/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Din største bommert på kandu
Fra : jmsgruppen
Vist : 646 gange
400 point
Dato : 21-01-04 18:51

Så har jeg sparet lidt op igen, og skal have mine point sat over styr i det store kandusystem.
Kopier din største bommert over i denne tråd, og der er lige 400 dask, til den største og bedste.
Min egen kommer til sidst, når alle andre har vist deres
MÅSKE ER JEG SELV UBESTRIDT VINDER
Men hvordan får jeg så givet mig selv point
Min største, tåler næsten ikke dagens lys, men jeg lover at stille den til skue om at par dage.
Hvem tør først???

mvh
jms

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 18:55

At deltage i dette spørgsmål!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-01-04 18:59

<<tedd
TØSEDRENG

jms

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 19:02

Ingen bommert her.
Men masser af "hovsa" (det ville fylde hele denne tråd)
Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-04 19:03

Absolut ingen bommert
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-01-04 19:08

OK jeg

spændt på at læse indgående om modige mennesker i morgen

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 19:09

Jeg kom engang til at formulere et indlæg, som gjorde at nogle MÅSKE kunne forveksle ellebye's hund (Dina) med hans kone

Frida...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-04 19:13

Bommert, hvis jeg har lavet en bommert, så er den fortrængt, men sikkert at andre nok skal kunne genopfriske den.
Husker bedre de andres bommerter.

Jms

Din egen bommert, fik du point for den?

mvh ans

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 19:52

Hejsa jms... Hmmm! Den var swær'
Min største bommert på Kandu? Ja det var da jeg tilmeldte mig - ingen tvivl om det! Det er sidenhen blevet som euforiserende stoffer, man er blevet afhængig... kan ikke give 100% slip. Det er blevet en kær ven, og trods det, at det er en tidssluger, ja så har jeg mødt mange interessante mennesker, ditto har jeg lært og afgivet viden på min vej herinde - der herskerer en form for jing og jang - et herligt forum!
"Den som tror at vide alt, ved slet ingen ting" - nu hvor vi er i det asiatiske hjørne
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 19:57

Hej Søren den med papiret du glemte at pille af juleøllerne var da ellers noget af en bommert*GG* Ja jeg kunne da komme med flere - men ok du slipper

Frida...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-01-04 20:09

JMS

Du er da total urimelig nogen af os har jo været her i nogle år, og har sikkert lavet mere end én bommert......men det er da umuligt at huske man samler jo ikke ligefrem på de dårlige minder

// Toupie
(på job, uden net-adgang hjemme

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 20:11

Er der en speciel grund til, at vi skal vide du er uden netadgang

Frida...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-01-04 20:16

Jep at jeg ikke deltager i tråden mere....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 20:21

Guuud hvor ærgeligt du kunne jo osse bruge den alle andre bruger men det bestemmer du selvfølgelig SÆL...........

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 20:39

Hej Frida... Var lige ude og tjekke om der skulle stå en tilbage
Er lige kommet hjem efter 3 uger på Nordsøen... sikken en omgang L-vejr det har været denne gang.
Faktisk en god idé med en mjødvand... har ikke prøvet en endnu, udstikker resolut en kurs ud imod køleskabet. Hvis vi så bliver ved i et par timer, så skal jeg nok stå i dynd til op over livet
Hygge...
Søren

NB: Var det A-bomben du hentyder til, eller bare for lidt plads i køjen

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 20:43

Hej Søren.....Jeg hentydede til både A-bomben og den lille køje men glem nu ikke den med den manglende snesko*GG* Den grinede jeg sgu af hele julen*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 20:44

Lad os lige få Rellom på banen....Hedder det grinede eller grinte

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 20:46

Frida.. Ja der var jeg liiige i det muntre hjørne (er jeg nu for det meste).
Har du flere hele potter, pander og gryder tilbage eller er geden begyndt at makke ret?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 20:47

LO - det hedder lo jeg af..................ikke osse Rellom.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 20:50

Heyyy Søren altså*GG*
det var sgu ikke mig der pandede geden een - det var Skingur
Jeg opfordrede hende blot til at pande den endnu een*SS*

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 20:51

Lade eller lo... er det ikke en lagerhal til hø, halm og hakkelse

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 20:52

Frida... Nåhhhh! Det er altså Christina der står for nordjysk bjældeklang

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 20:56

Clan> aner det ikke a æ københavner.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 20:56

Ja jeg pander ikke på nogen kun på min printer..............

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 21:08

emme...
Citat
grine
verb. _ gri·n/grij·n (K 2.0) alm.; gre·n Ommers´Ø; grièn Samsø; grej·n SØJy´SØ; Ágrí·n (K 2.0) Rømø; Ágri·n øvrige TonalOmr (K 1.9). _ præs.: ´er (K 6.2) alm.; grinèr $Vroue; u.end. (jf. Kort.nr.87): gri¶èn Samsø; gri¿n øvrige Djurs, MØJy´NØ (vsa. yngre gri¿nèr), SØJy (± Tyrstrup); grin¶/grin (K 1.1) SønJy (inkl. hele Tyrstrup), SVJy (vsa. yngre gri¿nèr). _ præt. og ptc.: ´t alm. (ptc. dog gri¶ènt SSamsø, også grij¶nt $BørglumH, også gri¿nt $Vroue); gren· hhv. gren¶ Djurs (± Samsø) (dog griñ· hhv. griñ¶ $Tved); gren hhv. gren¶ NSamsø; gri·ñ hhv. gri¿ñ Sydjy, alm. i SønJy (i TonalOmr (K 1.9) dog Ágri·ñ hhv. gri·ñ, og d.s. i én optegnelse fra Angel); præt. også grí·n (K 2.1) Rømø; ptc. grín (K 2.1) $Hostrup; spor. i Sønderjy er optegnet gammel stærk præt.´form: gre¿n/gre·n (K 1.1).

[jf. gammeldansk grinæ, beslægtet med (og undertiden sammenblandet med) »Çgrinde]

Næste betydning

1) = grine (højt, hoverende, drillende, skadefro etc.); i modsætning til le x eller (i Vestjy) Çgrinde 1; i Østjy ofte ensbetydende med Çgrinde 2 [Djurs (±V, ± Anholt), SønJy (nord for rigsgrænsen), SØJy´S; i ældre kilder kun spor. i øvrige Jyll (men i yngre dialekt alm. overalt); se kort]
fra http://www.jyskordbog.dk/ordbog/

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 21:13

Nå!!! ifølge den vejledning så grinde jeg hele julen

Frida.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 400 point
Dato : 21-01-04 21:26

Min største bommert, var at jeg brugte mange timer på at svare på et spørgsmål om Clorforbindelser, hvor jeg måtte slå mange kemiske reaktioner op i håndbøger.
Jeg havde flere vinduer fra Kandu åbne.
Og da jeg langt om længe (og sent), havde skrevet en helt side, kom jeg til at sætte svaret ind i et spørgsmål om helbred, og fik trykket send, før jeg opdagede min fejltagelse. Og havde så lukket den rigtige side ned.
Da jeg dagen efter endelig fandt siden hvor spørgsmålet skulle være sat ind, var spørgsmålet besvaret. ØV
NB. De kommentarer jeg fik fra den forkerte side, vil jeg ikke være bekendt at nævne her.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-04 21:36

Gisp - så vil jeg hellere le, for det er da nemmere.
Emesen.
PS. Clan ska' jeg sende et nyere tastatur til dig. (med windows tast)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 21:44

emme... jeg er rent faktisk på vej ned og købe et nyt. Det gamle (med Win-tast) er slidt mere eller mindre op. Halvdelen af tasterne et træge i det eller hænger og skal ha' et ordentligt dask

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 21:49

Ahhh! Kemi... Palle, H2O+SCO = Vandcykel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-04 22:14

Sad lige og tænkte at jeg da ik laver fejl og glorien blinker over mit hoved Men ak se nu lige der *ss* http://www.kandu.dk/dk/spg/30909 Hi hi Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 22:31

Jeg havde ret! Det her er sgu min største bommert! Og nej JMS jeg er ikke nogen tøsedreng!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-01-04 23:00

Jeg begynder sgu at tro Tedd slet ikke er en dreng - men en pige

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 23:17

nej da Frida! Har du ikke set Tilbage til fremtiden filmene?

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 21-01-04 23:28

Har ikke lavet så mange bommerter på kandu, men var det i det virkelige liv havde jeg squ nok vundet

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-01-04 00:20

Min største bommert? At jage point da jeg startede her! I guder, hvor brugte jeg bare RIGTIG mange timer foran computeren!!! Godt jeg har fået ponyer (og geder - jiiiiiha!!! BANG)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 11:43

F.eks at fortælle folk; de finder svaret her : http://www.kandu.dk/dk/spg/30890

..nåe ja; ..og så da jeg engang troede ram2 var en kvinde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 11:53

Molo... Ramses en kvinde!! Du er en sikker vinder efter ´den kommentar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 12:29

Til alle jer der RIGTIG vil dumme jer, følger blot dette råd. I kopierer denne kode og gemmer den på jeres computer som 'igen.html'. Derefter sætter i denne fil som startside i jeres Browser.

Kode
<html>
<title>Igen og igen..</title>
<body onunload="javascript:window.open('igen.html')">
<br>
<div>
Luk din Browser nu!
<br><br>
... eller brug dette link :
<br><br>
<a href="javascript:this.close()">Farvel på Pornomanér</a>
</div>
</body>
</html>

VILDT IRRITERENDE ..I vover at fortælle nogen, det er mig der har udviklet denne kode

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 12:41

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 12:43

Ps. Husk der er noget der hedder Crtl+Alt+Delete

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-04 17:37

Crtl+Alt+Delete - hvor skal det stå i din kode.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 18:11

eme -> Prøv nu bare, så finder du ud af hvad Crtl+Alt+Delete skal bruges til bagefter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-04 18:39

Har prøvet 3876 gange men fandt ikke nogen CAD .....men ganske morsomt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 21:10

Ok. emesen du faldt i... , men jeg blev sgu også selv overrasket over hvor den møg-kode var

Tilbage til fejlsiket tilstand og dér ændre startsiden

..eller : Hvordan kom du 'udenom' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-01-04 22:57

>Molo
Jeg forstår egentlig godt, at du på et tidspunkt kunne tro Ram2 måske var en kvinde.
Han har jo sån' nogle meget kvindelige og feminine formuleringer

I det hele taget kan vi jo aldrig være sikre på hinandens køn
jeg er da fx en mand*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-04 22:59

Stakkels nabo hund!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-01-04 23:06

Nu er det faktisk sån' at naboen's hund (Bulder) - faktisk er en hund
Frida (min hund) er vild med ham - hvorfor er han én stakkel Tedd?

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-04 23:08

Er bare lidt forvirrit *L* Troede det var dig der var vild med hunden, så hvis du var en mand?
Øh hvordan roder man sig ud af denne her bommert? hehe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-04 23:09

Joke - ctrl+alt+del>jobliste ............væk
Win 2000

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-04 23:10

Osse i XP Molo! Grow up!! *LOL*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-01-04 23:11

>Tedd
Du skal tænke før du taler - har din mor ikke lært dig det?

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-04 23:25

Næh det var tørre tæsk bare jeg talte Frida

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 22-01-04 23:44

Min største bommert , var da jeg havde haft putter et par år , troede jeg var verdensmester og meldte mig herind , for her kunne jeg brilliere , jo , go'mo'ren , det eneste jeg har opdaget er hvor lidt jeg ved - i den her verden hvor kun fantasien sætter grænserne, og den viden man har suget til sig er forældet før man får slukket "putteren"
mvh - gamle61

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 07:17

>Frida.

[citat]
jeg er da fx en mand
[/code]

Det må da være en Wo......man

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 10:18

Det er da ligemeget hvilket køn, bare køn. Jeg er den næst kønneste her på Kandu.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 10:23

>Emesen.

Jeg fristes jo til at spørge dig, hvem der så er den kønneste, når det nu ikke er dig - Lad nu være at sige, at det er mig. Selv om det er det du helst vil sige...

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 10:27

Jeg vidste, at der var mindst en som hoppede på den.
Det er naturligvis alle de andre, som er kønnest.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 10:32

>Emesen

Ajjiii.... Emesen - Den slap du for nemt om ved. Du vildleder med din grammatik - Jeg opfatter selvfølgelig dit udsagn som værende rettet mod 1 konkret person, og selv om jeg frabad mig, at du helt naturligt pegede på mig som den kønneste, behøvede du da ikke følge denne opfordring

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 10:40

Ram2 - som Københavner burde du kende den lille finte. Og - ja, den var ikke skrevet helt rent.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 10:45

>Emesen.

Ja jeg kendte den godt, men benyttede mig af din grammatiske forvridning til at bringe mig selv i focus. Selv om jeg ligner produktet af en spontanparring mellem et afrikansk vortesvin og en engelsk buldog, så har jeg gud ske lov støtte i min gl. skolekammerat Antoine de Saint-Exupéry, der altid når han så mig sagde:" Det er kun med hjertet, man kan se rigtigt. Det vigtigste er altid usynlig for øjet.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 10:47

Windows 2000 og XP -> Da jeg i Win98 CAD'ede og lukkede fra joblisten poppede lortet sgu op igen !!!

Hai ram2: Har DU aldrig dummet dig på Kandu.dk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-01-04 10:50

Hejsa Ramses Så er du et par dage ældre end jeg havde påregnet

Citat
Antoine-Marie-Roger de Saint Exupéry er født den 29. juni 1900 i Lyon og døde den 31. juli 1944 i Middelhavskrigen

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 10:52

>Molo.

Naaaaaajjjjj da Molo - hvordan kan du dog spørge så bøvet . Det er ligefør dit spørgsmål her, kvalificerer dig til jms-prisen for Kandudummerter

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 10:54

Ram2 var du også med i den krig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 10:54

>CLAN.

Du er fan... kvik Der må være mere end ham, der bærer dette helt alm. navn

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 10:56

>Emesen.

Aldrig en krig uden en Ram

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-01-04 10:57

Jeg sidder lige og tæller piller 1,2,3,4 - måske jeg lige skal tage én eller to fra til I to kjøwenhavner lad mig se - hmmm....jeg har da noget "androgener" og "testishormoner" som jeg selv har haft meget glæde af*GG* Det giver måske nok en uønsket virilisering men det er osse den eneste bivirkning - så måske det var noget for jer*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-01-04 11:00

Bliver nød til at smutte... et par pligter på hjemmefronten kalder
Kan I alle ha' en rigtig god weekend
Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 11:02

Glæde af Frida - deler du ud til de nærmeste.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 11:02

>Frida.

Hej med dig. Dejligt at se dig. Tror du virkelig vi har behov for disse præparater???

Er du på arb.??? Hmmm så husk tandbeskyttere mv. - så du ikke kommer til skade.¤¤¤

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 11:07

>CLAN.

ILM

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-01-04 11:09

Ja ja Ems - du siger bare til, hvis du mangler noget og ja jeg er på arbejde - men jeg er sgu da ikke boxer Ram tandbeskyttere....din nød*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-04 11:11

>Frida.

Nej DU er ikke........

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 11:15

fridaflip -> Snup en Foxy Methoxy

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 11:17

Hvor bliver klaphatten; jmsgruppen's bommert af

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-01-04 11:23

Faktisk lavede jeg en bommert her i morges havde hovedpine og snuppede derfor et gram pinex - desværre gik det lidt stærkt - og jeg opdagede for sent, at det faktisk var vanddrivende jeg havde taget

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 11:29

fridaflip -> Husk Tena

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-01-04 11:33

Jep

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 00:20

Hmmm...okay - her er én af mine bommerter
Det var i tiden, hvor der kørte en masse tråde om snyd, beviser, de orange detektiver og jeg ska' komme efter dig
Mange har sikkert oplevet at indsætte et link som ikke virker -og i nedenstående sp. HENVISER jeg til et link, men GLEMMER at sende det med og værst af det hele er, at jeg ikke engang opdager det. Var vist lidt højt kørende på et par flasker rødvin
og skulle jo osse følge med i alt det andet snyd og ballade der dengang hærgede Kandu - og det var sgu ikke nemt

http://www.kandu.dk/dk/spg/23320

Frida...

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-01-04 10:29

Tak for svaret pallebhansen.
Nåhhh, i andre vil ikke vise jeres bommerter !!!!
Så forbliver min største også en hemmelighed.
Jeg vil i den næste lange periode, ikke være så meget på kandu, hvis denne oplysning kan glæde nogen
mvh
jms

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 10:41

>JMS.

Jeg må sige, at det er imponerende så stor din trang er til at udstille dig selv. Dine "bommerter" på Kandu er jo kendt af alle brugerne, men hvilken du selv anser for den største, er selvfølgelig svært at vide, men vel osse fuldstændig ligemeget.

Om det glæder nogen, at du fremover ikke er så meget på Kandu, skal jeg ikke kunne sige, men igen undres jeg over din forbløffende trang til at orientere Kandu-brugerne om hvad DU gør og hvad du ikke gør, herunder osse dine mange bemærkninger om, at NU vil du ikke mere følge en given tråd. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget det interesserer andre, men personligt er jeg fløjtende græsk katolsk lige glad, hvorvidt du følger en tråd eller ej.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-04 11:17

Da denne tråd er lukket vil jeg ikke fremover følge den, og slår derfor min abonering på spørgsmålet fra. (jeg har ikke så mange point til at købe for)
Nu vil jeg prøve at dumme mig et andet sted. (tråd)
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-01-04 11:21

>Emesen

Du er uforbedrelig

Hav en god weekend, og så se at få afviklet dit ølmellemregnskab med naboen

Ram

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-01-04 12:23

At komme med sin største bommert, viser da kun at man har lidt selvtillid, og godt tør at udstille sig selv lidt.
Mennesker der godt tør grine ad sig selv, uden at være så selvhøjtidlige, viser da kun at man godt tør blotte sig, derfor undrer det mig lidt, at ikke flere "turde". Hvorfor så komme ind i denne tråd, hvis de ikke ville.
Nå men jeg vil ikke komme med lange psykogiske udredninger, men blot tilføje at der var da gang i tråden, selvom det vist udviklede sig til lidt pjat.
jmsgruppen. "dine mange bemærkninger om, at NU vil du ikke mere følge en given tråd." Det skal du bare blive ved med, når spørgerne ikke vil lukke. (PS kandu burde på forsiden skrive nogle "gyldne" regler)
jmsgruppen. Jeg har fuld respekt for din viden, og du er rigtig god (selvfølgelig), inden for Outlook, Win 2000, byggesager, så keep up the good work.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 24-05-04 07:30

til palle hansen.
sad lige og læste dette- som jeg gerne ville gerne give ret i alt , hvad der er indlægget at når man , man skal lære af sine bommerter og er nybegynder - så man skal ikke gøre det hele til pjat det hele, Men jeg bruger kun disse programmer i de interesser som intereserer mig. '