/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO-comet
Fra : FuTTe_Mp3
Vist : 679 gange
20 point
Dato : 22-01-04 13:15

Hvor meget koster det at købe et godt tuningsæt...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-01-04 13:44

Det kommer an på hvad vi snakker om ? En lille svag tuning, eller et komplet rigtigt tun ! Du bliver nød til at uddybe det lidt!

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 22-01-04 14:09

Se hos www.thansen.dk
Venlig hilsen nilsg

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-01-04 14:18

nilsg > Ja for man kan jo købe rigtig meget tun hos thansen.... eller noget!

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 22-01-04 15:51

Nilsg> Jeg vil bare lige for at bakke Jon op, og samtidig minde dig om at THansen ikke levere tun.. det er dem der ejer Protuna, men du kan ikke købe tun på Thansen.dk...

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 22-01-04 21:06

undskyld/ thansen har haft/nilsg

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-01-04 06:29

nej/ det har de så aldrig, men ok! /jon

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 26-01-04 21:46

Thansen har kun de uoriginale reservedele man lige står og mangler, undtaget nogle få original dele.. !
Tjaa ved nu heller ik lige om det var Protuna jeg ville spendere mine penge da de har nogle rimelig hustler priser..
Men hvis du vil ha en fart på ca. 80 - 90 km/t med standart gearing, ville jeg montere
17,5/21mm Dellorto Kaburator
Polini Sport 70cc
Prestigio udstødning
6-7 grams ruller i vario
Axwin Helix Powerluftfilter
Den opsætningen er fandme en fed kombination ! Har kørt med den engang på min jog as... og det er baghjulsoptræk og god topfart.

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : kalle.

Dato : 05-02-04 10:19

Køb.
Athena 47,6
21mm amal kabu ( manuel)
malossi mutivar (5-6g ruller)
racer kobling( polini 2g)
Kundo luxe eller proma legal udst.
32kg trykfjedre fra Athena
16/42 gearing fra Malossi
Hebo skum filter
Racer krumtap self. ellers holder det ikke længe.
cdi uden begrænsning.
Efter det vil den bare rykke godt. og køre 110-120 stykker.. Min kørte 110km/t målt efter bil.