/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
K-1 Video
Fra : Runeldo
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 23-01-04 20:01

Jeg er i den situation, at jeg er gået hen og blevet mere end almindeligt meget interesseret i K-1 og specielt kæmperen Bob Sapp! Jeg har haft held til at finde nogle videoklip på nettet med denne ekstravagante og sofistikerede kæmper, men jeg ville høre ud i et større plenum, om der var nogle, som kendte til et sted (ikke nettet), hvor man kunne købe film, enten dvd eller vhs, med fokus på K-1 og specielt Bob Sapp! Da jeg stadig er lidt ung inden for denne gentlemandssport, ville jeg også høre om der er nogle der har noget jeg burde vide?

Accepteret svar
Fra : ulleulle

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-04 00:04

Hej.

Sjovt... Jeg så selv Bob Sapp på Eurosport en dag og syntes, at han lignede den perfekte superman... Han er i øvrigt tidligere wrestler... Men han er også symbolet på, at råstyrke ikke altid er nok. Han er langsom, men rammer han, så kan man kun sige "godnat"! Men jeg fandt nogle videoklip på Overnet/Edonkey... Vi må ikke glemme, at kan har ikke kæmpet særlig mange kampe endnu... Men med at købe, så kig lidt her:
http://www.google.dk/search?q=bob%2Bsapp%2Bbuy%2Bvideo&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=
Der er lidt hér og dér... God fornøjelse!

Ulle

Godkendelse af svar
Fra : Runeldo

Dato : 26-01-04 14:32

Tak for svaret ulleulle.