/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
input type="button"
Fra : .smash.
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 20-01-04 17:34

Hvordan får jeg kodet min button til at sende oplysninger fra siden? Altså, det er en bestilling fra siden hvor man skrive navn, adresse o.s.v. og det skulle jo gerne blive sendt...
Venligst smash

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-01-04 17:39

Der findes flere løsninger, men måske kan du bruge nogle af dem der findes her:
http://javascript.internet.com/forms/index.html
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 17:54

Er det via mail du mener : http://javascriptstation.com/scripts/Email_Scripts.html

Måske du skulle uddybe dit spørgsmål lidt ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 20-01-04 18:01

Øhh... ja, det er som mail...

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 20-01-04 18:04

Jeg kan lige give jer koden:
<td table width="432" rowspan="7" valign="top" bgcolor="#339999" height="373" align="left"><br>
<b><font face="verdana" font size="3">Brochurebestilling</font></b><br>
<br>
<font face="verdana" font size="2"> Her kan du bestille en af vore brochurer.<br>
</font><br>
<form align="left">
<font face="verdana" font size="2">Navn<br>
<input type="text" size="30" maxlenght="30">
<br>
Adresse<br>
<input type="text" size="30" maxlength="30">
<br>
Virksomhed<br>
<input type="text" size="30" maxlength="30">
<br>
Tlf. nummer<br>
<input type="text" size="30" maxlength="30">
<br>
Antal brochurer<br>
<select>
<option selected> Vælg her </option>
<option> 1 </option>
<option> 2 </option>
<option> 3 </option>
<option > 4 </option>
<option> 5 </option>
</select>
<br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<div class="brochure_send">
<input type="submit" value="Send">
</div>
</font>
</form>
</td>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 18:13

UPS.. sikke et L.... link jeg gav dig. Finder lige noget bedre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 20-01-04 18:18

OKay, mange tak :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 18:19
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 18:23

En let forståelig vejledning her : http://www.rawdata.net/tech_ref/forms.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 20-01-04 19:26

Det var meget lætlæselig, men jeg vil gerne have at den sender direkte uden at åbne outlook... ellers er det helt perfekt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 19:46

Så skal du for alvor bruge PHP eller ASP og selv lave en SMTP mail server. Dét er langhåret så det basker. Vil du vide mere?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 19:48

Sikker? Det plejer at koste et par tusinde eller 10 at få designet & implementeret en sådan hos et webudviklingsfirma

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 19:49

Jeg kommer gerne og hjælper Har du råd?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 20-01-04 19:50

Puhha... det lyder ikke rart! :) Hmm... så må jeg finde på noget andet... nogle forslag :)

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-04 20:27

Noget andet ? Glem det

Helt ærligt jeg lover : Fin idé , men at skyde gråspurve med kanoner.

Jeg forstår godt at mange 'private' vil ha' deres eget shopping (E-commerce) system på deres side. Jeg kan fortælle dig at sådan nogen som PBS alene vil have sikkerhed stillet på mindst 50.000 Kr. for ATM transaktioner. Der er penge i skidtet og mange patenter

Du kan få 'noget' host'ed ude i byen for et mindre beløb, men det er vel næppe det du ønsker?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 21-01-04 13:31

Jeg har en server at oploade til, og jeg kander dem der skal sende Brochurene ud... jeg ved ikke om det hjælper :)

Godkendelse af svar
Fra : .smash.

Dato : 21-01-04 20:06

Kommentar
Fra : .smash.

Dato : 21-01-04 20:08

okay... nu har jeg fundet ud af det, men som tak fordi du prøvede for du alligevel de 100 point :)
Hvis du vil kan du se den på http://www.nordjysk-dentalfabrik.dk/Brochurebestilling.htm

Venlig hilsen .smash.