/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Pop up site
Fra : Krassus
Vist : 385 gange
84 point
Dato : 20-01-04 23:37

Hej jeg skal lave en practial joke med en ven der lavede et ONDT nr. med mig, så hvis nogen kender en side i stil med piv.pivpiv.dk ( nu lukket ) så ville jeg blive rigtig taknemmelig så jeg kan betale min ven tilbage!!!

Spøgefuglen

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 20-01-04 23:48

Hmm
der er da den gratis cola holder
men den er ikke ond
med mindre han brænder en cd samtidig.

http://www.gameplayer.org/n00b.jpg

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 21-01-04 00:24

Hahaaaaaahahahahaha
Fandt den, det er oxo længe side jeg har brugt den :D
http://users.pandora.be/soundx/
Det er en prank - men hvis ikke du ved hvordan man kommer ud af sådan en - så lad være med at trykke ;)
Muahaha >:D

Mvh KoL

NB: kan godt se den er lidt gammel - men måske virker den på ham

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 21-01-04 01:00

Tør man overhovedet trykke på jeres links?

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 21-01-04 01:07

den første kan du rolig trykke på.
nr to skal du kende til genvejstaster, hvis du vil se den

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 21-01-04 08:55

Prøv med www.puch.dk

/Zerg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-01-04 09:52

http://users. pandora . be/soundx/ <<<jeg klikkede på dette ling og det ødelagde stierne til mine cdrom/diskette drev så jeg måtte genstarte pc'en før de virkede igen så pas på,skide irreterende,men man kan da bare holde
sine pølse finger fra musetastennoget mærkligt noget at smide ud på nettet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-01-04 09:54

link

Accepteret svar
Fra : KooL

Modtaget 84 point
Dato : 21-01-04 12:23

OK - det er godtnok førte gang jeg har hørt at den gjorde det Manse.
Tak for oplysningen. Det er jo ikke det dar var meningen med den, så det betyde bare den skal bruges mere varsomt i fremtiden.
det er jeg ked af.

Mvh KoL

Godkendelse af svar
Fra : Krassus

Dato : 21-01-04 14:00

Tak for svaret KooL.