/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Tyveriforsøg af XT600 ?
Fra : nilsg
Vist : 510 gange
277 point
Dato : 21-01-04 21:07

Sidste år var jeg inde i en kiosk på husum torv. da jeg kom ud og satte nøglen i tændingslåsen på min MC, kunne jeg mærke nogen modstand i låsecylinderen. - nøglen kunne ikke dreje.
Efterfølgende har jeg skilt låsecylinderen ad, den var fyldt med nogle "Plast/nylon?-fibre". Sekundlim ?
Er det tyveriforsøg ?Hvat gør tyveknægtene ? Altså rent praktisk og teknisk ? Hvis svaret ikke bør offentliggøres så skriv til enduro@ofir.dk.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 21-01-04 22:37

Var der sekundlim i låsecylinderen..???
det lyder da mest til at være hærværk...

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 22-01-04 16:20

Kom nu frem i skoene !

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 22-01-04 16:38

frem i skoen`øhhh sq da ikke meget andet end hærværk!!!!.........

hvis du vil stjæle en låst mc og nu mener jeg en der er låst og (rat låst) tjaaaa så kan den jo hentes med en hænger.... og er det et stort dyr så er det bare sækkevognen ind under forhjulet og køre den op på ladet på den måde !!!

så hvis de VIL ha den SKAL de nok få den !!!! men der er nok ikke det vilde at gøre ved det!!!!!

Kommentar
Fra : hakkinen

Dato : 23-01-04 00:04

Selvfølgelig er det sq da hærværk, og hvem fanden kommer lim og lign. i låsecylinderen, hvis man netop vil stjæle MC'en *ligger flad af grin*

Go' morgen nilsg

Accepteret svar
Fra : xt600e

Modtaget 277 point
Dato : 24-01-04 19:37

se i mailen!_____ xt600e

Godkendelse af svar
Fra : nilsg

Dato : 24-01-04 19:43

Tak for svaret xt600e.