/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Windows XP PRO
Fra : ecwj
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 31-03-02 15:17

Først Outlook Express : det irriterer mig at mailen poper up med et nyt vindue hver gang jeg markerer en ny mail,kan man ikke indstille det;I 95/98 var der aldrig problemer, og ligeledes når jeg højre klikker og delete'r en mail ta'r den 2 mail og smider væk selv om nr 2 slet ikke har været åbnet og hvis man ikke holder øje med det kan det jo ske at man aldrig får den læst.Hjælp.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 31-03-02 15:21

Jeg vil mene, at du skal reinstallere programmet. Jeg har aldrig oplevet det du skriver. Men husk at tage en kopi af din .pst fil inden du reinstallerer ellers mister du din post.

Godkendelse af svar
Fra : ecwj

Dato : 31-03-02 15:52

Ja,geninstallere,men det ka' ikke være den bedste måde hver gang der er noget galt,
husk på hvad de skriver om Xp bedste nogen sinde osv. nu har jeg kun haft Xp i 2 uger og må indrømme at det er systemet der styrer mig og ikke omvendt,jeg synes ligesom når jeg gør noget så gør det som det har lyst til.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-03-02 16:14

ecwj wrote:

Tror du ikke, at en anden NG ville være bedre ?

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'
ICQ # 59294864