/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvordan skifter man det der tandhjulet p~
Fra : puch_drengen
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 24-01-04 16:05

jeg har fået et nyt tandhjul på bagdækket men det er bare det hvordan får man lortet det er som om noget er svejset fast jeg kunne ikke rigtigt få baghjulet af monzaen men håber at nogle puch freak blandt danmarkbefolkning kan hjælpe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-01-04 16:22

Det skulle der ikke være nogen ben i, har du fået baghjulet helt af, så skruer du boltene der sidder på tandhjulet helt af?
Det kan da godt være tandhjulet klæber lidt, så bræk den op med en stor skruetrækker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 09:26

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-04 07:26

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 09:43

Jeg står af her.
VH Palle Hansen