/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PC til TV
Fra : egoland
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 22-01-04 17:29

Jeg har et gf4 mx440 med tv-out, og har eksperimenteret med at få vist billedet på tv, så jeg kan se film. Men der der sker ikke en dyt! Dvs. at før jeg begyndte at fumle med det, var der hul igennem en kort overgang, idet der øverst i menyen, man kan trække op nede i højre hjøren var et punkt, hvor man kunne skifte mellem tv og monnitor, og så slog den over, men kun i 15 sek. Det punkt forsvandt pludselig!
Jeg har så downloadet de seneste drivere - men ikke WDM, for der står på nvidias hjemmeside at den ikke dur til gf4. Jeg har prøvet både med og uden tvtool, forskellige opløsninger osv. Er der et specielt sted, man skal stille den over på tv, eller hvad?

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 22-01-04 17:38

Der kom ikke en medelelse om du ville beholde de nye instillinger.

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 22-01-04 18:59

Til 2243:
Jo, og den prikkede jeg på, men der skete ikke en dyt! den sprang tilbage på monitoren, og nu er den mulighed væk.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 22-01-04 19:32

Prøv evt at læse her jeg er selv igang, kan dog ikke komme til at afprøve nu, det kære møbel (tv) er optaget. af vejr, vind, nyheder og andre uhyggelig ting

Accepteret svar
Fra : 2243

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-04 19:33

ups linket må være gået tabt. http://www.eksperten.dk/spm/405932

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-01-04 21:19

prøv hvis ikke du se film fra pc på dit tv allerede nu.
start-kontrol panel-skærm-indstilliger-avenceret-geforce 4 mx440-vælg af enhed-
her kan du skifte mellem pc skærm og tv (måske begge på en gang)
du få 15 sek til at vælge på tv om du kan se billedet,hvis ikke ryger den tilbage automatisk til pc igen.
prøv med den rigtige opløsning ?!?
tjæk stik fra grafikkort til stik i tv,når pc er slukket,måske er det derfor det punkt forsvandt...>>TV<< ....
av1 av2 s-vhs alt efter tv indstillger.....prøv dig frem....

Kommentar
Fra : killfly1

Dato : 23-01-04 09:31

Du kan evt prøve at klone din skærm så skulle den dukke op dit tv, det er ihvertfald sådan jeg via det nvidia´s driver under avancerede instillinger du kan evt hente driveren her http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html nu ved jeg selvfølgekig ikk hvilket OS du bruger men er da værd at prøve

Kommentar
Fra : killfly1

Dato : 23-01-04 09:31

Du kan evt prøve at klone din skærm så skulle den dukke op dit tv, det er ihvertfald sådan jeg gør via det nvidia´s driver under avancerede instillinger du kan evt hente driveren her http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html nu ved jeg selvfølgekig ikk hvilket OS du bruger men er da værd at prøve

Godkendelse af svar
Fra : egoland

Dato : 18-09-05 19:50

Tak for svaret 2243.