/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sony KV-s2953E servicemanual søges, mang~
Fra : 3773
Vist : 425 gange
201 point
Dato : 21-01-04 10:39

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-01-04 11:17

>3773

Har du prøvet at henvende dig ved en reparatør og spurgt, om du, selvfølgelig mod en passende betaling, kunne købe/kopiere en manual??

ellebye

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 11:18
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 11:28

Har rodet der Clan. Har snakket med sony Danmark, hvor jeg klart blev afvist. Problemet er at "alteret" er ni år gammel og åbenbart ikke solgt i særlig mange eksemplarer i dk, antagelig grundet en rimelig svimlende pris. Min normale elektronikreparatør har også problemer med at få fat i et eksemplar. Det er skam til ham, jeg prøver at skaffe servicemanualen, jeg skal ikke selv til at rode i noget der er så sofistikeret.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 11:29

Den almindelige brugermanual har jeg.

Jeg ved hvordan jeg kommer i servicemode.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 11:36

Jamen så smutter vi en tur til Rusland... http://www.shemaru.narod.ru/Sony/Sony__Other.htm det tager godt nok 117 lysår at hente siden, men det er jo også langt væk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 11:39

Den side har jeg fundet, men der er ingen downloads. Du skal aflevere din mailadresse, så sender de osv osv. Det tør jeg ikke.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 11:42
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 11:50

Den der duer åbenbart. De skal bare lige have 15 USD først

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 11:51

Hmmm! Er bange for at jeg må melde pas - øv :-|
Men via http://www.service-manuals.net/manuals/s/sony/sony26.htm står der:

Citat
Note : we have much more manuals than presented in this list, so contact us for additional info. We can help.
http://www.service-manuals.net/contacts/contacts.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 11:52

3773 Hvad er sølle USD 15 for din "normale elektronikreparatør", dem pålægger han da bare regningen til dig næste gang

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-01-04 11:57

Nu er kursen jo ikke så høj på dollar, her til morgen ca. 5.90 kr/dollar, så er spørgsmålet om denne udgift står i relation til reparationen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 12:03

Det gør den ikke. Jeg har bare ikke et betalingskort der kan bruges, så jeg må lige have fundet på et eller andet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 12:05

Du hygge dig rigtigt, hva' Clan?

Det var en rigtig rigtig dårlig joke. Husk på hvor fattig og forarmet jeg er.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 12:09

Satans også, den side duer heller ikke Clan!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-01-04 12:34

Nu kommer jyden vist op i dig 3773, gi' mig dit kontonummer så skal jeg da gerne overføre de 100 kr. til dig. (En absolut ikke jyde).

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 12:50

How' how'... jeg er skam også jyde - næsten da! (født og opvokset på Fyn). Har boet i Grenaa de sidste +30 år

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 13:15

Skidtet duer ikke Clan. Det er åbenbart en "død" side.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 13:23

Vrøvl... jeg kan godt få den op (altså siden) http://www.service-manuals.net/contacts/contacts.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 13:26

Du kan også gøre det "billigt" hvis du ligger inde med en manual
Citat
If you have documents, Service Manuals, Schematics, Data Books, Part Catalogs or other things which could be interest for us and for other people, exchange it for documents you need absolutely free ...

Gule felt til venstre...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 13:27
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 13:30

Jamen lige meget hvad fa'en jeg trykker på den side, så er der ikke noget der duer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 13:31

Prøv at trykke "order form"

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-01-04 13:36

Hør lige en gang. Er det mine penge I er ved at bestille manual for

Om 3 dage sidder jeg over en kølig drink i skyggen, og tænker på alle her i DK.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 13:42

Hvis du har penge ellebye, så gerne for mig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 13:43

Hold da op Clan, du trækker 4 stjerner på tippet - det duer bare ikke!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 13:43

Hmmm! Something rotten in little China, nu kan jeg slet ikke komme ind på siden - måske der er problemer med deres server, prøv igen senere eller i morgen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-01-04 13:45

elle... hvis det var din pengepung det gik ud over, så hed det ikke manual men manualer
Go' tur til de varmere himmelstrøg...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-01-04 13:47

Okay, jeg kan heller ikke komme ind!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-01-04 14:10

CLAN, hvor mange er der tale om, jeg troede det kun var een.

Du behøver ikke at svare, jeg er ved at lukke alle de spg. jeg er involveret i, ellers går maskiner her vist i skudder mudder når jeg kommer tilbage.

Pas nu godt på kandu, og gør ikke noget jeg ikke ville have gjort.

Ellebye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-01-04 08:46

Det duer sgu stadig ikke Clan.

Skrammel!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-01-04 08:47

Kan sagtens komme på siden. Men alt det der bestillenoget duer ikke. Død side, er jeg bange for.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-01-04 12:09

Har vi opgivet Clan?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 12:26

Næhhh, jeg har ikke opgivet, men sidder lidt fast i det. Kommer frygteligt tilbage

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 12:28

NB: Jeg kommer ellers fint ind på http://www.service-manuals.net/contacts/contacts.htm men har ikke prøvet at "skrive" til dem. Kigger lige lidt mere "out there"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 13:21

Hmmmm!
* http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_ParametricSearch-Start;sid=Vn66KYSHA4q6KcSI4nCwIsuL03uisDl6SiE=
Hvor jeg selvfølgelig ikke kan finde et Sony KV-s2953E

*http://www.google.dk/search?q=Sony+KV-s2953E&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Her er der bunkevis af links

* http://www.rusmanual.ru/sony2.htm
Den er her, men kan jeg læse hvordan man får fat i den på Russisk... Nope!

* http://www.jupitel.com.pl/bepr_en.php
Den her virker interessant... puplikationer = Under construction (øv), men måske? Jeg har ikke søgt siden tynd.

* http://dk.kelkoo.com/sitesearch/search.jsp?siteSearchQuery=Sony+KV-s2953E&catId=null&x=15&y=5
Gav også et hav af Sony TV'er (ikke gennemset alle).

Prøv evt. at rette henvendelse til:
Hifi-import
Audiosound
hifishoppen
tapeconnection
masser af links nederst på siden http://dk.kelkoo.com/category.jsp?catId=126801&kpartnerid=8902045&popup=no

Downloadede en fin manual fra http://www.slavel.ru/instruction/instr.asp/id/310 men på Russisk, det er jeg ikke så go' til

Jeg er ved at give op... så'n noget p**

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-01-04 15:41

Har prøvet at skrive til service-manuals.net , så må vi se om de vender tilbage!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-01-04 19:08

Har fundet www.schematicsforfree.com

Han har bunker af diagrammer, servicemanualer og hele pivtøjet - bare ikke til mit tv, surrøv.

Den side er smart. Hele skidtet ligger som pdf'er

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-01-04 09:53

Hej 3773... ja det er vist noget med de 7 S'er = For Syv salte satans skide skæve stive svenskere osv. Jeg kan heller ikke finde din TV.

Ud under tips med dit gode link... andre ku' jo få glæde af det

Hygge... og go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 00:01

Hejsa
Nu må vi se hvad de kommer tilbage med. Har skrevet til:
Thank you for taking the time to fill out your information. We will get back to you as soon as possible with answers or availability on what you have requested.

ServiceManuals.Net
The Treasure Chest Corp.
457 East Main St.
Denville, NJ 07834
Phone: (973) 627-8600
Fax: (973) 627-6659

http://www.servicemanuals.net/(cnl0syysokrwy1ysabdwgf45)/default.aspx

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 15:32

Så'n omgang bonderøve
Se lige retursvaret fra dem...

Citat
I am sorry, we do not have that manual in stock, nor do any of our
suppliers. Please give us a try for your next service manual request.
Thanks,
TCC

Hurmpfff

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-01-04 15:55

Kedeligt.

Min bror har haft gang i en der kender en hos Sony Danmark, de kan sgu heller ikke noget.

LØSNINGEN: Jeg har spillet Lotto på www.tips.dk og vil så håber at resultatet er bedre end onsdagens kr 39,- i gevindst.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 15:57

Så husk at gemme manualerne osv. på det nye TV... hvis du vinder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-02-04 08:22

Hov hov Clan, der er jo ikke tale om at jeg har smidt noget væk. Jeg har brugermanualen, men mangler SERVICEmanualen.

PS Jeg vandt ikke en skid i lotto!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-02-04 08:45

samme her (0 i Lotto) ellers havde posten dumpet en servive manual ind af døren hos dig, måske et nyt TV hvis gevinsten havde været rigtig STOR

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 201 point
Dato : 02-02-04 08:49

NB: Gør li'som de brus'hoveder vi har ude på riggen. En stor kædetang, tæske det sønder og sammen med en forhammer og hæld 5 l. WD40 ud over skidtet... det tror mange oppe på rigflooren er løsningen på 99,9% af alle deres problemer. OK 'det holdt mig så væk fra at blive arb. løs, dengang jeg var reperatør ude på riggen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-04 12:20

Satans - har sporet servicemanualen til Rosenmeier i Nørresundby. De forlanger blodige 472,25 for den. Tyveknægte....

Kan få den for halv pris hos Doknet i Holland (hvis jeg tør - det er ikke til at vide om de er pålidelige).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-02-04 17:55

Har vi helt opgivet?

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 13:36

Tak for svaret CLAN. Vi fandt intet brugbart, men forsøgte trods alt.