/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Sparkle GeForce FX 5900
Fra : Mr.JBK
Vist : 295 gange
60 point
Dato : 23-01-04 18:59

Når jeg sætter mit nye grafikkort og starter min computer kommer der nogle farvet striber som skifter farve hele tiden og man kan ikke se andet end dem men så når jeg sætter mit radeon 9200 i så virker det fint jeg har også prøvet at sætte mit nye grafikkort i en anden computer men det samme bliver ved med at komme...er der nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : Befan

Modtaget 60 point
Dato : 23-01-04 20:17

Hvad med at gå ned til din forhandler og hør om du kan få den byttet eller til rep.
For det lyder som om det er en frekbriks fejl

Befan

Godkendelse af svar
Fra : Mr.JBK

Dato : 29-01-04 16:52

Tak for svaret Befan.