/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Dåse til sødetabletter
Fra : stig54
Vist : 2092 gange
70 point
Dato : 20-01-04 18:04

Er der nogen der ved hvor man kan købe en holdbar dåse til sødetabletter.
Hermesetas f.eks. har en udmærket doseringsdåse, men den holder ikke ret meget længere end til de tabletter der er i. Køber man nu 1000 i en pose er det rart at have en ordentlig beholder, materialet er ligemeget bare den er holdbar.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 80 point
Dato : 20-01-04 18:07

Køb sussli, det er billigere.
Og deres forpakning med 1200 sødetabletter holder.
Den kan genfyldes uden problem.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-01-04 18:55

et mørkt "brunt" glas med låg skal så et sted hvor der ikke er sol lys gerne et mørkt sted

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 20-01-04 20:48

Jeg kender ikke sussli. Meningen var jo en dåse der kunne stå fremme på bordet, ligesom man har tandstikkere og salt og peber.
Hvor kan man købe sussli, hvis det skulle være løsningen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-04 21:07

De kan købes hos Aldi.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-04 21:08

De ser ud som hermesetas, samme doseringssystem.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 22-01-04 13:12

Vi har ikke Aldi på Bornholm endnu, jeg har dog set en af slagsen er der mon andre steder det kan købes. Findes der ikke nogen lidt pænere til at have stående fremme, eller skal teil have pointene.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-01-04 18:15

prøv evt. hos en isenkrammer

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 22-01-04 19:48

Tak for svaret Teil.