/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kabaler
Fra : pahus
Vist : 1072 gange
50 point
Dato : 23-01-04 23:32

Er der nogen der kan hjælpe med en cd rom med 144 kabaler der hedder sulitæ.re

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 23:36

Er det SolSuite2004 du mener?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 23:42

Det er det nok egentlig ikke for den har 392 forskellige kabaler.
Det du vil skrive er nok solitaire der er et udenlandsk navn for spil man kan spille alene altså bl. a. kabaler.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : pahus

Dato : 23-01-04 23:50

det er solitaire, kan du hjælpe?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 23-01-04 23:57

Ja men solitaire hedder de stort set alle sammen så spørgsmålet er hvad det egentlig er du er ude efter.
Mange af de cd'er man har kunnet købe med mange spil på har været shareware med begrænsede spillemuligheder.
SolSuite 2004 er nok det flotteste spil af alle dem med kabaler, men det er også shareware,
Du får et link: http://www.solsuite.com/download.htm
Du kan downloade en prøveversion gratis og prøveversionen kan åbnes med en kode hvis man køber sådan en eller har den.
Prøv at kigge på den.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 24-01-04 00:56

Ordet Solitaire kan oversættes til Spil for een person = kabale

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-04 01:01

Prøv at se mit 23.42 indlæg

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 24-01-04 01:12

BjarneD >> det er vist ved at blive (for) sent. (sorry ;o( )
Men så tager vi den lige een gang til:
Solitaire = Solitær = enlig/ene : hvis man taler om solitærplanter, er det planter som helst skal eller kan stå alene

Var det bedre

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-04 01:16

Flot i betragtning af tidspunktet. Er det egentlig ikke fransk og betyder ensom eller isoleret, ja jeg ved det ikke ,men forstår da meningen og når jeg spiller solitaire så er jeg alene om det, åhh ja.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 10:20

Hvis det er den CD-rom jeg lige har været oppe at slås med, på en af mine venners comp. Så skal du være logget på comp som administrator for at indstallere den.
Find CD i stifinder og start. Der er en hjælpefil kig på den.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : pahus

Dato : 27-01-04 22:13

Tak for svaret BjarneD.