/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lave filer om
Fra : gamle61
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 22-01-04 09:49

har taget nogle små tegnefilm ned , kan disse filer , MPG & AVI, laves om så de kan afspilles på DVD ??
grunden er at nu sidder børn og barnebarn altid i min stol foran PC'en, og der vil jeg jo gerne sidde selv
kan filerne laves om , er der en chance for at jeg må låne min stol igen
m.v.h. - gamle61
p.s. hvad hedder filerne på dvd

Kommentar
Fra : legind

Dato : 22-01-04 09:50

ja med ahed nero kan du brænde dem om så de passer i din dvd

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 22-01-04 09:57

legind !!
det var en start , men hvad for en af indstillingerne skal jeg så bruge , har Nero Burning Brænderprogram
m.v.h. - gamle61

Kommentar
Fra : legind

Dato : 22-01-04 10:01

video cd vælg pal

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 22-01-04 10:07

prøver med det samme - foreløbig tak - m.v.h., gamle61

Kommentar
Fra : legind

Dato : 22-01-04 10:09

men det kan tage lang tid held og lykke

Accepteret svar
Fra : KooL

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-04 14:35

Hej du gamle :)

det kommer lidt an på hvad din DVD afspiller kan aflæse.

Men her er en anden ide:
Få fat i et grafikkort med tv-out (m.m. der er det i din), og et kabel der kan nå ind til dit fjernsyn i stuen.
Så kan du sætte din pc til at afspille de tegnefilm, og du kan se det på fjernsynet.
Du vil så kunne bruge din pc frit, mens Barnebarnet griner højlydt inde i stuen :)

Mvh KoL

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 22-01-04 14:57

Tak for svaret KooL.
dejligt - nem og billig - mange tak
hej - gamle61

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 22-01-04 15:00

np ;)