/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Væskeophobning i ansigtet
Fra : mploug
Vist : 1343 gange
100 point
Dato : 23-01-04 15:44

Hej

Jeg får af og til nogle "bylder" - nogle væske-
ophobninger i ansigtet.
Typiske kommer de lidt under tindingerne.

De indeholder en gennemsigtig / gulig væske (betændelse).
Jeg gætter på det må have noget med uren hud at gøre, men jeg synes ikke jeg er plaget af almindelige bumser mere.
Jeg synes ikke jeg lever specielt usundt, men det kunne nok være bedre.

Men er der noget jeg kan gøre for at få det væk og undgå at de kommer igen -
tage vitaminer, spise mere frugt og grønt, drikke rigeligt med vand eller hvad ?

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 15:49

>mploug

Det har jo aldrig skadet at soise vitaminer, grøntfoder, og drikke vand, så du skulle nok lige smutte op til din læge og få en henvisning til en hudlæge. Det er ikke sikkert vedkommende kan gøre noget, men så kan du da få at vide, om der er andet at gøre, end at fortsætte den sunde levevis.

Ram

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 23-01-04 15:52

Ok, jeg tænker også på, om det kunne være nogle specielle
vitaminer - altså om de skulle indeholde noget specielt.

/Martin

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 23-01-04 16:59

Det er sandsynligvis de såkaldte P vitaminer ,der hos nogle skabninger kan danne vand i hovedet,jeg syntes du skulle tale med din læge!

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 23-01-04 17:50

I min pure ungdom,studerede jeg medicin ved det Rektangulære Universitet i Pragh,og der havde vi netop en samling omkring ,hvorfor nogle skabninger havde anlæg for væskeansamlinger i hovedet,og andre ikke.Konklsionen på dette var ,at det måtte være det modsatte af at have vand i benene.Jvf Art 345 i bogen,herrodesvedpilatus,som er en direkte henvisning til hvorfor TÆNKEREN,sidder med hånden under hovedet http://scanskip.homepage.dk/sider/monkey.html,det er jo et tydeligt billede på for meget væske,enten dagen før eller permanent.Dette er måske et lille sidespring,men jeg syntes det er relavant

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 23-01-04 21:25

Jeg ved ikke, om jeg får talt med min læge om det.
Det plejer at gå over af sig selv.
Det var bare lige, hvis der var nogen , som havde
erfaringer med det problem, og vidste, hvad man
kunne gøre ved det.

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 100 point
Dato : 24-01-04 19:17

Luk du bare spgm

Godkendelse af svar
Fra : mploug

Dato : 24-01-04 21:14

Tak for svaret ofa.