/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nero 6.0.3.....
Fra : nilsen
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 23-01-04 21:45

gd
Jeg har nedlastet siste versjon av Nero (hele pakken)
Etter å ha kørt dvd decrypter, deretter nero recode, er alt perfekt.
Men ved brændingen - til dvd media - går det hele ned når ca 50% av skiven er brændt, den må deretter kasseres.
Noen med forslag til hva årsagen kan være??
Nilsen

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-01-04 21:56

Hej Nilsen

Hvilken meddelelse får du på skærmen?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : hj3

Modtaget 200 point
Dato : 24-01-04 00:04

svaret har jeg ikke, men jeg syntes at når du experimenter med at brænde skulle du først prøve med en dvd rw den kan overskrives genbruges 1000 gange.
mvh hj3

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 24-01-04 07:31

gdi
Det var igrunnen (så vidt jeg husker) ingen annen meddelelse enn at brændingen var avbrutt etter så og så lang tid.
Jeg har nu imidlertid kommet litt videre, jeg fikk brændt ferdig en film uden at jeg er helt sikker på hvorfor.
Men jeg avinnstallerte et annet brænderprogram (Sonic My DVD), deretter gikk det faktisk godt nok, men er naturligvis ikke sikker på at dette er årsagen. Nevnte program ville jeg svært gerne genindstallere da det skal benyttes til et annet formål.
Ved du noe om dette Blunck?
Nilsen

Godkendelse af svar
Fra : nilsen

Dato : 03-02-04 19:35

Tak for svaret hj3.
Det løser jo ikke akurat problemet, men da det ikke er avgitt annen besvarelse får du poengene.
Tks anyway.
Nilsen

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 03-02-04 23:08

jeg bruger selv RecordNow som understøtter DLA (betyder at man kan bruge en CDrw DVDrw på samme måde som en HHD, tilføje og fjerne filer som man lyster) RecordNow kan ikke køre sammen med Nero på samme maskine det giver samme symptomer som du har.så hvis du har flere brænderprogrammer installeret er fejlen sikkert der.
tak for point..
mvh hj3

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 04-02-04 00:05

gdi
Ja det har jeg også etterhvert funnet ud av.
tks agn
Nilsen