/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til gylle og selvmelidenhed...
Fra : CLAN
Vist : 489 gange
500 point
Dato : 24-01-04 18:13

Her er der så lidt plads til gylle og selvmelidenhed

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-01-04 18:16

jeg fryser, jeg er sulten, jeg skal tisse og jeg skal til mandens nevøs 2 års fødselsdag

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-01-04 18:17

...så! Nu skal jeg ikke tisse mere og jeg har det dejlig varmt!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-01-04 18:18

Nu fryser jeg igen, mine bukser er våde og jeg skal STADIG til 2 års fødselsdag hos et skrigende barn.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-01-04 18:18

Og jeg er stadig sulten.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-01-04 18:19

Hejsa Chris... hils hjemme
Skal ud og spise... kigger ind på strengen i morgen
Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 18:46

Nu er jeg snart færdig med mit badeværelse - og så aner jeg ikke hvad tiden så skal bruges til.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-01-04 18:50

Emesen

Det er da ikke noget problem, du kommer da bare og fortsætter på mit badeværelse

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 18:54

Jeg må ikke gå ud om aftenen efter vi har spist.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-01-04 19:06

Emesen

Du må da gerne komme før det bliver mørkt Nøglen ligger under måtten

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-01-04 19:25

>>>>>Clan

I Grenå sætter man pris på humor, og whiskey.............
mvh
jms

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 19:41

JMS - det er da rart, at du kan smile igen.
Men det var nu meningen at vi skulle beklage os her.
Eyvind.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-01-04 19:51

<<emesen
ok

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 20:09

Jeg har eddermanemig ondt af mig selvDer skal gå 18 dage (læs 432 timer) førend jeg skal se min kæreste.....piivvv

Frida...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-01-04 20:35

Beklage sig ok - så beklager jeg mig ....... over dumme mennesker, folk der skuffer, og tynd mave.

God weekend til nogen og ...ææhhh god weekend til de andre osse.

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-04 22:09

Den lange børneversion :

FAAR..AAAAHR... : Jeg er er træt. Jeg vil bæres. Jeg er sulten. Jeg skal tisse. Jeg fryser. Jeg vil hjem. Jeg vil ha' en is ; STOR én med Jordbær ...og en tår af Far's øl .....og det ska' være NU !!!

Moar.....?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-01-04 22:23

Beklage mig??? ikke i hundrede år.
Lortebilen er punkteret på højre bagben--lortevarmtvandsbeholderen er utæt--lortevejret hælder sne ned i tonsvis--lortesygehuset kan ikke reparere lortearmen før om 3 mdr.--lortelæderstolen er der slidt hul i--lortehovedet er ved at sprænges (for meget øl)
Men beklage mig-----aldrig i livet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-04 22:27

Åhh ja tynd mave ka jeg snakke med om har ofret mig til porcelænstynden hele dagen nu er den ren men første gang var der en eller anden møgunge der ikke lige havde skuret efter sig Sååååe er det ik lie synd for mig Upssss må løbe igen ................

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-01-04 00:57

Selvmedlidenhed ligger ikke til mig.
Det gør gylle derimod nok. Men hvis jeg kun svarer på den ene halvdel af spørgsmålet,
får jeg sikkert ikke pointene alligevel.
Og så gider jeg ikke.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 01:57

jeg havde glemt den med at ville bæres......
fødselsdagen er færdig, jeg koncentrerer mig om at ramme tastaturet, har drúkket rigtig meget rødvin...
og har det egentlig ret fedt nu, så¨det nok en forkert tråd....

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-01-04 10:13

Gylle er vist fra Jylland, noget med møg, ik

Selvmedlidenhed, ja...........vågnede kl.3 i nat og kunne ikke falde i søvn igen.
Tændte puteren, spillede på komogvind og vandt intet, hold da op hvor er DET
SYND for mig. og nu mine damer og herrer.......middagsluren
hilsen maya

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 15:45

maya123 ->Ama'r ! Jeg lover; jeg er på retræte : http://www.byogbolig.com

For så vidt..., alt går godt

Egentlig... ; har jeg mere ondt af 'De andre...'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-01-04 22:44

Jeg er så ked af, ikke at have ondt af de andre. der er da kedeligt.

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 500 point
Dato : 26-01-04 00:04

í ka ha ondt af mig. Jeg kan stadig kun gå i træsko efter jeg brækkede to tæer på den væmmelige trappe til 1 salen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 00:25

Jeg har godt nok medlidenhed med skingur! Jeg er bare træt af alt det gylle hun lukker ud for at få sølle 500 points

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-01-04 00:28

Sølle 500.................de bli'r vel forhøjet til noget stort.

Eller lukke vi da gylle ud - ik'

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 00:30

nå ja teddy... men igen: ingen arme, ingen småkager. Ingen gylle, ingen vildt værdifulde points

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 00:35

Hvis nogle fortjener dem så er det dig Skingur Og gylle er altså tis fra svin, Hvis det kaldes ajle så det fra køer!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 00:40

hmmm..hvad så hvis det er fra geder?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 00:44

Hmm! Tror ikke de findes i Jylland! hehe

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 00:45

FORKERT!! Har lige besøgt et gede-stutteri (eller hvad i hulen sådan noget hedder!!) Så endda 3 kid komme til verden i løbet af en halv time!

Så jow jow, vi har masser af geder her i jylland.... ihvertfald her i den nordlige del!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 00:48

Nå det var dem jeg så!! Befinder mig i Himmerland lige nu!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 00:50

ca hvor? jeg bor i Haverslev..... Byen Med En McD I Rundkørslen!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 00:52

midt imellem Års, løgstør og Nibe! Det var sgu da skægt!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 00:54

ja faktisk!!!! Haubro?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 00:56

lidt uden for Gundersted! Mellem Hornum og Vegger!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 00:57

Der MÅ I sgu da osse have geder!!!

Er du født der på egnen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 01:01

næh men har boet her fra jeg var 10 indtil jeg var 20. Kører rimeligt tit igennem Haverslev når jeg skal fange motorvejen og/eller ha en burger *LOL*

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 01:07

Ja, længe leve Den Gyldne Måge....

Er du så 20 nu eller hur?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 01:15

nej da *L* 46 men det kunne du jo ikke vide Er oppe hos min mor lige nu! Er det skiltet du refererer til?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 01:20

.-...næææh... det var fordi du var der nu og havde boet der til du var 20... var ikke helt klar over om det bare var en besynderlig formulering eller hvad!!!!!!

Jeg er indvandret fra Århus, men er faktsik blevet rigtg glad for at bo her... ikke så meget pga gederne, men...højt til himlen, lavere husleje, billigere at have ponyerne osv osv!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 01:38

Ja der er fed natur heroppe Bor selv i Århus i dag!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-01-04 01:39

Sjovt!! Og nu skal JEG altså i seng!!!!! Snakkes....

G´nat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-01-04 01:40

Osse her. Sov godt

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-01-04 08:47

G'morgen
Bedre sent end aldrig... det var en god tur i byen med lillemor, så i går var dase/flad-ud dag
På hjemvejen fra byen (lørdag/søndag morgen) måtte man (taxaen) her på Djursland kæmpe sig igennem sne. Naturen står stadig flot med snedrys på det hele...
Nå strengen skal vel lukkes, ellers bliver der sikkert hældt endnu mere gylle ud... og selvmelidenhed
Som I andre er inde på, så må det være Christina (skingur) der har hældt mest ud -- skrigende børne føs'dag, rødvinståger, brækkede tæer, gedefødsler og jeg skal ellers komme efter dig
Nu er en ny uge begyndt, så kan I alle zusammen ha' en god uge... pas på derude, det er glat
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 26-01-04 08:51

Tak for svaret skingur... og avs! Kender godt til det med ondt i gangvorterne, men er noget så forbandet "låst" fast når "dækkene" er gået i udu'
Hygge...
Søren