/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook express logon ?
Fra : hpkh
Vist : 691 gange
120 point
Dato : 22-01-04 10:44

Hvergang jeg skal læse mine mail i outlook express kommer der et logon billede op
den skriver flg fejl..
Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig. Konto: 'paul.get2net.dk', Server: 'paul.get2net.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR a password MUST be entered', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92

den husker ikke mit password selv om jeg sætter flueben ved husk password.
jeg kunne godt tænke mig ikke at skulle taste det password ind hvergang

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 22-01-04 11:10

Genkender den dit password når du indtaster det i den boks der popper op?
Hvis ja, så er det underligt. Prøv for en sikkerhedsskyld at gå ind i din mail-opsætning og vær sikker på at du taster den rigtige kode (og husk der er forskel på store og små bogstaver).

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 22-01-04 11:15

Hvilket styresystem kører du?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 13:02

På Windows 98 skal man vælge MicrosoftKlient til logon i stedet for Windows logon for at få den til at huske pw

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 14:06

Glem mit indlæg overså i farten at det var OutlookExpress der var problemet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 14:20

For at gøre min lille bommert god har jeg fundet muligheder for løsning af problemet.
Fejlen ligger sandsynligvis i registreringsdatabasen.
Windows 98 løsning
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;216382
Windows 2000/Xp løsning:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=264672
Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 23-01-04 11:29

tak for svarene !
jeg er dog ikke helt sikker på om jeg tør gå igang med det fra artikel 264672
Jeg køre med XP
det er noget med regedt32.... er der nogen der har erfaring med at prøve det?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 12:24

Hej
Når du kører XP kan du lave et gendanneslsespunkt inden du piller ved registreringsdatabasen og så er der grænser for hvor galt det kan gå.
Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 120 point
Dato : 23-01-04 12:30

Artiklen gennemår omhyggeligt hvordan du skal gøre og det er slet ikke så farligt som de skriver, men det er da rigtigt nok at det kan gå galt, især hvis man er utålmodig og ikke følger anvisningerne rigtigt.
Jeg tror ikke at jeg kan guide dig bedere end artiklen, som du selvfølgelig bør printe ud inden du begynder.
Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : hpkh

Dato : 23-01-04 14:49

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 23-01-04 14:52

Hej BjarneD
det der med gendannelsestidspunkt er det ikke noget der er sat op automatisk og altid kører med i XP?
hilsen Hans-Peter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 15:02

Jo du har normalt altid en brugbar version og det er også muligt at hele dit problem kan læses ved at bruge en gendannelse.
Jeg kan ikke umiddelbart guide dig til gendannelse da jeg sidder med en Win. 2000m der er anderledes på det punkt, men prøv at bruge Hjælp i startmenuen så tror jeg hurtigt du finder en løsning og kikser det så må vi i gang igen. Jeg kan da starte min XP o om nødvendigt.
Hold dig ikke tilbage problemet skal selfølgelig løses også uden at du får ødelagt noget
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 15:03

Jo du har normalt altid en brugbar version og det er også muligt at hele dit problem kan læses ved at bruge en gendannelse.
Jeg kan ikke umiddelbart guide dig til gendannelse da jeg sidder med en Win. 2000 der er anderledes på det punkt, men prøv at bruge Hjælp i startmenuen så tror jeg hurtigt du finder en løsning og kikser det så må vi i gang igen. Jeg kan da starte min XP o om nødvendigt.
Hold dig ikke tilbage problemet skal selfølgelig løses også uden at du får ødelagt noget
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 15:03

Jo du har normalt altid en brugbar version og det er også muligt at hele dit problem kan læses ved at bruge en gendannelse.
Jeg kan ikke umiddelbart guide dig til gendannelse da jeg sidder med en Win. 2000 der er anderledes på det punkt, men prøv at bruge Hjælp i startmenuen så tror jeg hurtigt du finder en løsning og kikser det så må vi i gang igen. Jeg kan da starte min XP o om nødvendigt.
Hold dig ikke tilbage problemet skal selfølgelig løses også uden at du får ødelagt noget
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 15:04

Ups der rrrrrrrrrystede jeg vist på hånden

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 23-01-04 15:06

OK! jeg takker og prøver om det kan lykkes
go'weekend
hilsen Hans-Peter

Kommentar
Fra : BjarneD