/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig rejse til Spanien ?
Fra : kkoldsoe
Vist : 345 gange
15 point
Dato : 22-01-04 20:20

Jeg prøver at finde den billigste charterrejse til Spanien, er der nogen der har et godt forslag ??

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 22-01-04 20:44

Hejsa

Det er lidt svært, når du ikke fortæller noget om:

- hvor mange i skal afsted
- hvornår vil i gerne rejse
- er der specielle ting der skal tages hensyn til (f.eks. børn/handicappet)
- hvilken ferie ønsker i (seværdigheder, aktiv ferie, sol/dase ferie, trekking)
- hvilke krav har i til beboelses-standard (hotel/lejlighed, m/u mad, air-condition, afstande etc)
- hvor i Spanien vil i gerne hen?

Hvis det feks. kunne være Gran Canaria så prøv søge på det her: http://dk.kelkoo.com/b/a/c_169901_rejser.html

Eller kig ind ind til Tyrkiet eksperten, som tit har billige rejser til Gran Canaria
http://www.tyrkieteksperten.dk/tyrkieteksperten.htm

Hvis du har TV Danmark så prøv at kigge på deres rejse index på tekst TV, der er ofte gode tilbud.

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : KurtKragh

Dato : 31-01-04 13:16

Jeg har lige booket til Barcelona over Stansted i England. 4 personer i industriferien til under kr. 8.000 i alt. Altså under kr. 2.000 per person og så kan du endda få nogle dage i London/England, hvis du har lyst.