/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Synkronisering af Kalender
Fra : Denpete
Vist : 397 gange
20 point
Dato : 22-01-04 18:56

Er der mulighed for at synkronisere sin kalender i Outlook mellem 2 PC'ere?
Jeg har en stationær samt en bærbar - begge med Outlook/Office 2000 Pro, som jeg gerne lille synkronisere. De er pt. koplet på samme netværk, men jeg kan ikke lige hitte ud af om/hvordan man evt. gør...

Mvh
Denpete

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 22-01-04 21:01

Nej. Det kræver en exchange-server.

Jipsen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-01-04 21:54

Jeg vil foreslå dig at se på denne tråd, hvor jeg selv deltager. http://www.kandu.dk/dk/spg/30731
Så får du mulighed for at se alle de gode forslag, der er samlet sammen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 22-01-04 22:56

->palebhansen:
Som jeg læser forslagene i din tråd-henvisning, så drejer det sig om at kunne dele kalender o.a. på samme PC.
Jeg ville være interesseret i at kunne flytte/synkronisere mellem 2 PC'ere.
->jipsen:
exchange-server - hvad er det? Begge mine PC'er kører på et lokalt netværk i en ejendom. Det har f.eks. været muligt at få begge PC'ere til at benytte den printer, som er tilsluttet den ene af mine 2 PC'er. D.v.s. når der arbejdes på begge PC'ere samtidig, kan de hver især udskrive på samme printer. Så derfor mente jeg der måske også var en mulighed fro at dele/synkronisere kalenderen i Outlook.

VH
Denpete

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 22-01-04 23:09
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-01-04 23:12

Og man kan også:
Hvis din computer er koblet til et netværk, kan du åbne en fil som fysisk ligger på en anden computer. Du kan ændre i filen, skrive kommentarer og derefter gemme filen på den computer, hvor du hentede filen.
Dele en mappe
Sådan deles en mappe med andre på netværket:
Åbn menuen Start.
Vælg Alle programmer.
Klik på Tilbehør.
Klik på Windows Stifinder.
Find frem til den mappe, som du vil dele.
Højreklik på mappen.
Vælg Deling og sikkerhed.
Marker afkrydsningsfeltet Del denne mappe på netværket under fanen Deling.
Klik på OK.
Når du har har foretaget fildelingen, vises der en hånd under mappen som tegn på, at mappen er delt.
Hvis afkrydsningsfeltet Del denne mappe på netværket ikke er tilgængeligt, skyldes det, at computeren ikke er forbundet med et netværk. Brug guiden Netværksinstallation til at forbinde computeren med netværket.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Denpete

Dato : 22-01-04 23:20

Tak for svaret pallebhansen.
Det var vist hvad jeg skulle bruge