/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bubby bjørnene????
Fra : futte850
Vist : 652 gange
20 point
Dato : 22-01-04 15:09

Nogen som skulle ligge inde med sangen bubby bjørnene???? Har ledt efter den i lang tid men kan ikke finde den..
Jeg vil helst have den på dansk, men en anden version gør ikke noget!!!

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 15:38

Hejsa du kan prøve at skrive til hallob han har den.. Han er mega "fans" af dem

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 22-01-04 15:54

oki det vil jeg så gøre..!!! hvordan skriver man til dem??

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 22-01-04 15:54

Oki det vil jeg gøre..!!! Hvordan skriver man til personer herinde??

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 15:55

Hmm ved det ikke helt men jeg kan lige sige det til ham når han kommer på msn mener bare du kan søge på hans navn hallob

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 22-01-04 15:57

oki...lyder helt fint..har du ikke hans email...jeg har også msn, så hvis du har hans email kan du bare skrive hans email til mig så kan jeg tilføje ham til min msn liste, men vil nok være en god ide først lige at sige det til ham.!!!

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 15:59

Jepper jeg giver den ikke væk men skal nok lige sige at han skal gå ind på siden når han kommer hjem

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 22-01-04 16:02

helt fint takker mange gange!!

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 16:15

Hejsa hvis du lige skriver din mail her kan du få den via msn

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 22-01-04 16:18

super "Futte_850@hotmail.com"!! jeg er ikke hjemme i øjeblikket da jeg skal være på min skole til 20.00 men måske gå jeg på msn efter 20.00 med ved det ikke helt..!!! men jeg plejer at være på ret tit, men ved det ikke helt idag om jeg er på!!

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 16:21

Ok jeg har lige lagt din mail ind og sender sangen til dig i aften jeg mener den er på Dansk så det skulle bare være kanon så du kan godt give mig de 20 point hehe

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 22-01-04 16:30

hehe skal jeg nok..men vil jo lige høre sangen først bare for at være sikker på den er god nok!!!! : )

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 16:31

det er bare iorden hehe

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 16:39

Bubbi sangen er jo ikke lavet på cd eller noget men den lyder sådan ok syntes jeg selv og så er den også på dansk

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 22-01-04 17:27

jeg vil også gerne have den.. og point er heller ikk noget problem bare dumt at oprette 2
af samme spørgsmål.. så hvis det kan jeg skrive et du kan svarer på..?
min msn er eternal_angel83@hotmail.com

angel

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 17:54

Du er lagt ind i msn så du skal bare logge på så sender jeg den..Hvad er der med jer og den sang hehe griner nok

Accepteret svar
Fra : Hallob

Modtaget 20 point
Dato : 22-01-04 20:38

Hehe Værsgo Da Jonas Så var det da godt du fik Sangen alligevel var!

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-01-04 20:59

Hehe jepper så var det da til lidt nøtte hehe takker mange gange hall

Kommentar
Fra : AarhusGF

Dato : 23-01-04 15:13

jeg har været formand for the bubbi fanclub..!

Godkendelse af svar
Fra : futte850

Dato : 26-01-04 08:50

Tak for svaret Hallob.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 01-02-04 19:03

Hehe så fik jeg sgu pointene var Jonas

Go Panthers

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 07-03-04 11:20

Må jeg ikk oss godt få bubbi sangen på dansk? Jeg er nemlig sød... ;) ( maikenjakobsen@hotmail.com er min msn )