/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Ny side for folk med hang til debat
Fra : acoustika
Vist : 364 gange
1 point
Dato : 22-01-04 06:28

Jeg har lige lanceret min ny side, skal fungere som DANMARKS ÅBNE FORUM, et sted for os alle.
Tjek siden på http://www.uniquedk.dk

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 11 point
Dato : 22-01-04 07:09

Hejsa
Mon ikke det skulle have stået under tip

Godkendelse af svar
Fra : acoustika

Dato : 22-01-04 07:16

Jo tror jeg også, kom først til at lægge mærke til det bagefter. Kan jeg rette det nu??????

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 22-01-04 07:28

Hejsa
Du kan ikke rette det, men du kan lægge det ind under tip.
den anden tråd du har lagt ind, kan du nå at slette, da ingen har lagt indlæg ind og så lægge den under tip også.
Du går bare ind under indlægget og siger slet, så er den væk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-01-04 10:40

Hej Acoustika

Af ren interesse prøvede jeg dit link, men der skete ikke noget somhelst. Så prøvede jeg, at kopier linket op i adresselinien, med det resultat, at vinduet lukkede helt ned

Nu ved jeg ikke om det kun er fra denne pc det sker, men ville bare lige gøre dig opmærksom på problemet

// Toupie

Kommentar
Fra : acoustika

Dato : 22-01-04 10:42

det virker fint hos mig selv

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-01-04 10:45

Hej igen Acoustika

Resultatet er det samme når jeg prøver i dit tip jeg kan lige ane, at der er en side på vej frem, men så forsvinder den helt igen.....hmmmm ærgeligt!!

// Toupie

Kommentar
Fra : acoustika

Dato : 22-01-04 10:46
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-01-04 10:50

Hej Acoustika igen igen

Det er det samme .men måske det bare er denne computer der ikke er kommet af med drillenisserne efter jul .prøver igen, når jeg kan komme til en anden computer og skal så nok fortælle dig hvis den er gal, der også

// Toupie

Kommentar
Fra : acoustika

Dato : 22-01-04 10:51

tagger

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-01-04 11:10

Hos mig åbner siden med det vuns.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-01-04 18:11

hmmm........mystisk ny computer men samme problem - det er åbenbart ikke meningen at jeg må se det site men godt Rellom kan, for så er der da nogen der ka´

// Toupie