/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFS Underground Crack???
Fra : 100
Vist : 457 gange
120 point
Dato : 20-01-04 21:35

Jeg har et stort problem med NFS Undergound og det er at når jeg har installeret cracken kan jeg ikke afspille spillet.
Der kommer bare en form for loade skærm og så går den i sort med en pil.
Er der nogen der hved hvad der er galt eller har prøvet det så skriv... TAK...

Mvh.
Jonathan David Delfs

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 20-01-04 21:43

Man taler ikke om ulovlige spil her!!!

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 20-01-04 21:49

Hej igen

Men sort skerm kan løses sådan her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/30452
Køb her orginal i stedet! den virker med garenti!!
Mvh KoL

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 20-01-04 23:42

har du en mail adr.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 120 point
Dato : 21-01-04 00:27

Ja du har den forkerte Crack. Og en rigtig crack er god at havde, da man så ikke behøver at lægge sin cd i, og få den ridset.
Der er forskellige crack til de forskellige versioner, (v1 og v1.1-1.2 og v1.3) du skal have den der hedder dev-nunc.rar som er 1.24 MB
Som du kan se er det en rarfil der pakkes op med et rar program.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 21-01-04 00:50

Ja ja godt ord igen :)

IMO:
Jeg tror dog at det ikke er en NO-CD patch som ikke virker.
Da en forkert NO - CD patch vil få NFSU til stadig at bede om en cd.
Den sorte skerm er getagende gange blevet udmæelt af pirat brugere af NFSU
og løses på denne måde:

Kontrolpanel
vælg "Internationale og sproglige instillinger"
vælg første fane
vælg øverst "engelsk (storbritannien)
tryk anvend

Men hvis det er en NO-CD patch/crack fejl, så undskylder jeg mange gange for at flyve sådan op.
Hvis det ikke er : Det er et spil der er pengene vær!

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Briz

Dato : 21-01-04 08:55

nok fordi du kører windows i dansk version.
Gå ind under internationale og sproglige indstillinger
ændre sprog til (engelsk(australien))
Og så sku' spillet rulle
Det har thivertifal hørt et eller andet sted.

Kommentar
Fra : Briz

Dato : 21-01-04 08:56

sry, havde så travlt med at svare at jeg overså svaret fra Kool
Sry, men hans svar er helt korrekt. (tror jeg nok) hehe

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 21-01-04 18:08

Prøv at gå ind og patche NFS Underground, og gå der efter ind på http://spacetarget.com/games/pc_nfs_underground.shtml#NFS:%20Underground%20v1.4%20[ENGLISH]%20No-

og klik på "NFS: Underground v1.4 [ENGLISH] No-CD/Fixed EXE"

Befan.

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 22-01-04 17:03

Hvis du indre dine instillinger fra dansk til "engelsk(australien)"
så skulle det rulle uden problemer har det også og den gjorde det samme så prøv det!!!
Du skal gå ind i kontrolpanel og gå ind i internationale og sproglige instilinger og så indre dine instillinger fra dansk til engelsk(australien) så skulle det virke!! har selv prøvet det..og det virker!!

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 23-01-04 12:29

prøv at ændrer til engelsk (USA)

Kommentar
Fra : contreversy

Dato : 18-02-04 21:00

Hvad hvis man har windows 98??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 09:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 100

Dato : 21-05-04 10:32

det funker stadig ikke så jeg kan jo ikke give point for det

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 16:20

Jo det kan du godt, for selvom problemet ikke er løst, skal spørgsmålet stadig lukkes, og det kan det kun ved at give point. Men du kan jo aktiv deltage, og svare på nogle af de forslag der har været, spørgsmålet har stået i 4 mdr. uden nogen har hørt en lyd fra dig.
Har du brugt den crack, jeg forslog dig? dev-nunc.rar
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 100

Dato : 01-06-04 15:02

Tak for svaret pallebhansen.