/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
LEXPLORE ?
Fra : return
Vist : 402 gange
2 point
Dato : 23-01-04 06:05

hej til alle

er der nogen der ved hvad dette her betyder: lexplore har medført en fejli (ukendt) lexplore lukkes ??

kører ME .

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-01-04 06:08

Det er der ingen der kan vide....

det kan være 7000 forskelige ting....

Men en god ting er http://windowsupdate.microsoft.com/

Kommentar
Fra : als

Dato : 23-01-04 08:35

Det har Uffe29 helt ret i. Det kan være rigtig mange ting. Lige fra legale filer til virus og trojaner. Men kan du en sti så kan jeg måske fortælle dig hvad det er.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-04 12:41

Primært tror jeg at grunden til at du ikke finder noget ligger i din overskrift.
Du har misforstået et bogstav.
Del er IKKE et "L" men et "I" som begyndelsesbogstav.
Men iøvrigt har de andre ret det kan være tusind forskellige ting - de har dog normalt ingen betydning og er væk næste gang du starter din explorer (eller stifinder - for det er vel der du får fejlen)

Kommentar
Fra : als

Dato : 23-01-04 12:48

nååh.. Det har du nu ikke helt ret i refi. Den kan udmærket hedde Lexplore.exe. Hvis den hedder det så har han sodabot trojanen. iexplore.exe kan udmærket være en virus selv om de også kan være en legal vil. Kommer an på hvor den ligger. Iexplorer.exe er altid en trojan. Men sådan er der så meget

Kommentar
Fra : als

Dato : 23-01-04 12:51

Du kan evt. spørge her: http://www.spywarefri.dk/forum
så får du dit problem løst.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 2 point
Dato : 23-01-04 12:53

Jeg giver dig da helt ret "als"....
Men mit indtryk af spørgsmålet gik mere på at det var en irriterende fejl der dukkede op og ikke noget graverende.
Og det er der Iexplorer en gang imellem kan drille, med ubetydelige fejl.

Kommentar
Fra : return

Dato : 24-01-04 02:10

siden als skriver at en Iexplorer.exe er altid en trojan hvad betyder det så for min pc i det daglige for kører med norton og den er opdateret.

Kommentar
Fra : return

Dato : 24-01-04 02:11

er der da forskel på iexplore og Lexplore og hvis der er hvad er så forskellen ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-04 02:15

Jeg tror vi blander nogle ting.
Jeg tror (mener) stadigvæk at dit problem var Iexplorer.exe eller hvad?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-04 02:18

Hvis du virkelig har en fil der hedder Lexplorer.exe, så er problemet et andet.

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-01-04 18:34

Jeg er enig refi. Iexplorer.exe er sjælden. Læg mærke til at der er et r på, og at den ikke hedder iexplore.exe

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 12-02-04 15:31

Tak for svaret refi.