråden, selvom det vist udviklede sig til lidt pjat.
jmsgruppen. "dine mange bemærkninger om, at NU vil du ikke mere følge en given tråd." Det skal du bare blive ved med, når spørgerne ikke vil lukke. (PS kandu burde på forsiden skrive nogle "gyldne" regler)
jmsgruppen. Jeg har fuld respekt for din viden, og du er rigtig god (selvfølgelig), inden for Outlook, Win 2000, byggesager, så keep up the good work.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-01-04 20:36

Jeg gider ikke kommenter dine indlæg Ram2,
Det er nok min største bommert, at jeg overhovedet gider spilde mit tastetur på at skrive her.
jms

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 24-01-04 21:35

Tja - min største bommert var da vist at "betale" 40 points for at læse om en bommert begået af JMSGRUPPEN! Det lugter vist lidt for meget af point-bedrageri! Men jeg faldt i fælden...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 22:06

Herre Gud....er det det hele?
Tjaa det er jo det jeg siger....Ram er en skumbanan dog med skjulte Eastwood tendenser....

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 22:07

JMS

Hold da op jmsgruppen, du er morsom...

Hvis ikke du gider kommentere mit indlæg i MIN tråd (husk det er min ) Så synes jeg fan.... du skulle lade være. Det er ligesom den: "Det er ikke fordi jeg vil blande mig, men jeg synesaltså bla.bla........

Jamen altså kæreste JMS.... få dog overensstemmelse mellem dine handlinger og dine ord, så ville du virke betydelig mere overbevisende

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 22:12

>Fridaflipsen

Altså Frida for sat... dig og min skumbanan - nu er det snart nok... Jeg sender sgu en hel kasse skumbananer over til dig

Og så skal du ikke drille jmsgruppen. hele gruppen har det svært nok i forvejen

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 22:30

>Ram

Vil det, at hvis jeg begynder at kalde dig for en "Top Wesselton (måske River) VVS 50 K" så sender du mig osse en kasse af dem

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 22:31

Hov der smuttede et ord. Vil det sige skulle der stå*GG*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 22:33

>Frida.

Ja da.... - Og er der ellers andet du lige står og mangler eller har lyst til, så siger du da bare til.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 22:34

>Frida.

Ja ja Frida - du er tilgivet.. Selv en Frida kan jo mangle ord

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 22:37

Om jeg begriber, hvad JMS har imod dig du er da skide sød......
Jamen så tænker jeg lige lidt over, hvad der evt.kunne blive aktuelt

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-04 22:41

..og jeg som spildte tid og energi på at spørge ind på jmssuppen's hemlighed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-04 22:49

Ps. ram2; jeg ved godt på nuværene tidspunkt i mit liv, set i bagklogskabens klare lys, at du ikke er så 'tøset'
fridaflip syntes ellers også, du virkede meget kvindagtig i din sprogbrug

Ps. Undskyld frida, hvis jeg lægger dig ord i munden?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 22:52

jmssuppen*GG* serveres det rygende varmt
Om Ram er kvindeagtig i sit sprogbrug?? Jaa det sagde jeg vist nok....men jeg var ikke helt mig selv den dag

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-04 22:55

fridaflip -> FF : Kyllingen fra hønsegården

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 23:00

>MOLO.

Du er tilgivet

Øhhh hvordan er man forresten kvindeagtig i sit sprogbrug skriftligt???

Den nysgerrige Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-04 23:07

ram2 -> Det troede jeg du vidste. Se nu her : http://www.altfordamerne.dk/asp/frame.asp?side=oplag%20og%20profil.html

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 23:18

>MOLO.

Hmmm - Har læst det, men kan ikke finde en profil på kvindeligt skriftsprog i den artikel. I øvrigt passer deres profil jo på masser af andre køn

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 23:29

>Ram

At være kvindeagtig skriftligt...tjaa så bruger man vel bløde ord som fx. smuk, klog, varm, ærlig, kærlig, hengivende, tillidsfuld dejligste, sødeste, kærligste, varmeste, blødeste, mest givende osv.....Netop derfor trækker jeg mit udsagn tilbage Kan nemlig ikke liige finde indlæg fra dig, hvor du forfalder til disse tillægsord - men du er GOD til en hel masse andre tillægsord*LOL*

Ja en mand kan da osse bruge ovenstående ord, men så ska' han dælme være meget forelsket - og det er der sikkert osse nogle som er

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 23:35

Frida.

Hvis jeg skrev til og om dig at du var: smuk, klog, varm, ærlig, kærlig, hengivende, tillidsfuld, dejligste, sødeste, kærligste, varmeste, blødeste, mest givende"

Så er det helt klart en forelskelse der er tale om

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 23:52

Ja det må man sige, men det kræver ligesom min adresse....vil du ha' den

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-04 23:54

Altså; kvindagtigt forbinder jeg nu mere med tillægsord og sætninger/sentenser som :

Skrup af, Skrid, Løgner, Akoholker, Drukkenbolt, Dårlig far, Dårligt eksempel, Vatpik, Nar, Du har ødelagt dit liv, Bli'r det til noget, Ka' du noget?, Vil du noget no'et, så vis det! Opfør dig som en mand!

..og bla bla bla....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 23:55

>Frida.

Det kalder jeg fan... noget af et tilbud...

Hvordan kan du vide om jeg har reelle hensigter, og ikke

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-04 23:57

Phu.... her lugter: Luften er TYK af romantik! .....Toiletbesøg?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 23:57

>MOLO

Nåååå så forstår jeg din tvivl, men slige udtryk kunne aldrig finde vej til min med håndsæbe vaskede og stuerene mund

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 23:59

>MOLO

Er det en feromonafgivelse du kender fra Frk. Uro ??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 00:02

>Ram

*LOL* Det kan jeg da heller ikke vide.....men hvordan kan du vide om det er MIN adresse jeg udleverer....og ikke min nabo's som forresten er en vældig sød 82 årig dame

>Molo
Det er osse ganske udmærkede kvindelige udtalelser du kommer med
Ganske vist ikke noget jeg bruger, men jeg har dog hørt om andre der gør

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 00:09

>Frida.

Ja det kunne jo være din nabokones adresse, som du oplyste mig, men selv jeg er så snu, at jeg kunne finde på at gå ind til hendes nabo og lige kigge efter en Frida.....

Jeg skal såmænd nok finde dig.

Vi ses nok i morgen... det kan jo være at jmsuppen lige mod sin vilje har været inde med et par kloge ord (han har hørt *GG*)

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 00:10

Arhj... Hun dufter mere af de børn (..hun ik' vil ha' !), Vodka & Juice. Hendes feromon afgivelse følger indestående på hendes konti/kassekredit

Hun er en kernekvinde og skal ikke omtales, når hun ikke er til stede her !

</STÆRKODDER>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 00:14

Ja og jeg ved det er dig, hvis du har en kasse "Top Wesselton" under armen

Sov godt ¤¤¤
Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 00:15

Mht. fridaflip's nabo tror hun taler usandt ! Så vidt jeg husker hedder hendes nabo Eyvind, men det ka' selvfølgelig være nabo'en til den anden side, der er fyldt 82

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 00:28

Sinilluaritsi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ole_Buhl

Dato : 25-01-04 01:28

Vi er lige kommet hjem fra en fest. Jeg anvender ikke Kandu så meget, men i aften tilfældigvis. Ved et andet tilfælde faldt jeg over dette spørgsmål, og andre med relationer til dette. Jeg er offentlig ansat, på chefniveau, og det undrer mig meget, at man agerer som en børnehave her. Virkelig troede jeg dette var et seriøst forum. På to spørgsmål, har jmsgruppen svaret mig absolut seriøst, og derfor forstår jeg ikke dette indlæg fra spørgeren ?? Ram2 ????.
Men jeg kan se, at dette forum er i højde med pædagogik under børnehave niveau, så jeg tror at jeg, såvel som andre seriøse personer i dette land, i fremtiden vil undgå kandu. I hvertfald vil jeg, og tror jeg mange andre, anbefale dette.
Dette er en kedelig udvikling, men en advarsel til brugere her. I vil stille og roligt ende som et chatforum, der kaster mudder efter hinanden.
Ole Buhl

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 02:13

Summer??????????????????????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 07:30

>Ole_Buhl

Jeg er glad for dine ekstremt vigtige oplysninger, om at du er offentligt ansat på chefniveau, og at du lige er kommet hjem fra fest. Begge oplysninger er af uvurderlig nytte for at vurdere volumen i dit dybt seriøse indlæg

Din formuleringsevne harmonerer fuldstændig med min opfattelse af offentligt ansatte lederes åndelige niveau, og jeg synes at du skal holde fast i denne anbringelse på arbejdsmarkedet. Det kan være rimeligt hårdt at begå sig på det private arbejdsmarked, som jo ikke fungerer som et beskyttet værksted

>Skingur.
Denne "overgeneralkommandersergent" olebuhl i statens / kommunens / amtets tjeneste er ikke identisk med summer. Summer kan jo, når han tar' sig sammen og ikke er ophidset, trods alt formulere sig.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 10:27

*GGGG* Naiiijjj jeg tror heller ikke Ole_Buhl er identisk med Summer - men han er helt sikkert identisk
Man fristes jo næsten til at spørge Ole, hvor og hvem han var til fest sammen med.....men jeg kan altså godt besinde mig.....så interessant er han dog ikke

Frida.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-01-04 10:39

Hejsa Ole Buhl
Jeg er sådan set ligeglad med hvad du laver i din hverdag, men det må sandelig være en lidt kedelig fest du har været til.

Vi har da altid brugt smalltalk til lidt af hvert og for mig har netop smalltalk, været det eneste sted på kandu, hvor vi kunne være lidt afslappede og drille hinanden lidt.
Før vi fik smalltalk, foregik det ude i kategorierne, så det er vel bedre her.

Jeg tror du tager smalltalk lidt for højtideligt og seriøst, jeg er ikke helt klar over hvad der er sket, men jmsgruppen var da med i flere smalltalk, for et stykke tid siden og jms var også selv frisk i replikken og kom da med flere humoristiske indslag.

Jeg vil opfordrer dem der vil holde sig fra kandu.dk i almindelighed, om lige at give det en chance mere og så evt. holde sig væk fra smalltalk i en periode, hvis de mener tonen er for "streng" eller for "åndsvag" eller FOR humoristisk".

Der er jo rigtig mange andre kategorier man kan få noget ud af og måske hjælpe andre til at løse problemer.

Selv følger jeg med glæde med i alt, men jeg er også såååå nysgerrig.
Kom nu ned på jorden og lad de "unge" morer sig (også mig, selvom jeg er 123år).

Med venlig hilsen og god søndag fra maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-01-04 10:42

sorry, hvis der er stavefejl............er træt.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 10:44

Se selv Ole*GG* kandu er for ALLE - selv Maya - den gamle mokke

Frida...

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-01-04 10:48

sådan frida..........gammel moppe..... nemlig, men jeg går ski da inte, vel kun
til køjs, bare et par timer................
maya1234567890

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-01-04 10:48

det er IKKE mit telefonnummer-.........

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 11:36

Hej Ole (ansat på chefniveau) håber jeg tiltaler dig på passende niveau

Citat
Jeg er offentlig ansat, på chefniveau, og det undrer mig meget, at man agerer som en børnehave her. Virkelig troede jeg dette var et seriøst forum. På to spørgsmål, har jmsgruppen svaret mig absolut seriøst, og derfor forstår jeg ikke dette indlæg fra spørgeren ?? Ram2 ????.
Men jeg kan se, at dette forum er i højde med pædagogik under børnehave niveau, så jeg tror at jeg, såvel som andre seriøse personer i dette land, i fremtiden vil undgå kandu.

Hmm...udpluk fra et tip af KanduTeamet.
Citat
Er det den slags seriøsitet man ønsker, så er man helt sikkert bedre tjent med et andet forum. Her på kandu.dk har vi valgt den strategi om, at holde os uden for diverse skænderier, og kun i yderste nødstilfælde at blande os i slaget, typisk ved at fjerne nogle indlæg. Dette forum er for bruger af Kandu.dk, ikke for at manifestere eller promovere det ene eller andet synspunkt fra Teamet bag Kandu.dk.

Vi vil værne om tolerancen, fastholde friheden til at udtrykke sin holdninger, give mulighed for at stille gode og mindre gode spørgsmål, samt give mulighed at diskutere forskellige emner. Men vi ønsker ikke falde ind i provokatørernes snarer og indgå aktivt i nedgørelse af først det ene så det andet. Denne holdning har vi udtrykt i flere omgange her i kandu.dk gruppen, men vi vil på den anden side heller ikke lade provokationer, mangel på pli, samt uhumsk sprogbrug være grundlag for at udelukke bruger fra vores site. Der skal noget andet og mere til, herunder ulovligheder eller opfordring til sådanne.

Det ser desværre ud til, at du Ole - selv med din gode uddannelse får svært ved at lave "rav" i kandus regler om friheden til at udtrykke sin holdninger...

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 11:47

>Frida.

Man behøver sgu da ikke ha en god uddannelse for at være chef i det offentlige. Man skal da bare ha' partibogen i orden. Hvis disse "chefer" udelukkende skulle ansættes med uddannelse, begavelse og ledelsesevner som kriterium for ansættelse, ville der fan... ikke være mange af disse åndsamøber, der kom videre en det før omtalte beskyttede værksted.

Men chefolebuhl kan jo hånd i hånd med jmsuppen udfærdige et klageskrift til Kandu - De kan vel få en af chefolebuhls elever til at hjælpe sig med formuleringen

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 12:12

Ram for sat... så kom der er liv i dig
Så snart der er noget at klage over, så rører du på dig*LOL* Måske kan du hjælpe Ole? Du er jo så go' til det med ord - tillægsord især

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 12:18

>Frida.

Jeg så lige i "Chefens" egen tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/31190
at idioten Stalk bakker ham op - Han kan vel få ham til at hjælpe sig ¤¤¤

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 12:28

>Ram.
Hov Hov!!!! ham Stalk er altså god nok
lidt kedelig måske - men absolut en okay fyr*GG*

Nå, men det ser ikke ud til at JMS (har hørt) nogle kloge ord - som han vil skyde ind i din tråd Faktisk sidder jeg lige og kommer i tanke om, at jeg heller ikke har noget fornuftigt at sige - så jeg holder bare min kæft*GG*

Ha' en god dag Hvem ved ¤¤¤ måske "snakkes" vi senere.

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 16:03

Stalk ?? ...se : Dét er en profil; med sine meningers mod

..bare spørg ram2 ..eller no'en ..mig ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 16:08

>MOLO

Ja det er rigtigt - Stalk er en gut med præmiegonader, og står ikke tilbage for noget

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 17:49

Altså Ram.....dig og dine sjove ord Hva' fan... er "præmiegonader"??

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 18:00

>Frida.

I denne sammenhæng en anden udgave af det lidt trivielle ord nosser
Jeg vil jo nødig støde nogen, ved at skrive vulgærsprog

gonade -n, -r (gr. gone sæd) kønskirtel (testis» og ovarium»)

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 18:10

*GGGG* pis...nu tabte jeg min kaffe kønskirtel jeg siger sgu ikke, hva' jeg troede det var*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 18:16

ram2 -> Kønskirtler... er du sikker på du ikke er af hunkøn !!! ??? Uro siger: ... Det hedder : Ærten !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 18:20

Trille Ært.. siger hun med et smil om kæben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 18:22

... læben ..selvfægelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 18:24

fælgelig.. ? ...? ..skide æ & ø sidder for tæt (..tøt)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 18:28

..g, l, & de andre bogsatver bytter også plads lige pludselig... !

..siger ; Frk. Uro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 18:30

-satver ??? -stvaer ..næh.. ; -staver ...forstås

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 18:35

>Molo

Du skal vist lige have denne kæbesmilende Frk. Uro i skole. For det første nævner hun "ærten" hvilket som bekendt er ental - er det mon noget hun har erfaret gennem dig, og tror at alle er skabt sån' ??

De fleste hanner er forsynet med 2 gonader - der findes dog variationer, som kun har een eller slet ingen - De kaldes henholdsvis Einstein og Keinstein.

I denne terminologi er betegnelse "Gonader" også et udtryk for de kvindelige Ovarier, og netop derfor skrev jeg i min kommentar, at gonader i denne sammenhæng omhandlede de hanlige kønskirtler, i daglig vulgær tale kaldet nosser.

SÅ skulle disse Gonader vist være på plads, og Frk. Uro kan roligt trille videre med "ærtEN" - Nu ved hun jo hvad det rigtigt hedder.

Ram

Sluttelig er det ikke mine gonader vi taler om, jeg gør i hvert tilfælde ikke, men Stalks

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 18:38

Okay jeg er helt med nu*GG* tror jeg da

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 18:43

Ok. Uro triller videre med ærten og overlader mig til mig at klare; gonaderne !!!

Godnat alle sammen..

Sinilluaritsi </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 19:00

MOLO....

Nuuuu forstår jeg pludselig det hele... Hils Frk Uro, og fortæl hende, at "Ærten" IKKE er en kønskirtel, men glimrende at trille med

Ram

Kommentar
Fra : moderjord

Dato : 25-01-04 21:08

Hvofor hopper alle når ram siger hop?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 21:23

Tjaa moderjord - hvorfor stiller du ikke dit sp. i en egnet katagori
det kan man jo filosoferer meget og længe over ikk??

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 21:25

>moderjord.

Hva' fan... er det for noget bavl... Jeg har da aldrig sagt hop til nogen

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-01-04 21:28

moderjord *GGG* - det gør alle heller ikke, den udtalelse skulle du have gjort dig selv den tjeneste at tænke længere og noget dybere over inden du fyrede den af - jeg hopper for "no-one"

- slå det ud af hovedet - det kan umiddelbart se sådan ud, men virkeligheden er en anden.

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 21:32

>moderjord

Forstod du budskaberne?????

Og så er det altså MIN tråd, at du ved det, og kan du ikke li den, så kan du fise af (ikke hoppe)

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 10:03

Når jeg hopper, er det som regel af begejstring

..men jeg har jo også altid haft en vis evne for at henlede opmærksomheden på mine egne fortræffeligheder

Dette til trods kommer jeg ind imellem tvivl : Hedder det; 'vis' evne eller 'hvis' evne ??

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 10:56

Hvis du har en vis evne til at komme med dine egne fortræffeligheder, er der vist ikke noget at være i tvivl om!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 11:45

skingur ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 11:49

skingur -> Man har en evne for... men evner til.. tror jeg nok..? ..igen?

til eller for? Er det ikke Dansklærer du læser til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 11:59

Jepper!!!
Du har evner for at udbasunere dine fortræffeligheder, men du evner ikke at formulere det. Dine evner for at formulere dig er mao ikke så fortræffelige

Dine evner til at gøre dette og hint kan altså diskuteres.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 12:00

Kommer til at tænke¨på Bjarne Reuters Buster... "Allah var avis mand" (allah var en vis mand!))

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 12:06

>Molo.

Kig og bliv klar over dine mangler, som jeg blev klar over mine Uha uha
(vedr. mangler handler dette kun om det sproglige)

http://www.dsn.dk/ Kig specielt på: http://www.dsn.dk/sprogvid.htm "Prøv din viden...."

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 12:23

http://www.dsn.dk/stave/stave_16.htm Her fik jeg 6 rigtige og 7 næsten rigtige
http://www.dsn.dk/stave/fork_3.htm Her fik jeg 7 rigtige og 6 næsten rigtige
http://www.dsn.dk/krydsogtvars/gramterm1.htm Jeg har aldrig haft latin og da jeg gik i folkeskolen brugte vi kun de danske betegnelser, hvilket var p.... irriterende, da jeg senere skulle lære fransk. Et fag; hvori jeg aldrig har formået at score en karakter højere end 03

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 12:36

>MOLO

Det var da ik så ringe

Så prøv osse denne, hvis du alligevel sidder og keder dig ( Var på tips og tricks)
http://www.dr.dk/videnskab/tema/hjernen/iqtest.asp

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 12:55

..og her kommer resultatet :

Sproglig 12
Musikalsk 2
Rumlig 8
Kropslig 2
Logisk 14
Personlig 12
Social 10

Hvilket egentlig passer meget godt til min selvopfattelse. F.eks er jeg uden en tone i livet og en klovn med en fodbold

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 13:15

MOLO

Jamen så får du da osse min - Jeg tog godt nok bedst af 3....

Sproglig 17
Musikalsk 7
Rumlig 8
Kropslig 9
Logisk 15
Personlig 14
Social 6

Som du ser, så er jeg stanghamrende associal - og det er heller ikke for godt med musikken - Men hva' fan... jeg har jo Ib Schønberg med "Mariehønen" og Poul Bundgaard med "Herren som skabte dette ord...."

Og socialt har jeg sgu rigeligt i mig selv (og een til) *SS*

Jeg tog for sjovs skyld en test, hvor jeg klikkede af i ALLE rubrikker, og fik som forventet en urealistisk høj score - Det siger mig, at testen ikke er meget bevendt, men nok kan bruges som et fingerpeg i retning af , hvor ens samlede IQpotentiale er stærkest. Men test mig her og test mig der

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 13:18

Og nu er jeg uden mail forbindelse - Kan de amatørnarrøve hos TDC da for helvede ikke snart få deres Kandulignende gamle lort til at køre optimalt ..Grrrrrrrr

Æuvvv.

Sure og indebrændte Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 13:34

Hold kæft....... de er dummere end krydsfinér hos TDC - Der kan jmsuppen sgu sagtens få et job, hvis han skulle komme til at gå ledig - osse hans dobbeltprofil

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 14:05

Jeg kæmper også en brav kamp med TDC's online IT-support

Da min ex opsagde sin adsl, lovede de mig; jeg bare skulle gå med hende ind i en af deres butikker og dér kunne hun overdrage mig sit konto nr. til hjemmesiden. Så ville jeg kunne beholde den.

Øbbe øh... Dét havde de bare aldrig hørt om i butikken. Efter 27 lange samtaler med en rigtig 'nørd' fra deres IT support, fik jeg at vide, jeg da bare kunne oprette en gratis side med deres CD-ROM der ligger på alle posthuse

Da jeg spurgte til om jeg så kunne beholde min URL, blev der lang tavshed... Øbbe øh... næe..... det havde de ikke lige tænk på

27 opkald senere fik jeg så at vide; en sådan service som at kunne betale for at beholde en URL efter abonnementets ophør, ikke var noget de tilbød, ensige havde tænkt på ????

Men... jeg kunne beholde min side, så længe der blot var trafik på den inden for en 3 mdr. periode og at de ikke ville slette den, samt at det var gratis.

Fint fint... Jeg har bare ikke længere mulighed for FTP = NUL opdateringer

Nu har jeg opgivet dem

Bruger du som jeg : Free-mail, ram2 ? Den er nemlig ustabil så det vil noget og altid gerne lægge sig øverst, når den endelig er færdig med at loade. Møg irriterende !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 14:19

MOLO

Free mail - Aner det ikke - Jeg åbner sgu da bare OE, og så skal det da bare virke, men den popper op ind i mellem og forlange kontonr. og adgangskode, som er præskrevet i dialogboksen. Jeg trykker OK, og den popper bare videre op. Så ringer jeg til dem, og spørger hvad der er galt, og de fortæller mig, at det er en bruger fejl, men de kan gi mig en ny adgangskode - IDIOTER - Det er 3 gang på 6 mdr. Og jeg rører sgu da aldrig ved noget inde bag ved -

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 14:22

MOLO

Nåå nu forstår jeg (vist) hvad du mener - Nej jeg bruger ikke free mail - den opdaterer som jeg har sat den til.. hver 30 sek.

Normalt ordner Sønnen alt mit PC lort (så vasker jeg op for ham *SS*) og han siger da osse at det er TDC der har

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 14:28

Yes, de er ikke for kvikke.

Nåe.. du har en konto hos dem. Jeg bruger : http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37724

Praktisk på den måde, jeg kan læse min post overalt og dermed ikke er afhængig af 1 forbindelse, når jeg skal på kandu.dk. Jeg går ud fra du lægger emil kopier på serveren og bruger Webmail til det samme ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 14:32

MOLO

Molo for satan - Du må sgu da ikke spørge så teknisk - Jeg kan ikke andet end lave mad og svine folk til - Alt det andet SKAL bar virke

Men min "konsulent" kommer i morgen aften og spiser, så skal jeg lige forhøre mig

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 14:44

Webmail finder du her : http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37725 og er faktisk en ganske praktisk ting

Ja, lad du bare sønnike rode, så har du også en chance for at gi' ham skylden. Skulle noget gå galt!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 14:50

Heeiiiiii.... lave mad? Kan du hjælpe 'staklen' her : http://kandu.dk/dk/spg/31291

Der har jeg jo rodet mig ud i et eller andet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 15:21

Molo

Najjjii - Det er lige etnisk nok til mig - Er tørret renkød ikke noget, der indgår i finske slædepatruljers nødrationer ??

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 15:37

Jo. Jeg vil også gætte på, det kan 'blødes' op igen, men det er da om muligt endnu mere ulækkert

Jeg glemte endda at fortælle rosekamp at der også hører æblestykker til, foruden mattak'en...

Frisk rensdyrkød eller rensdyrkølle tuttup quttoraa (Udt. dud-dup grud-dåraa) er derimod virkelig en delikatesse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 16:13

Nå, så fik jeg da lidt opbakning af en grønlænder Mamaq (Udt. marmark ..som i øvrigt betyder: Hvor smager det godt)

Han havde nemlig : Nerisassiornermik ilitsersuutit (Kogebog for Grønland) (Udt. nerisasiårnermik ilitsersuuudit)

Dét er en kogebog du IKKE skal ønske dig ram2. Jeg kender den og der er retter som:

Sælkød stegt på varme sten.
Fyldte måger.
Formaterede (læs: rådne) alke.
Kogt Sildepiskerkød : tikaagulliup neqaa (Udt. tigaau-sliub nærgraa)
..og andre spæksyltede sager.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 16:21

Molo.

Jeg synes at det er helt fint at Kallalit folket har deres egns-retter, men lad dem for Guds skyld blive deroppe. Jeg har på engang på Thule (TAB) smagt rå sællever og Mattak. Føj for satan.... det er ikke noget man spiser - det er noget man dør af

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 16:23

Det staves vist i øvrigt Kalaaallit - Sorry People of ice.....

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 16:33

Kalaallit nunaat (Udt. galaaslit nunaat) Grønlændernes land. En grønlænder hedder: kalaaleq (Udt. gallaalærk) i flertal : Kalaallit (Udt. galaaslit)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 16:34

Nordsø-kinesere på Dansk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-01-04 16:44

Snenegere - Spadefjæs - Eskimo - Ja kært barn har mange navne

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-04 16:57

Inuit.

Al den madsnak... nu rydder jeg lige Uro's bule, fiser hjem til det 'orange' hummer og får lidt kalorier.

Vinke vinke... Takuss!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-01-04 17:50

Sjov test

Sproglig 2
Musikalsk 2
Rumlig 2
Kropslig 2
Logisk 2
Personlig 2
Social 2

Skuffende resultat?? - Naiijj da - for jeg er sød og rar

Frida...

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 27-01-04 07:12

Godmorgen
Ja, se jeg fik næsten ingen stjerner for det tip tuuuuud og medlidenhed.
Det bliver da flittigt brugt............
God dag fra maya
brokke..........brokke..........den kan en moppe........he he
eller var det mokke.......eller lotte...på potte, nej nu ------------------>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-01-04 07:23

(hvisker) jeg blir 31 idag....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-01-04 07:24

>maya123

God morgen Maya123

Tør nu dine øjne, det er jo bare point og stjerner *GG* Dit tip om den test er da ok, men det flyder jo med test på nettet, hvor man kan få sig selv vurderet som enten en Overeinstein, eller en der burde under den nedlagte åndsvagforsorg.

I øvrigt er den test du henviser til, formentlig kun en del af en større teast. Den umuligt kan stå alene, alene fordi der mangler en tidsfaktor, som ikke er nødvendig for at besvare denne, men så burde indgå i en anden del af testen.

Som du kan se på Fridas score, viser testen ikke meget om den virkelige verden, men som Frida så rigtigt siger, så er hun sød og rar, og det er da meget vigtigere. Jeg ved så, at det oven i købet er rigtigt.

Men maya123, din dag skal reddes, så du får lige disse ***** af mig - er du så lidt glad ??

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-01-04 07:25

Hvisker

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-01-04 07:31

Altså til dig Skingur - det glemte jeg at skrive - Sorry

Ram

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 27-01-04 08:45

Du har da ret ramse-basse, tak for stjernerne sååååååååå er min dag da næsten reddet...
VH mayse-nasse

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 27-01-04 08:54

Kære skingur
Du ønskes rigtig hjertelig TILLYKKE med de 31 år.
Jeg håber at du får en overordentlig hyggelig dag, med masser af kramz og gaver.
Dengang jeg blev 31.............nå, det lader vi ligge, jeg kan alligevel ikke huske så langt tilbage, desuden er det jo ikke mig, men dig vi skal fejre her i dag.

ET KÆMPE BRAG AF ET OG DE ALLER....ALLER-hjerteligste hilsner til dig
fra maya. HHHUUUUUURRAAAHHHHHHHHHHH og (vi tager lige en skål),

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-01-04 10:14

Tusind tak

manden havde lavet morgenmad og købt en flyverdragt til mig (ja, og jeg blev endda rigtig glad for den!!)
Så ville jeg køre på seminariet, men Snemand Frost har vist saboteret kølesystemet i min bil...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 10:51

skingur : Dirty One, lot's of FUN !!!

Jamen, så vil jeg også lige udtrykke min glæde : Fra på mandag kan jeg kalde mig andelsbolighaver ...på Ama'r

Etværelses med alkove og altan, 42kvm 3. sal

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-01-04 11:04

MOLO

Så skal du vel ha nye visitkort

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 11:26

Jep og profilen skal rettes

Skal nå en masse idag, så jeg hopper snart AFK.

....hovsa, det er alligevel ikke kun af begejstring jeg hopper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-01-04 19:23

Hmm....bare lige for at gøre den test færdig - så har jeg lige taget den igen
og jeg må sige, at resultatet er blevet lidt bedre*GG* nahh faktisk så den osse sån ud ved første forsøg - men jeg ved jo, at mænd har svært ved at se sig overgået i spil og lign. så jeg løj lidt

Slå lige den drenge*LOL*

Sproglig 20
Musikalsk 20
Rumlig 20
Kropslig 20
Logisk 20
Personlig 20
Social 20

Med skadefro hilsen
Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 19:35

Ok.

Sproglig 200
Musikalsk 200
Rumlig 200
Kropslig 200
Logisk 200
Personlig 200
Social 200

HA...! ..som om det var noget !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-01-04 19:41

Det er edderperkemig løwn Mole.....Så store er søjlerne slet ikke
Desuden kan enhver jo se, at med dine problemer ang. ord og ordstilling - ville du aldrig være i stand til at score over 1 i bl.a sproglig og logik

Tillykke med din lejlighed

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-04 20:18

[hør]..sagde fridaflip; lo og gik !

Tak skal du ha'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-01-04 21:18

Molo

Du skal ikke tvivle på Frida score - det er mere end sandsynligt

Du har

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 12:47

Ja jeg er da klog men jeg kan sgu hverken tale/forstå russisk....desværre

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 12:52

>Frida.

Det er da ikke i denne tråd, der forsøges at tale russisk til dig

Men hvilket sprog foretrækker du så??? Kan du tegnsprog??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 12:56

Tegnsprog ¤¤¤¤¤ jaaa det kan jeg ¤¤¤¤¤ men kropssproget fortæller mest

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-04 12:59

Det kan jeg (..som så meget andet) :

Da
Njet
Vodka
Balalaika

</SNART ANDELSINDEHAVER>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 13:00

>Frida

Ja og det fylder osse mere......på en måde ¤#¤#¤#

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-04 13:01

ram2 -> Jeg tror fridaflip er bedst til kropssprog

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 13:05

Molo.

Ikke dårligt - Hvad med "Moschowskaya - Dostojeevski - Det er egentlig nemt, når man lige finder rytmen

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 13:06

Aiijjj nu vælter det ned med sne fy da føj så skal man til at være fysisk aktiv.
Mit kropssprog vil kunne aflæses på flere 100 meters afstand - når/hvis det bliver mig der skal skovle lortet væk fra indkørslen

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-04 13:09

fridaflip -> Har du da kort til sådan en? : http://www.beredskabsstyrelsen.dk/brssj/Ressourcekatalog/sne.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-01-04 13:15

sne???? Her er det smukkeste solskin...hvor bor du???

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 13:18

ÆSBJERG

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 14:07

Nope ikke Esbjerg......Men jeg bor tæt på en Netto

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-04 14:25

fridaflip bor ved siden af en dame på 81

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 14:27

>Frida

NETTO : 16 km... kalder du det tæt på ??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 14:31

Altså Ram hva' fan... snakker du om og Molo min nabo er 82 år...husk det!!!!

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 14:34

>Frida.

Nåååå ja ¤¤ der mangler et komma 1,6 km.

Sov godt

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 14:37

Tak...

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-04 14:56

fridaflip -> Det er ik' lige min dag idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 19:26

Gad vist om alle er taget på druk fredag og lørdag er jo herlige dage at bruge til den slags.....hvis man altså ikke skal arbejde

God Weekend
Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 19:35

>Frida.

Druk..... Najiii da - Vil du da lege??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 19:41

Ja det vil jeg da gerne
men er du ikke én af dem vi andre ikke må lege med*LOL*

Sig mig Ram - Drikker du osse kun kaffe sån' en fredag aften?? eller har du andet godt at fornøje halsen med

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 19:46

>Frida

Jo jeg er en af dem.... DE andre ikke må lege med Du må godt

Kaffe... ja - Jeg blir så søvnig af alt det andet, og vil hellere fornøje mig på anden vis.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 19:53

Jeg er heller ik' gå'et på druk

..ellers noget?

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 19:56

Sidder og lytter : Sneakers Pimps... Fed CD'er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 19:58

Sneaker Pimps ..Too strunged up to sleep !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 20:00

MÅ jeg det desværre skal jeg spise nu, så du må klare dig uden mig...Hov forresten mens jeg lige husker det - så vil jeg lige minde dig på, at der kommer en film med Eastwood i morgen aften du ved godt hvem han er ikk?

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:02

F.eks. her : http://www.sneakerpimps.com/ Skru op... for hulen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 20:03

Hmm...Molo sneg sig ind mens jeg ordnede en telefonsamtale. Ovenstående er til Ram, men nu kan I så lege sammen lidt

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:05

-> ...only two things can happen to dogshit...

CITAT : Eastwood

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 20:09

>Frida.

Eastwood... Døde han ikke i okt - nov - sidste år?????

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:15

ram2 -> ..aner det ikke. Men mere Sneaker Pimps : http://www.geocities.com/roblyn53/

..ikke musik for 'de gamle'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:19
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:22

..og nu bliver det lavet om : http://www.canoe.ca/JamAlbumsS/sneaker_pimps_remixed.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 20:23

>Molo

Faktisk aner jeg det ikke - kender ikke dette blokvognsband - er det rigtig musik??

Har lige fået en CD, med bl. musik - Det er Cacao for øregangen, men det er vel ikke syret nok til dig??

1 Enrique Iglesias "Hero"
2 The Black Eyed Peas "Shut Up"
3 Christina Aquilera”The Voice Within"
4 Roxy Music”Jealous Guy"
5 Shakira ”Underneath Your Clothes"
6 Anastacia "One Day In Your Life"
7 One-T+COOL - T "The Magic Key"
8 Elton John”Sorry Seems To Be The Hardest Word"
9 REM ”Everybody Hurts"
10 Erann DD ”Didn't I tell You I Love You"
11 Bryan Adams "Please Forgive"
12 REM ”Losing My Religion"
13 Erann DD ”Still Believing"
14 Saga ”Green Fields Of France"
15 U2 "Unchained melody"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:34

4'eren Ok. ............. >´>>>>>> Respect ... ---------->>>>>>

9. ..går an ?

Det må være en CD sønnike har glemt i sin brandert

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 20:43

>Molo

Ja ja Molo, sån ser vi jo så forskelligt på det - Men nej, det er ikke sønnens.

Det er.....øhh hvad skal jeg sige..... en "hjemmestrikker", lavet til een som jeg gerne vil gøre glad ¤¤¤¤¤

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-04 20:44

Hvor er den test - så man kan skaffe sig nogle point.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 20:50
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:50

emesen -> Dét vil du ikke vide !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:53

ram2 -> SAMTIDIG !!! Så skal der skåles : Det er fredag og musikken spiller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 20:53

>Ram
Wauu den CD må du gerne sende til mig
men tilføj lige "slave to love"med Bryan Ferry.....
Er det rigtigt at Eastwood er død? aiijj det er da frygteligt

>ems
Hva' for en test taler du om?? Intelligens eller potenstesten

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:00

Lad nig lave dig en CD med hundrede RIGTIGE numre fridaflip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:02

F.eks. med : Joe Jacson : What's th use of gettin' sober.... When you gotta get drunk again?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 21:03

Jamen jeg synes de numre der er på ram's CD er helt RIGTIGE
Er du mere til Poul Bundgaard og den slags skod musik*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-04 21:05

52 super-point
7498888
Underlig prøve
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:07

Tænkte det nok

Hører lige nu : Aliens : Mi Al An Apochina.....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 21:07

>Frida.

Eastwood død, hmmm måske ikke, men ihvert tilfælde svækket.

Du kan da sagtens få et eksemplar af den CD, - Men du må selv hente den

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:09

Det skal lige tilføjes at ; forsangerinden synger flydende Alien

Mi al an apochina...!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:11

Invitatione Gigante... fridaflip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 21:12

>Emesen.

7498888

Det er da ok score - Meeeennnnn musikken Emesen uha uha - Prøv en dag du er ædru

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:13

ram2 -> Se det i øjnene : Frida

Jeg er bare ..og til stede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-04 21:15

De be'r mig kun synge hvis de vil jage gæsterne ud.

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 30-01-04 21:15

Ram for sat.. du er ¤#%¤##
men så får jeg den da bare i uge syv ikk?

Er det den "Tasmanske Djævel" der er til den slags musik? Ja altså jeg har bare lidt svært ved at tro det er dit foretrukne

Du ska' sgu da ikke bilde os ind at Eastwood er død jeg blev fan... helt ude af den et kort øjeblik.....din nød*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:17

emesen -> ..som ram2, .....når musikken spiller--> § .. `..´´.´''' ... '' ´... ;

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-04 21:18

musik: sussi, Lou Ann Barton, brenda Lee, Jerry, Elvis,

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 21:18

>Emesen.

Du er altså udsmider i din fritid - Hi hi - Det var jeg i min grønne ungdom i Vin & Ølgod i Skindergade - Hold kæft det var tider, men jeg sang da ikke

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-04 21:24

Grønne ungdom: Kødbyen - det var tider.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 21:25

>Frida.

Det garanterer jeg dig for - Du får den i uge syv !!! Jeg har kun et eksemplar stående, men får nok flere

Mig Nød %&#=?^¨¤@#¤! *GG* Måske... Ja det er den Tasmanske Djævel, (den heks ) der har inspireret, og nu synes jeg musikken er ok - Såkaldt "Associationsmusik"

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-04 21:27

Nå men jeg løber igen...............badeværelset kalder - skal snart være færdigt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 21:30

sussi, Lou Ann Barton, brenda Lee, Jerry, Elvis jeg har da hørt om ham Elvis - men de andre aner jeg ikke hvem er - de er måske osse døde?

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 21:42

>Emesen.

Har du lovet det færdigt inden St.Badedag??

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:45
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 21:53

>Molo.

Ja skøn ikke?? Sån' ser det ud når fremmede kommer for tæt på. Overfor mig er der tale om at være kælen, trofast og hengiven Og min kan smile

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:55

Øv.. det er da slet ikke til at følge med her.

Inden man sér sig om, er man overhalet inden om !

Heeiiiiii... det rimer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 21:55

Hold da kæft ser Ram's kæreste sån' ud
Så forstås bedre, at han ind imellem skælder ud

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 21:58

I aftes hvor det var svært at logge på; troede jeg virkelig at NU ville kandu.dk sige : Sinilluarit, Kunat, Takuss og baj baj for Week-End'en. Netop for at give os den lovede opdatering.

Jeg blev klogere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 21:58

>Ram
Øhh jeg er sgu ikke sikker på, at jeg kigger forbi alligevel.
Gider du ikke sende den CD til mig

Frida..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 22:01

fridaflip -> Nej, det er afkommet...

Æblet falder ikke langt fra stammen!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 22:08

>Frida.

Kom du bare og hent den CD... i mine hænder er hun blid og rar

Molo - den med æblet... den har du fra Newton Ik??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-01-04 22:16

Hmm.....så lover du at holde hende langt væk fra mig ikk?
Æuu jeg forlader Jer igen....klarer I jer uden mig*GG* Jeg ska' ha' sovet lidt inden pligterne kalder

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 22:27

>Frida.

Det lover jeg - Jeg kan få hende udstoppet inden du kigger forbi

Sov godt

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 22:38

ram2 > Jo.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-04 22:45

>Molo.

1 eller anden lov??

Du skal osse ha tillykke fra mig med din nye adresse

Hermed døbt "DOMUS MOLO"

Jeg er klar til Housewarming Sig til, hvis jeg skal tage noget musik med

Sov godt

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 00:18

>Ram
Du må sgu ikke udstoppe kæresten*GG* Jeg er
sikker på hun så vil virke endnu mere skræmmende

Er det ikke synd for mig? Nu skal jeg ud i det grimme vejr.
Opføre Jer nu pænt til - jeg igen kan holde øje med Jer

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 00:23

>Frida.

Kør forsigtigt, det er (p)is ham&%?=¤"¤#¤%/&+# glat- Du skulle jo gerne ha den CD

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 10:13

Ja ja... Go' mor'n ram2. Frk.Uro har lige kigget din CD igennem og siger : Det er sgu da; 'Score Kusse Musik'

Jeg udtrykte mig i lidt mere diplomatiske vendinger og kaldte det en 'Score CD'. Kort og præcist

..iøvrigt ka' jeg egentlig også meget godt lide 12'eren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 10:21

>Molo.

God morgen Molo & Frk. Uro

Jeg kan godt li' Frk. Uro's ligefremme og kontante sprogvalg - det efterlader ikke nogen muligheder for fejltolkninger - dejlig nemt at forholde sig til

Men du kommer ikke uden om U2's udgave af "Unchained melody" Den går RENT ind.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 10:26

Jeg ved ikke hvor godt jeg har det med den selvsmagende Bono

Frk. Uro takker og kalder dig; 'en stor menneskekender' [fedterøv]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 10:35

>Molo

U2 er på vej til dig - Spil den for Frk. Uro, og hendes hjerte smelter...

Hils den unge Frk.og sig tak for "roserne"

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 10:46

På vej ? Min mailbox kan højst modtage filer på 4 Mb. at du ved det.

Pas på med at 'Rose' Uro. Det er ikke godt for hendes mindreværd

Hvisker... mange mænd er kommet galt afsted med at give Uro roser. Det skal være tulipaner (Blå)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 10:51

Citat
Dansk forklaring, klik her:
http://tdc.mail.dk/cgi-bin/redirect.pl?BounceQuotaNotice

A message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

The following is the reason that the message was over quota:

Quota Type: message size
Quota Available: 5242880
Total Quota: 5242880

The following is the information on the message that was bounced:

Sender: "Kim Ramgil" <kram@oncable.dk>
Subject: Unchained Melody - U2
Size: 6484087
Message ID: <002201c3e7dd03dd700f52f33e@kim2r35v5nwyr7>
Date: Sat Jan 31 10:43:30 2004

Reply-To: [No Reply-To]

To fix this problem, delete some messages from your mailbox, and contact
the sender to resend the message.

If you are using webmail, you should also notice: the content of your folders
can take up a lot of space (eg. deleted items and sent items).

If the size of the message is too big, contact the sender to reduce the
size of the message and resend the message.

Du må lægge den ud på en gratis hjemmeside til download :

Kode
<a href="MUSIK.mp3">Hent</a>

..men det der med teknik er vist ikke lige dig og iøvrigt er det ulovligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 10:56

Lidt mere plads på molo ->Snabel A<- pc.dk , men om den kan være der?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 10:59

HOLD DA KÆFT hvor jeg har dummet mig.

LUK TRÅDEN ram2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 11:00

Undskyld undskyld undskyld....

Noget jeg kan gøre ???

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 11:05

Tak for svaret fridaflip.

Cu *SS*

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 11:05

Må jeg ringe dig op? ..eller skal vi lade det ligge?

Jer er VIRKELIG ked af det

Dét var sgu ikke meningen. Brugte for en gang's skyld ikke den indvendige side af hovedet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 11:15

Ja ring du bare

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 11:26

Molo

Molo for helvede - Luk de sp. inden nogen går ind i dem - Jeg vil da ikke ha de point -Gjorde du det utilsigtet, hvad jeg har valgt at tro, så skal du sgu da ikke betale point - Gjorde du det bevidst, hvad jeg har valgt ikke at tro,så vil jeg da slet ikke ha dem.

Tag og læs dine mails
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 17:04

Ihh tak skal du have Ram
Jeg begynder at få en mistanke om, at du vist godt kan lide mig (lidt)*GG*

¤¤¤ Frida ¤¤¤

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 19:57

>Frida.

Du er ikke nem at skjule noget for

Hvis du læser lidt om superlativer, som er højeste grad i adjektivernes og adverbiernes gradbøjning, kan du se, at jeg uden at blinke kunne skifte dit "kan lide mig lidt" ud med flere af udsagnene i skæringen "Unchanged melody".

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 21:24

Daw igen.

Ja det var så den helsemesse – Hol da kæft….Det var en oplevelse - Jeg er dybt imponeret. Jeg anede ikke man kunne fejle så mange ting. ALT kunne man blive helbredt for – blot skulle man købe et lille 3 farvet lys, eller en giftig udseende olie, fint hakkede brasilianske træsko som the, sten i alle farver, ting til at sætte på panden, hovedet, hænderne, fødderne – Alle med en helt unik magnetisk kosmisk stråling, som kan fjerne alt fra fnat til 3.die grads forbrændinger.

Alle de handlende er udklædt i den for deres specialitet særlige eksotiske klædedragter. Fede Karen fra Valby, der kunne se din sjæl med nogle helt specielle 3000 år gl træpinde formedelst et symbolsk beløb på 200 kr. havde skruet sit str. 56 korpus ned i en lille fiks kinesisk str. 38 kimono – et betagende syn.

Jeg var tavs som en østers – var mellem os sagt skide bange for at blive kapret til et af deres forsøg. Min Håndlæsningsdame var Gud ske lov optaget, så jeg hilste bare på hende – Jeg turde simpelthen ikke.

På et tidspunkt var jeg under mit langsomme tilbagetog endt på første sal. Der stod jeg med øjnene indstillet på uendeligt og prøvede på ikke at virke synlig angst. Pludselig siger en stemme til mig – Vil du velsignes – Jeg vender mig skræmt til døde mod stemmen og ser en pæn dame i 50 års alderen. Hun smiler, og jeg tænkte det gør de sgu altid inden de går efter struben. Men hun mente hvad hun spurgte mig om. Jeg tænkte mig lidt om, inden jeg svarede – Ja fandme ja sagde jeg – Det er lige hvad jeg trænger til – en rigtig god gammeldags lørdags velsignelse.

Hun plantede mig i en behagelig stol og tilkaldte en ”velsigner” – Daw sagde han jeg hedder xxxx, hvad hedder du?? Jeg hedder Molo svarede jeg – synes ikke jeg ville bruge mit eget navn – vidste jo ikke rigtig hvordan denne velsignelse ville ende. Han lagde sin hånd på min skulder og sagde luk bare dine øjne og slap af. Er der noget du specielt gerne vil ha' jeg går i forbøn for… spurgte han – Jeg tænkte lidt inden jeg svarede… Hvordan ser det ud med at be' om en Mercedes spurgte jeg – Han kiggede en lille smule bebrejdende på mig, og sagde at det ikke liiiige var den slags ting han ”forbønnede” med. Nå … hvad fan.. skal jeg så be om… Jo nu har jeg det, jeg vil gerne være fri for alle de sygdomme man kan komme til at fejle iflg. denne messe. Den var han med på – Jeg fortsatte og spurgte om lidt held i kærlighed var noget han kunne tage med - Den var han osse helt med på. Det var, sagde han faktisk efter sygdom deres største forbønsartikel – den gik som varmt hvedebrød. Jeg tænkte, at selv om det var gratis, så ville jeg lige prøve om jeg osse kunne få flettet Kandu ind i det, og spurgte om det var for meget, hvis han lige tog Kandu med, så de kunne få deres lort op at stå. Han så lidt betænkelig ud – Han kunne jo ikke vide om Kandu er noget frækt eller farligt, men han accepterede det – Hi hi tænkte jeg …. Der fik han sgu sine forbønners største udfordring

Så startede han – Ajiii……. han begyndte med at tilkalde forstærkning – Hvad fanden har han gang i tænkte jeg, og da han 4 gang havde råbt på en eller anden han kaldte Jesus – blev jeg lidt nervøs – Så krævende synes jeg da ikke jeg havde været… Men det var ganske ufarligt, for der kom ingen.

Det stod på i 5-10 min, og jeg sad sgu og var ved at falde i søvn. Pludselig stoppede han og sagde - SÅ Molo…. Nu er du velsignet…... Kanon sagde jeg. – Har du det godt nu…. spurgte han – ja fint fint svarede jeg – Jeg er da ikke ringere end da jeg kom, så det er vel godt nok. Kan du føle noget spurgte han – Føle og føle svarede jeg – Jeg blev en kende nervøs – Var noget gået galt – Var jeg lam fra halsen og nedefter nu, og jeg begyndte lidt febrilsk at undersøge om jeg var mere handicappet end da jeg kom – men nej det hele fungerede som før – ikke godt, men heller ikke værre.

Kan du mærke varme.. spurgte han – det kunne jeg, men jeg havde osse alt mit vintertøj på i en messehal med 25 gr. hvilket jeg lige bemærkede til ham – For at sige det som det var – Han var ikke tilfreds med mig, men ski med det – Jeg fik siddet lidt ned.

Efter denne sindsoprivende oplevelse med kontakt til det hinsides ville jeg ha en kop kaffe – Men ak ak – Ingen smøger på en helsemesse, og stk. prisen for kaffe var i øvrigt 18 kr. for et papbæger med et let giftigt fluidum som han kaldte kaffe – frisk udsprøjtet af en multimaskine, der kunne alt fra at bage kransekage til at levere denne underlige væske.

Jeg skred – Hov venner og veninder – entreen er 65 kr. – Bare lige I ved det, hvis I vil velsignes, eller reddes på en eller anden måde – De kan ALT – Prøv dem…….

Ram… den nyvelsignede

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 21:45

*ROTFL* Du er eddermanemig ikke klog FY Ram!!! så'n at udgive dig for Molo - det var sgu ikke pænt gjort*GG*

Alletiders at du fik Kandu indflettet så kan vi jo håbe, at Jesus tager affære og giver Teamet en velfortjent skideballe

Har du det ellers godt? - omstændighederne taget i betragtning
Man ska' sgu passe på de platugler...de suger ikke bare penge fra folk...Jeg har da hørt en masse grimme historier om tabte sjæle osv...UHA!! mærk lige efter gider du??

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 21:49

>Frida.

Jeg har ikke tabt så meget som 100 gr. på den messe - Brugte kun 20,- kr. på en pæn sten, til een jeg vil glæde - Så det var lige kaffen der røg der

PS - Nejjj det var måske ikke så pænt at lege MOLO, men på den anden side - Nu er han jo velsignet - Han trænger sgu mere end jeg gør

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 21:55

Hva' er det for en sten?? har selv den der kaldes Tigerøje....

Kommer til at tænke på den reklame, hvor en kvinde render rundt og støvsuger med en mængde sten tapet på kroppen
Måske det var en idé - at anskaffe sig en masse sten - og blive helbredt mens man foretager sig noget så kedeligt som støvsugning

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 21:57

Gu ve om man kan bruge grusset fra et akvarie

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 22:00

>Frida

Rosenkvarts

En blid sten, god ved små sår, rifter og ømme steder på huden. Rosenvarts er kærlighedsstenen som giver plads til de rolige og blide følelser som fred , tilgivelse og skabertrang , stenen symboliserer kærlighed uden grænser, hjælper mod dårlige stråler og vibrationer. Den beskytter også mod skadelig stråling fra miljøet, computere og fjernsyn, samt øger tolerancen for såkaldte øboere.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 22:04

*GGGGG* Nååå!!! Så'n en må jeg eje
Ved du om det helse shit osse kommer til Jylland?

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 22:04

>Frida.

Tigerøje refererer til stjernetegnet "Tvillingen".... den anden har bare gode specifikke egenskaber
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 22:07

>Frida.

Sån' en får du nok - Den er rar at have på sig på længere rejser - Den fjerner al nervøsitet mv.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 22:08

Ja - bl.a at den øger tolerancen for såkaldte øboere

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 22:12

Hva' farve er den? hvis ikke den er enten rosa eller blå gider jeg ikke ha' den.
Mener du at den kan kurere bl.a flyskræk

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 22:12

>Frida.

Ja ja - Det er bare en sekundær tillægsgevinst......men brugbar

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 22:18

>Frida.

Denne er svagt rosa - Meget smuk...

Flyskræk - Ja da - Det er den allerbedste til det

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 22:23

Helt seriøst Ram - må jeg ikke få DEN sten tilført listen over ting som du allerede skylder mig

1. en kasse skumbananer
2. Top Wesselton (måske River) VVS 50 K
3. CD
4. Rosenkvarts (måske)

Så er du sød

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 22:31

>Frida.

For helvede Frida - har jeg lovet alt det - Hmmm, må vist lige fortælle min gl. mor om de ændrede regler for arveforskud Den der 2'er - den er hård, men det er diamanter jo Men jeg vil hellere skylde dig hele livet end snyde dig - så bare rolig - Du skal nok få den - ##/&%¤"##=?&%¤¤## Jeg skal lære at holde min bøtte

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 22:35

Kommer det bag på dig, at jeg husker som en elefant?
Typisk mænd*GG* sån' selv at glemme simple ting

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 22:48

Husk aldrig at glemme det vigtigste her i livet....

"The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return”

Hold kæft, hvor er jeg pladder romantisk i aften

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 22:49

>Frida.

Hmmm - Fristes jo til at spørge hvordan du ellers skulle huske - Men DET gør jeg ikke.

Ja mænd er generelt bedre til de store overordnede planlægningsopgaver, så kan I kvinder føre dem ud i livet.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 22:51

>Frida.

Smukt formuleret.

Er du i romantikerhjørnet i aften - Jamen dog - OG???????

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 22:54

Og.....Piiivvvv

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-02-04 07:41

%@&¤¤##%@¤¤##
Forba.... idioter - utaknemlige fjolser - skod arbejde - Og blablabla.......

Sorry men jeg trængte til at få luft.....Nu har jeg det allerede bedre

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-02-04 16:34

Utoligt hvad syv timers søvn kan gøre af forskel....Nu er jeg ikke sur mere.

Frida.