/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
My Puppy
Fra : nusnus
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 21-01-04 19:28

For nogle år siden, var der et lille og meget populært spil, som hedder My Puppy.
Det handler om, at man skal holde liv i (My Puppy) den, og give den mad, og vist nok lege med den, ved hjælp af knapper, indtil den dør.
Er der nogle der ved eller kan huske hvordan man evt. gør?

Hilsen Nusnus

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 21-01-04 19:31

er det det lille elektroniske spil, jeg mener det gælder om at give den mad og underholde osv.

prøver lige at vende de små grå

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 21-01-04 19:35

Ja, det er det.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-01-04 20:08

Den jeg tænker på er Dogs som blev udgivet af et firma der også udgav Cats
Dogs starter med at man i stedet for musens spids fik en hånd, med den kunne man udvælge en hundevalp, som man skulle skælde ud give mad og lege med genstande, endvidere kunne man få den samme hund til at være pause"hund", der løb henover skærmen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 21-01-04 20:20

Nej, desværre er det ikke den.
På selve det elektroniske spil står der My Puppy.

Nusnus

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 21-01-04 20:48

Spillet kan ikke hedde det, da jeg har søgt alle steder.
Men kan hedde:
Puppy in my Pocket
My First Puppy
Er det til PC og ca hvor gammelt, kom det på CD eller var det gratis på nettet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 21-01-04 20:54

Det spil jeg har er ca. 3,5 cm x 4,5 cm og er et lille grøn spil, med en meget lille kæde i og en lukket krog, beregnet til at hænge i et par bukser.

Jeg har selv søgt på nettet, men kunne ikke finde det.

Måske kan det hedde Puppy in my Pocket, det er købt i BR i sin tid.

Nusnus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 09:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 21-05-04 11:06

Tak for svaret pallebhansen.