/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Havørred på Østfalster???
Fra : PeterOlesen
Vist : 2162 gange
100 point
Dato : 21-01-04 18:59

Hej alle.
Jeg skal til Falster i påsken og fiske havørred. Jeg har været på de forskellige fiske-sites og fundet flere pladser som skulle være gode; bl.a. Hestehoved, Pomlenakke, Stubbehage, Schweizertrappen etc. Er der nogen der har lokalkendskab og kan komme med et par HOT-spots? De nævnte pladser virker lidt uoverskuelige, så det kunne være rart med lidt nærmere beskrivelse. På forhånd tak. V.h.

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 24-01-04 22:34

stederne fejler ikk noget, måske skal du prøve noget andet, har du prøvet med bobbleflod og sild, det er MEGET MEGET MEGET GODT, bedre end det med blink og sådan.....

Kommentar
Fra : PeterOlesen

Dato : 25-01-04 12:23

Nej, det har jeg ikke. Jeg skal derned for første gang i påsken. Din kommentar vil være i baghovedet når jeg står der c,")

Accepteret svar
Fra : peterbrandt

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-04 17:28

I seneste nummer af Fisk & Fri er der beskrevet 4 hot spots på Falsters Østkyst og 2 på sydspidsen - de er præcist angivet med gps-postitioner samt en beskrivelse.... - det er bare at klø på !!
knæk og bræk

Kommentar
Fra : PeterOlesen

Dato : 08-02-04 18:35

Jeps det er for lækkert! Jeg har set det, men tak for ulejligheden, du får pointene alligevel. V.h.

Godkendelse af svar
Fra : PeterOlesen