/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor finder jeg........
Fra : kingko
Vist : 302 gange
25 point
Dato : 22-01-04 14:03

Hvor finder jeg USB driver 2,0 værtskontroler?????

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 22-01-04 14:09

Kortet kan købes hos alle sælgere af edb-udstyr. Hvis du bruger WinXP finder den selv kortet og til andre Windows skal du bruge den medfølgende CD.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 22-01-04 14:11

Du mener vel usb 2 på bundkortet , hvis det er det , så har jeg selv haft problemet og løste det ved at instalere Xp sp1 , mon det er svar på spørgsmålet?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-01-04 14:19

Har selv for 14 dage siden sat et usb2-kort i pc'en, da jeg kun have usb1 på bundkortet.
Det blev bare sat i og WindowsXP fandt selv driveren. (kører med XP/sp1 incl.alle opdateringer)
Som "wilsonweb" skriver skal du til Windows9x/ME installere driveren fra den medfølgende cd-rom

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 22-01-04 14:43

Jeg har selv USB 2 kort install,og XP kan ikke finde driveren.men min driver er på en diskette og hedder EIO USB 2.0 ENHANCHED HOST Controller card Ver 1.11,hvis det hjælper dig noget

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 22-01-04 14:44

Jeg mener ikke XP har drivere til externe USB kort

Kommentar
Fra : kimEngelby

Dato : 22-01-04 16:06

har selv usb 2.0 på motherboard det kører fint efter install af sp1 men sidste gang jeg installerede sp1 måtte jeg fjerne alle usb controllere og derefter lade winxp scanne for ændringer så den reinstallerede alt før det virkede.

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 22-01-04 16:11

Installere Xp sp1 så virker det,havde selv samme problem.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-01-04 12:42

kingko >> er du kommet videre ???
Og sørg lige for at få lukket de andre spørgsmål, du har åbne om samme emne.

Kommentar
Fra : troltuu

Dato : 17-02-04 11:56

Hej

Jeg har et motherboard der burde have USB2,0 , men når jeg sætter min IPOD til står der at min højhastigheds lagermedie er tilsluttet en langsom hub. OG at jeg skal tilføje en højhastigheds værtscontroller for at få det maksimale udbytte.

En værtscontroller er det et nyt indstikskort eller kan det løses vd en elleranden form for softwareopdatering