/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Campingpladser i Belgien
Fra : KSGP
Vist : 964 gange
100 point
Dato : 20-01-04 19:34

Hejsa.
Jeg søger efter gode/dårlige erfaringer med campingpladser i Belgien ?
Er det nødvendigt at bestille plads i forvejen ? (Vi kommer i Juli, men har kun et lille telt).

MVH
KSGP

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 20-01-04 20:33

Nej det er ikke nødvendig.
Vi har ofte kørt til Belgien, og vi har ikke haft problemer. Hvis du absolut vil have en plads i Ostende, helt ud til vandet, skal du nok gøre det. Ellers er det ikke nødvendig.
Men der er en anden nødvendighed i Belgien. Alle små byer, har et bryggeri, der fremstiller bare vidunderlig øl. Prøv et par glas, og kan i lide glasset (med logo på), spørg venligst om i må tage det med. Normalt må i gerne dette. Pæne minder fra en tur i Belgien.

mvh
jms
nb. God tur. Husk Ardennerbjergene, de er meget flotte.

Kommentar
Fra : Changi

Dato : 20-01-04 20:52

Min erfaring er, at man som teltligger næsten kan komme ind over hele Europa uden at bestille plads. I en eventuel planlagt ferie skal man vel altid tage forbehold i de særlige turistområder, men søger man de lidt/meget billigere pladser, som anvises ved vejene, så er der næsten altid plads at få. Der er rigtig mange penge at spare. Jeg har været forskellige steder, hvor der har været begge type pladser, men de mere almindelige, som vi slet ikke har her i Danmark, er mere end halvt så dyre.
Rigtig god ferie.
mvh
Changi

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 22-01-04 18:22

Hejsa.

Tak for svarene til jer begge. Jeg har valgt JMS som "accepteret svar", da jeg faldt for dit råd om ølglas

MVH
KSGP

Godkendelse af svar
Fra : KSGP

Dato : 22-01-04 18:22

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 22-01-04 18:39

selv tak

mvh
jms