/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad kan man få for....
Fra : fjelle
Vist : 284 gange
50 point
Dato : 22-01-04 15:42

En sprit ny SE t610, blå, ulåst, uden abonnement, fejlkøb med kvittering, alt der følger med orginalt er også med, den har ikke engang været ude af pakken....

hvad siger i?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 15:58

Hmm gå ind og får dine penge tilbage

Kommentar
Fra : fjelle

Dato : 22-01-04 16:01

jamen hvis man nu ikke vil det!! hvad er sådan en så værd, Det er fordi det er en jeg bestilte for 2 måneder siden i blå, dem var der selvfølgelig leveringstid på så troede jeg de havde glemt mig, så jeg skaffede mig en s55 istedet for, og den er jo egentlig meget god, men så ringede de og sagde at nu kunne jeg hente min telefon, og og og og og og det er så en af mine bekendte der har solgt mig den og jeg har været ret besværlig så nu ville jeg gerne bare sælge den udenom og håber på at få mine penge tilbage......

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 22-01-04 19:05

Hejsa
Du kunne jo prøve at oprette dig som bruger på
www.qxl.dk
og så sætte den på auktion derinde.
Hvis du sætter en mindstepris, er du ikke forpligtiget til at sælge, hvis mindsteprisen ikke bliver budt.....

Kommentar
Fra : tbresemann

Dato : 22-01-04 20:47

Eftersom den kan købes spritny, bare med engelsk software for Dkk 1195 (uden abonnement), så tror jeg det er begrænset hvad du skal forvente at få for den!!!

Kommentar
Fra : fjelle123

Dato : 22-01-04 21:59

ja men dansk software må da koste lidt og så er det jo ikke alle der ved det

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 24-01-04 12:39

Hvad regner du selv med du kan få for den, eller hvad skal du have.
Mdvh. Jyttejo.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 24-01-04 12:42

Jeg ville gå ind og få mine penge tilbage.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:57

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag