/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Optage skærm billed.
Fra : m.strande
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 20-01-04 18:36

er det nogen der kender et program hvor man kan optage det der sker på ens skærm. så man bagefter kan se det i f.eks medie player.

og hvor kan man downloade det

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 20-01-04 18:46

Der er et program der hedder fraps 2.0 det er meget godt
Fik det af en ven så jeg ved ikke lige hvor du kan hente det,men prøv google.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 18:48

Du trykker [Print Screen]. Nu ligger ligger hele skærmbilledet i clipboardet. Ved at åbne et Billedredigerings program, som f.eks Paint kan du indsætte det ved at klikke på den blanke side og trykke [Crtl]+[v] tasterne for at indsætte det. Nu kan du gemme det på din harddisk.

Hvis du trykker på [ALT]+[Print Sceen] tasterne gemmer du blot det øverste vindue på skærmen. Dette kan indsætte i et billedbehandlings program på samme måde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 20-01-04 19:41

fandt lige dette link http://www2.fraps.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:33

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>