/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til pallebhansen (og RAM2)
Fra : jmsgruppen
Vist : 552 gange
389 point
Dato : 24-01-04 18:01

Pallebhansen, du er sgu en af de få mandfolk her. I stedet for de andre der tillader sig at komme med selvmelidende klynk, og så i mit spørgsmål. Hvis de er ligeglade med min mening, hvorfor fanden tillader de sig så at skrive i min tråd. De kan jo bare holde sig væk. Jeg tænker her på spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/30890
Hvorfor laver i ikke jeres egen tråd, hvor i kan kaste jeres gylle og selvmelidenhed ud over jer selv. Dette er i øvrigt en af grundene til, at jeg ikke gider kandu længere. Der findes gudskelov andre forum på nettet. Jeg tænker her speciel på dig RAM2, hvis du ikke gider høre på mine bemærkninger, fatter jeg sgu ikke, du kommenterer absolut mit spørgsmål. Du kan jo bare holde dig væk. Jeg har ikke brug for dine barnlige kommentarer.
mvh
jms
<<palle kast bare en lille bemærkning her, og disse point er absolut dine.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-01-04 18:12

Hwa' fanø er den af jms?? Har du jokket i en hundebæ her til aften, du plejer da ikke at ta' så'n på vej...
Har desværre ikke tid til at indgå dybt i denne debat under smalltalk i dag, da jeg har inviteret fruen ud ug spise (man skal jo pleje sine værdier)
Snup en go' flaske vin og go' aften / weekend til dig jms...
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-01-04 18:12

Så så jms... tag dig ikke af ramses, bare ignorer ham hvis du ikke gider skændes med ham. Ellers kan det faktisk være meget sjovt at spille bold med ham

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-01-04 18:13

Tja jeg har da intet imod dig jms hvis det hjælper lidt? Det er jo et åbent forum, så nogle gange kommer der kommentarer man ikke bryder sig om. Det vil du osse opleve i mange andre forums! Det er da irriterende at blive hetzet eller føle det sådan, men jeg ville ikke lægge sig meget i det! For det meste sker det jo i smalltalk! Ude i de mere "seriøse" grupper sker det da ikke så ofte! Så ignorer Ram, hvis du synes han er barnlig! Ellers vinder han jo!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-04 18:14

Øv Øv må vi ikke deltage?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 18:15

JMS

Nååå hvor er det dog synd for dig.

Nu hr jeg ikke sagt at jeg ikke gider læse dine små søde kommentarer om, at du ikke følger en eller anden tråd mere, jeg har blot sagt at jeg undrer mig over hvorfor du absolut synes du skal fortælle brugerne at du ikke følger med mere - Har du virkelig en forestilling om, at det skulle interessere nogen??

Hvor i det barnlige i mit indlæg består kan jeg ikke se, men det er måske fordi jeg er lidt barnlig. Jeg har altid synes, at denne selvhøjtidilige type (læs jms), der for enhver pris skal udstille sig selv, er lidt komisk. Kan typen ikke komme igennem med noget der substans i, så vælger den at udstille sine idiotier, for udstilles det vil den for enhver pris.

At du bruger mig som grund til at holde dig væk fra Kandu - Tjaeee.. jmsgruppen jeg oplever det ikke som nogen skam, og jeg ved ikke om der er nogen, der opfatter det som et meget stort tab. Så JMS - Sæt du dig og pil dig i navlen, men gør det blandt nogen der gider se på det... - Jeg gider ikke.

Og til din orientering så følger jeg ikke denne tråd mere

Ram

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-01-04 19:20

<<refi
alle må deltage

jms

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-04 19:29

Så prøver vi da at følge lidt med....
Vi har vel alle trådt hinanden lidt over tæerne indimellem.
De nemmeste er vel at kalde det misforståelser.
Mange gange skriver man jo et og meningen kan være svær at forstå for en anden.
Og så kommer den tredie og reder trådene ud.
Mens den fjerde bare har en (mere eller mindre hummoristisk) kommentar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-04 19:30

Hovsa stavekontrollen virker ikke

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 19:59

Jamen dog JMS*GG* Gider du ikke lege med Ram
Han er ellers meget blid i øjeblikket syns' jeg. Jeg gider ikke betale 40 stærke for at se hva' det er du er blevet så fortørnet over men at du med denne tråd gør os alle opmærksom på, at du vil forlade Kandu...tjae så er jeg da tilbøjelig til at give ham ret i den påstand, at du for enhver pris udstiller dig selv.....det er sgu sørgeligt JMS.....

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 22:01

Frida - vi kan da dele udgiften. Vi skal bare gå ind på spørgsmålet precis på samme tidspunkt.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 22:11

Nå tror du det Ems*GG* Vi kan jo osse bare læse Ramses nye tråd.....På den måde behøver ingen af os betale en dyt

Frida...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-01-04 02:37

Hej JMS

Jeg kan godt forstå din frustration, men der er nu ingen grund til at forlade Kandu af den grund. Du gør et stort stykke arbejde herinde og dem du har hjulpet sætter helt sikker stor pris på dig og din ekspertise, og vil da helst ikke undvære den .......og din humor

Man kan ikke klinge lige godt med alle, og kan man ikke respekterer dem, så må man accepterer dem .......og lære at abstrahere fra det negative, så man kan koncentrerer sig om det positive ved Kandu.

Håber du bliver
// Toupie

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 02:39

... og jeg går i seng NU!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 02:39

ups...har endda selv lavet dem...

zzo

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 02:40

nå!

g`nat!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-01-04 14:58

Skingur - det er ellers nemt
zove zove zove

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-01-04 20:11

Jeg forlader dette spørgsmål - og kan nu ikke læse flere kommentarer her

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-01-04 23:51

ja, jeg piller osse fluebenet fra

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-01-04 23:56

Jeg piller bare #¤#¤#

Suuuuk
Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-04 00:20

Her lugter sgu lidt Ramt herinde!! *LOL*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-04 00:30

Jeg kan slet ikke læse - så jeg hakker også fra.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 30-01-04 02:17

Hej alle - dem der forlader / eller vil forlade Kandu

Jeg har skrevet det tidligere mange gange - la´vær med at RÅBE - det er da frivilligt at være her, og kan man ikke tåle lidt kritik eller ha´svært ved at modtage diverse kommentarer - ja så kan man da bare lade være med at deltage og i stedet nøjes med at læse nogle af "guldkornene"

Det har endvidere også vist sig op til flere gange, at mange vender tilbage - bare under en anden profil!

Så ja, jeg piller også fluebenet fra!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 14:08

Man skal hvile i sig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 20:00

Lukketid ? </MOLOKYLE> Sinilluaritsi..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-02-04 22:37

Hej JMS.
Ja jeg kom lige forbi igen - og fik lyst til at kopiere dine egne ord i denne tråd.....Tag dig nu lidt sammen ikkvi ved jo at du kigger med.....

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Med venlig hilsen

Frida...

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 01-03-04 01:38

Åbne tråde som denne, "råber" jo ligefrem på ligegyldigheder.
Det er da bare at lukke "kontoen", de åbne point frister jo til at kigge.
Hvem kunne ikke bruge 389 point, udover pallebhansen, der jo ikke har reageret.
havde jeg nu været et brokhoved, ville jeg da gerne deltage i konkurrencen. altså den om, hvem der brokker sig mest, her på 'kandu'
V h halvdum

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 07:53

Velkommen på den nye tjatside:
-------------------------------------------------------------------------
JMS det har da altid været min opfattelse, at du ikke brød dig om indlæg der ikke blir lukket.
Et nyt tiltag fra mig er, at bruge disse åbne sider til noget, så jeg hopper på her

JMS sig lige til inden at du lukker, så man kan nå at finde en anden tjatside.
-------------------------------------------------------------------------
Hej halvdum
Lang tid siden, har 'kontoret' frigivet din pc, Så hjalp det altså at fortælle hvor hun lå
Mvh. morgenmaden alias natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 08:04

JMS nu har du vel ikke fjernet fluebenet fra dit ejet indlæg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 13:15

natmaden -> Dét kan man ikke ..men man kan nedlægge sin emil konto og så kan man være svær at nå

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-03-04 13:27

Det var en joke
Spøjst at folk ikke holder deres egne principper. og lukker.
Hav en god dag.
Natmaden

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-05-04 14:48

JMS, du må da vide at Fridaflip og Ram2 er væk, så selv om du ikke kommer tilbage, så husk lige at lukke og slukke.

ellebye

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 389 point
Dato : 08-05-04 19:56

Hovsa jeg blev først nu opmærksom på denne tråd, ved hjælp af http://www.kandu.dk/dk/spg/40318 og har også spekuleret på hvor du blev af?
Jeg må sige at jeg savner dig, og vil opfordre dig til at komme igen, da du vidste rigtig meget, bl.a. om byggeri mm., men det var også din beskæftigelse.
Nu håber jeg da ikke du er rejst til Rusland, da du handler der, men bliver i Horsens, hvor vi har begge ben på jorden.
Jeg vil sige som Toupie fra d. 25-01-04 02:37
CITAT:
Hej JMS
Jeg kan godt forstå din frustration, men der er nu ingen grund til at forlade Kandu af den grund. Du gør et stort stykke arbejde herinde og dem du har hjulpet sætter helt sikker stor pris på dig og din ekspertise, og vil da helst ikke undvære den .......og din humor
Man kan ikke klinge lige godt med alle, og kan man ikke respekterer dem, så må man accepterer dem .......og lære at abstrahere fra det negative, så man kan koncentrerer sig om det positive ved Kandu.

Håber du bliver
// Toupie

Det håber jeg også, nu når der er blevet ryddet op herinde.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Payback

Dato : 23-05-04 12:46

Ævlebævle

Som sædvanlig brillerer du med at fylde folk med løgn - Om det er fordi du er på piller eller sprut, eller begge dele ved jeg ikke - Personligt tror jeg, at det ligger dybt i din mangelfulde genetik. Din svigefuldhed, din hykleriske dobbeltmoralisering, din skiften holdning, din Münchausenske fantasi, dine oppustede fucking blærerøvstendenser kan ikke udelukkende stamme fra et alm. misbrug - Utroligt at dine omgivelser kan holde dig ud - Men det kan de sikkert osse kun fordi du har lidt på bogen at gøre godt med -Man kan jo købe sig til næsten alt.

Men lige til din orientering skulle jeg hilse fra Ram og fortælle dig, at han lejlighedsvis kigger forbi

Frida derimod er helt og aldeles færdig med kandu, og det skyldes udelukkende dit umoralske og stinkende hykleriske sind. Skulle din plørede misbrugshjerne have glemt hvorfor, så får du lige en reminder – Kig Ævle:

Citat
Hej Frida.
Aller først tak for din hilsen.
Dernæst, jeg betragter helt klart din mail og navn som fortrolige oplysninger, som jeg under ingen omstændigheder giver videre, eller under nogen former omtaler i kandu.
Dette det formelle.

Citat
Ok så putter jeg også Pias navn ind hvor det passer MIG. Er du med på den.

Citat
Se der een forskel på dig, mig og Frida, du kan finde alle de oplysninger om mig hvis du ønsker det kan jeg ikke om dig, men det kan jeg om Frida, kald det langsigtet strategi.

Afslutningsvis kunne det være interessant at høre, hvordan du forklarer det først citerede, sammenholdt med det næste citat.

Kan du ikke få ind i din blæste roe, at et menneske bliver utroligt skuffet og vred, når det oplever at blive røvrendt i den grad, som dit sygesind formåede at gøre. Det er ikke noget problem, at du putter Fridas rigtige navn på en offentlig tilgængelig site, men at du den ene dag i en privat mail skriver, at du vil behandle oplysningerne (Fridas private data) fortroligt og under ingen omstændigheder vil videregive disse, for derefter med en dags interval kyler dem i grams på den selv samme side - Altsammen udelukkende fordi du i din selvfostrede afmagt vælger at bruge metoder der ligger langt under det niveau du så helvedes gerne vil opfattes på. Du har dog gennem din handling eklatant vist hvilket lousy menneske du er.

Jamen for satan Ævle bævle..... Kan du virkelig ikke indse hvor lavt du opererer, når du vælger at ramme en anden person gennem en tredie (Frida), som i denne sammenhæng er fuldkommen uforskyldt i din i øvrigt uberettigede vrede, og som oven i købet af et ærligt hjerte kort forinden havde lykønsket dig og din (FUCKING.... dette udtryk står jeg inde for) familie med dit stakkels barnebarn.... stakkels, fordi du er dets morfar.

Samtidig har du aldrig turdet redegøre for din bemærkning om ”Langsigtet strategi” – Hvad mente du Ævle….. Har du nosser til at komme ud af busken og forklare dig, eller har du slet ingen (nosser)???? Jeg er tilbøjelig til at tro det sidste…. Klaphingst –

Stopper her…. Skal ud og vomitere

************************************

JMS -Du skaber dig som et pattebarn
Herre Jeremias.... Dit skvat

Kommentar
Fra : Payback

Dato : 23-05-04 12:55

Du får lige det første citat igen - Kandu's skodlort kan ikke finde ud af at gengive korrekt - Og du plejer jo alligevel altid at skulle ha' det hele et par gange før du fatter en skid ......hvis du overhovedet fatter noget.......

Citat
Hej Frida.
Aller først tak for din hilsen.
Dernæst, jeg betragter helt klart din mail og navn som fortrolige oplysninger, som jeg under ingen omstændigheder giver videre, eller under nogen former omtaler i kandu.
Dette det formelle.

Glemte lige pallebhansen... Du har da ikke fattet en skid hvis du virkelig mener der er blevet ryddet op herinde. Så længe den møgbunke til Ævlebævle er på sitet, er der fan... ikke ryddet op..... Men lidt lort ligger der jo altid i krogene

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-05-04 13:23

Stakkels Kim og Pia. Sikkent et tamt liv at føre. Tilsyneladende ingen venner, og selv om Kim har sagt at han ikke vil have eller skrive mere om mig, så vender han tilbage til det samme og samme og samme.
Jeg kan ikke andet end føle medlidenhed. At de så stadig ikke kan eller vil forstå, at det er helt kandu's beslutning at begge skulle udelukkes, er endnu ikke gået op for dem.
Hvad er det der lokker i den grad her på kandu??, er det "vennerne", dem kan man jo blot skrive til. Er det arbejdet med at hjælpe andre??, næh, de bestilte som sådan ikke andet end at give sig selv point. Hvad er det så der til stadighed efter alle kunstens regler bliver ved med at oprette nye mailadresser for at tro de narrer kandu??, jeg hvem der blot kunne svare på det.
Er det mig Ram stadig prøver at genere??, næh, jeg er som gåsen, vandet preller blot af, men hvad er det så??.
Svaret ligger ikke hos mig eller for den sags skyld kandu, det ligge helt hos de to personer der stadig "gider" at blive ved. Og hvorfor?, tamt liv, indholdsløst liv hvis man har gjort kandu til hele sit liv.
Jeg selv har masser af interesser udenfor kandu, jeg behøver ikke kandu jeg er ikke "narkoman" af kandu. Man kan jo blot se min aktivitet er gået stærkt ned fod der er jo også andet end kandu i livet.
Måske stopper jeg en dag, fordi jeg ikke har tid mere, det er da en overvejelse jeg gør.
Men om ram og frida kommer tilbage hvis jeg forlader kandu?, nej. Kandu har udelukket dem og ikke jeg. Jo før de indser dette og accepterer dette, des før kan de forsøge sig med den store verden udenfor kandu.

De bedste hilsner til ram og frida, med ønsket om, at de snart begynder et rigtigt liv udenfor cyperspace.

ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-05-04 13:40

Ram og Frida !
Når det nu er så nemt at logge på Kandu med en ny mail-adresse.
Kan i så ikke bare gøre det, og deltage i den almindelige snak/spørgsmål.
Er det ikke lidt fjollet og blive ved med denne "Vendetta", brug dog bare Kandu,
til det som Kandu er beregnet til.
Kandu er jo - og kan være et hyggeligt sted.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-04 14:19

Støj på linjen?

Emesen har jo faktisk en pointe : Ellebye du ignorerer ram og frida. Ram og firda I lader begge ellebye sejle sin egen sø. Så skulle den potte være ude af verden.

Normalt blander jeg mig ikke i andre brugeres skænderier og vil heller ikke tage stilling ti substansen i uoverensstemmelsen. Jeg er blot træt af gamle tråde der dukker op i min mail med gamle vuenskaber der tages op på ny.

Retorisk spørgsmål : Molokyle ; hvorfor fjerner du så ikke bare fluebenet ?

Næ, det gør jeg ikke så længe der foreligger en mulighed for en besvarelse der tilfredstiller SPØRGEREN

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-05-04 14:36

Jeg har intet imod at både ram og frida kommer tilbage. Det er dog ikke op til mig at afgøre, men hvis begge opfører sig som andre, besvarer spørgsmål og holder en rimelig sober tone, og frem for alt, stopper den chikane ram ikke kan lade være med, over for min person, ja, så skal de da være hjertelig velkommen tilbage. Jeg vil da strække mig så langt, at jeg endda vil lægge et godt ord ind for dem overfor kandu. Men som sagt, det er helt op til dem begge.

Så mener jeg, at jeg har strækt en hånd frem.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-05-04 17:01

Tak for svaret pallebhansen.

OK, jeg lukker dette spørgsmål.

Jeg kan jo se seriøsiteten her på dette forum. *LOL*
Tak for svaret.

JMS

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-05-04 17:06

Hej JMS

Herligt at se du stadig er blandt os Velkommen tilbage

Jeg håber du kan se ud over de sidste dages useriøsitet her i tråden (og nogle andre) og deltager aktivt igen

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-05-04 17:06

Jammen så kan man da lige nå at sige hej JMS - inden du forsvinder igen.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Payback

Dato : 23-05-04 17:25

Hej I Kanduere

Da det åbenbart er afsløret at denne "Payback" er et alias for Ram, så lad mig lige rette et par hjørner af, inden Kandu (med Ævles hjælp) på sædvanlig vis sletter disse indlæg..

Jeg var ALDRIG gået ind i denne her tråd, hvis ikke det var fordi, at den falske og intrigante Ævlebævle forinden havde fået flettet Ram og Fridaflip ind i sin henvendelse til JMS om at lukke sin tråd med den begrundelse at Ram og Frida ikke længere er på Kandu...
Hvorfor fanden i helvede skal Ævlebævle igen rode Fridaflip ind i noget, som hun ikke havde en skid med at gøre. Hun havde absolut INTET med JMS' afgang fra Kandu at gøre. Ævlebævle har blot med denne påstand igen bevist sin katastofale manglende evne til at holde tingene adskilt..

Til dig Molo - Du er pacifist.. hmm det er jeg vel egentlig osse, men måske ikke fuldblods. Når nogen pisser mig grundigt nok til, så langer jeg tilbage. Og det gør jeg som regel så grundigt, at jeg ikke een gang til skal gøre det. Desværre (eller måske godt det samme) kan man ikke i denne skrivesituation gøre dette gældende, og må igen og igen tage til genmæle, når fjolset som man har klapset af, bliver ved at rejse sig op, og bede om mere.

Sagen Ævlebævle handler lige nøjagtigt ikke en skid om det han skriver i sit tumpede indlæg. Han beskæftiger sig med, at Ram og Frida er smidt ud af Kandu, og i det indlæg hvor Payback henleder Ævles egen og andres opmærksomhed på hans langtfra ønskværdige adfærd, nævner jeg INTET om Kandu’s udsmidning af Frida og Ram, men fortalte udelukkende fjolset, at han…. Ævlebævle er den eneste grund til at Frida ikke kommer på sitet mere, da hun ikke har lyst til at være "i stue" med et så ringe menneske.

Hun kan, såvel som jeg og andre, logge på når som helst, men fravælger denne løsning, og vil fortsat fravælge dette indtil der på Kandu offentligt foreligger en uforbeholden undskyldning til Fridaflip fra Ellebye. At Kandu samtidig har udelukket hende, er en hel anden sag, men forhindrer hende som tidligere nævnt ikke at færdes på sitet via en Proxy.

At han samtidig konsekvent benægter at have haft noget at gøre med udsmidningen, er en gal mands ord, hvilket nedenstående citater tydligvis bekræfter

http://www.kandu.dk/dk/spg/38985
Citat
Jamen vi skal da ikke være så slemme mod MissSmilla. Du skal bare sige det til mig hvis der er noget, ligesom en der hed ram og en der hed fridaflip, dem fik jeg da smidt ud så bare sig hvis der er noget så skal jeg nok hjælpe dig.
hilsen
hanse

Citat
At de så stadig ikke kan eller vil forstå, at det er helt kandu's beslutning at begge skulle udelukkes

Disse 2 citater er begge skrevet af Ævlebævle (dælme ikke for sjovs skyld, han har dette tilnavn) – Kan han for helvede ikke indse, at han er ligeså tillidsvækkende som en mand der skriver en kontrakt i en spand vand.

Hans fremstrakte hånd er en falsk gestus, som tydeliggøres af ovenstående, og bestyrkes af, at han endnu ikke, på trods af flere opfordringer, har mailet til Frida, som jeg ved sidder med noget info om den faktiske årsag til hendes udelukkelse – Men som tidligere nævnt kræver det jo mandfolkeblod i årene.

*****************************************************

>ems
Du er da altid hyggelig at småpludre med, men jeg synes nu nok, at kandu
har ændret sig for meget til knallerter og mobiltelefoner - pæreævl og til
hvordan man pudser sko (laksko) så jeg finder det passende kun at kigge
ind en gang imellem

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-05-04 17:31

Er der allerede lukket :-8

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-05-04 17:34

Ram2

Hvis du, som du skriver er blevet pisset godt og grundigt af, så meget at du bliver nød til at give genmæle så ok!! men du behøver ikke skrive det så mange gange, for uanset om du tror det eller ej så er hver enkelt kandu bruger et selvstændigt tænkende væsen og intet du skriver vil kunne ændre dette - vores holdninger og meninger er dannet for mange år siden, så det hjælper ikke spor at du bliver ved, vi har alle forstået hvad du mener, for længe siden, og vi har forholdt os til det

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-04 17:54

aliaser som payback og stalker siger jo egentligt alt om den kære Kim!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-04 19:31

Hhhhuuui... phyeeeii.... endelig forelå der et acceptabelt svar. Så kommer der i det mindste ikke mere støj hérfra

</MOLOKYLE>