/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
suzuki katana 650
Fra : kattegat
Vist : 1182 gange
120 point
Dato : 31-03-02 20:48

hej hej. så er jeg her igen med et nyt spørgsmål angående mcer denne gang for at få lidt viden om suzuki katana 650. hvornår startede man og hvornår sluttede man med at lave den? er den solid? er den kvik? evt link modtages gerne. venligst kattegat.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 120 point
Dato : 01-04-02 10:49

On Sun, 31 Mar 2002 18:47:57 GMT, "kattegat" <kattegat.news@kandu.dk>
wrote:

hej.

Her er et link til lidt Katana historie:
http://www.katanacentral.co.uk/
Se også her: http://www.gsresources.com/

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Godkendelse af svar
Fra : kattegat

Dato : 17-05-02 21:08

Tak for svaret Steen Gruby.det er muligvis noget, jeg vil gøre noget i .hilsen kattegat

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-02 00:21

On Fri, 17 May 2002 19:08:11 GMT, "kattegat" <kattegat.news@kandu.dk>
wrote:

Hej.

>Tak for svaret Steen Gruby.det er muligvis noget, jeg vil gøre noget i
>.hilsen kattegat
>
Det var lidt min spøg.
Men jeg mener personligt at XN85 er den kønneste af de modeller der
var inspireret af Katana design.
At der så kun er bygget 1153 af dem tilbage i 1983, og at den aldrig
har været importeret til DK, gør den til noget af en sjældenhed her
til lands.
Du kan se min på www.gruby.dk og den uofficielle XN85 website er
genåbnet som: www.xn85turbo.com.
Der er yderligere information at hente.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk